|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| moogio |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 09:37:51 Posty: 47 Lokalizacja: lubuskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| moogio |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 09:37:51 Posty: 47 Lokalizacja: lubuskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| xawier |
|
|||
Dołączył(a): 09.paź.2004 21:54:23 Posty: 273 Lokalizacja: Zachodniopomorskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| moogio |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 09:37:51 Posty: 47 Lokalizacja: lubuskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| krzysiek p |
|
|||
Dołączył(a): 18.lut.2005 12:36:31 Posty: 412 Lokalizacja: Wrocław Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant |
|
|||
| Góra | |
|||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| moogio |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 09:37:51 Posty: 47 Lokalizacja: lubuskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| moogio |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 09:37:51 Posty: 47 Lokalizacja: lubuskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| moogio |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 09:37:51 Posty: 47 Lokalizacja: lubuskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| xawier |
|
|||
Dołączył(a): 09.paź.2004 21:54:23 Posty: 273 Lokalizacja: Zachodniopomorskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| moogio |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 09:37:51 Posty: 47 Lokalizacja: lubuskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| Mauzer |
|
||||
Dołączył(a): 06.lis.2004 00:06:05 Posty: 5522 Lokalizacja: Kęty Auto: Audi A8 D2 4.2E |
|
||||
| Góra | |
||||
| Robo |
|
|||
Dołączył(a): 14.cze.2005 17:02:52 Posty: 201 Lokalizacja: Lublin |
|
|||
| Góra | |
|||
| xawier |
|
|||
Dołączył(a): 09.paź.2004 21:54:23 Posty: 273 Lokalizacja: Zachodniopomorskie |
|
|||
| Góra | |
|||


... wpierw trrzeba ustalic w czym sie kapie skrzynia a poznuiej dumac co jest przyczyna ... to ze na zimnym jest OK ana goracym zle to wynik rozgrzewania sie nadmiernego lozysk i panewek w sutek czego wzrastaja opory... wplyw na to moze rowniez miec sprzeglo ... jak nie do konca wysprzegla to tez bedziesz mial problem ze zmianami biegow a jak jest przegrzany docisk to przy nagrzaniu zamiast odpuszczac bierznie , wygina sie i nie odpuszcza do konca