A wiec mały update,
Rozerwane koło zamachowe, niestety na torze...
wymiana z 228 na 240mm billet od AK Racing Trier, spiek 6 lopatkowy sinter oraz nowy docisk 240mm sachsa racing, pedal mega twardy...
wymiana chlodnicy oleju z 16 na 44 rzedy Mocala
wymiana wszystkich tulei PU na łożyska Fluro unibale, wahacze, zwrotnice itd....
shifter alu H Speed,
szyby boczne w makrolonu, bardzo odczuwalna różnica na zakretach na plus...
wahacze górne 034 motorsport takze na unibalach jakiś amerykańskich, nie pamietam już nazwy... wieksza możliwosc regulacji pochylenia koła...
kolejna pompa paliwa pod E85, nigdy w życiu już ethanol!
nowy kolektor wydechowy od DK, dzieki wielkie za ogarnęcie Digitun Rafał!
Wahacze przednie od Admina! plus jakies tam łączniki, drązki
pewnie jakieś rzeczy zapomniałem, pamięc czasami zawodzi
sezon się kończy wiec bedzie czas, na dłubanie jakies podłogi pod samochód...
a tu link jak to jedzie po Nürburgringu:
https://www.youtube.com/watch?v=aYlpZArKaVY"
przejazd z dziadkiem w wieku 91 lat !
doszło jeszcze, dodatkowe chłodzenie przednich hamulcy, poprzednio troszke za złabe było, z tyłu na szczescie nie mam kłopotów..
pianka do tanku która nie utlenia sie z E85..
przesuwanie foteli, wczesniej było na stałe, tragedia...
opony nankangi Ar1 215|40|17 semislicki, sto razy lepsze od Federali 595
klocki pagidy... i pewnie znowu o czyms zapomniałem...





























