.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:37:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2005 12:31:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
nivre napisał(a):
Witam. A właśnie jak to jest z katalizatorami w TDI. Mozna wycinać bez uszczerbku dla silnika czy raczej jest to nie wskazane? benzyniakom w sumie nic zlego sie nie dzieje po wycieciu tego organu. a jak to sie ma w przypadku TDI. pytam dokladnie o model 80 B4 '93 1Z na przeplywce bosch'a. i czy mozna w to miejsce np wsadzic strumiennice czy lepiej nic nie wsadzac? dzieki za odp. pozdrawiam

Wycinaj kata i nic nie wspawuj. Jezdze tak od 2 lat i nic sie nie dzieje.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2005 12:50:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 10:35:24
Posty: 181
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie
Baskecior ty jestes zloty chlop :diabel: jakbys mi napisal jeszcze czy wywalic z niego bebechy i zostawic imitacje kata :D jako puche rozprezna czy moze lepij bedzi jak se wspawam w to miejsce prosta rureczke?? :okulary2:

_________________
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
---------------------------------
12>14> VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI AFN '98
09>13> AUDI A6 C5 2.8 quattro
ACK '99
08>09> VW PASSAT B5 (3BG) 1.9 TDI AWX '01
05>08> AUDI B4 1.9 TDI 1Z '93
04>05> VW GOLF III 2.0 GTI '92
03>04> VW PASSAT B3 VARIANT 1.8 '91
02>03> OPEL KADETT GSI 16V '89
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2005 15:20:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Słuchajcie napisze szybko bo zaraz zapomne odpowiedzieć :D

1. Basket ma racje - mi sie kurde nie udaje jeździć o kropelce, bo jak nie stoje w korku do jade szybko bo mi sie spieszy

2. można wyciąć i wstawić rure albo opróznic puche - wybór należy co Ciebie. Mam w tej materii doświadczenie bo robiłem i tak i tak ale wypowiem się bardziej szczegółowo jak teraz będe po hamowaniu furki

3. ASV czy AFN AFN czy ASV - myśle, że to znikoma róznica dla ludzi którzy nie będą chcieli uzyskiwać maxa z wtryskiwacza a mówie o dużych dawkach i innych końcówkach...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2005 15:39:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
nivre napisał(a):
Baskecior ty jestes zloty chlop :diabel: jakbys mi napisal jeszcze czy wywalic z niego bebechy i zostawic imitacje kata :D jako puche rozprezna czy moze lepij bedzi jak se wspawam w to miejsce prosta rureczke?? :okulary2:

Są rózne opinie na ten temat i nie chcę Cię na siłe przekonywac do mojej wersji, napisze tylko ze ja jezdze od 2 lat bez katalizatora i nic nie wspawywałem i jest ok. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2005 17:30:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
nivre napisał(a):
Baskecior ty jestes zloty chlop :diabel: jakbys mi napisal jeszcze czy wywalic z niego bebechy i zostawic imitacje kata :D jako puche rozprezna czy moze lepij bedzi jak se wspawam w to miejsce prosta rureczke?? :okulary2:

Są rózne opinie na ten temat i nie chcę Cię na siłe przekonywac do mojej wersji, napisze tylko ze ja jezdze od 2 lat bez katalizatora i nic nie wspawywałem i jest ok. :)

u mnie takze pozostala pusta puszka po katalizatorze........... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 10:43:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
P...nie z tym spalaniem ... Bulu, sorki ale jezdzisz jak emeryt, przy normalnej jezdzie nie zmiescisz sie w 7 /100 .. that is the word ... afn=7-10/100 , 1z=6-7/100 .. dZIEKUJĘ ...
W tej chwili ine schodze poniezej 7,5/100 przy mojej normalnej jezdzie ...


z tymi siedmioma to fakt ale 9 - tyle nie miałem

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 10:47:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
baskecior napisał(a):
P...nie z tym spalaniem ... Bulu, sorki ale jezdzisz jak emeryt, przy normalnej jezdzie nie zmiescisz sie w 7 /100 .. that is the word ... afn=7-10/100 , 1z=6-7/100 .. dZIEKUJĘ ...
W tej chwili ine schodze poniezej 7,5/100 przy mojej normalnej jezdzie ...


z tymi siedmioma to fakt ale 9 - tyle nie miałem

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 12:11:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
ciekawy link z tym spalaniem ;-)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... fueltype=1

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2005 18:30:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
kolejne wyniki spalania 1Z+wtryski AFN.....
dzisiaj od poprzedniego tankowania wybiło 700 km wiec podjechalem na stacje zalac kociolek do pelna (do odbicia)
wlalem 54 litry -> wynik 7.7 l / 100 km........
jazda typowa po miescie (Warszawa czyt.korki), oczywiscie jazda dynamiczna..... czasami nawet bardzo :diabel: (środowe spoty pod Torwarem) :diabel:
czasami nocne powroty do domku (Wałem Miedzeszyńskim) na budziku 185 km/h takze jazda dynamiczna i czasami szybka.......
wydaje mi sie ze wynik bardzo dobry ,przynajmniej ja jestem zadowolony.......
od dzisiaj zaczynam testy na spalanie PSJ (dla niewiedzacych "Pizdowaty Styl Jazdy") .... wyniki wkrótce......... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 20:05:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
Powiedzcie panowie jaka jest prawda z tymi wtryskiwaczami :?:

Tydzień temu miałem przyjemność przejechania się B4 właśnie z takimi wtryskiwaczmai (właściciel mega zadowolony po zmianie na AFN) i niczym specjalnym mnie nie zaszokowało.
Mało tego - staneliśmy sobie razem na obwodnicy i wystartowaliśmy jednocześnie tak gdzieś do 130km/h i jaki wynik: starcie to wygrałem, co prawda nie wiele bo szlismy łeb w łeb ale ja o przedni błotnik byłem szybszy.
Kolega tłumaczył się, że mu start nie wyszedł więc próbę powturzyliśmy z takim samym rezultatem (tym raze szliśmy jednakowo)

Więc teraz moje pytanie:
- czy te wtryski naprawdę podnoszą osiągi i moc auta

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 20:17:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
krzysiek p napisał(a):
Powiedzcie panowie jaka jest prawda z tymi wtryskiwaczami :?:

Tydzień temu miałem przyjemność przejechania się B4 właśnie z takimi wtryskiwaczmai (właściciel mega zadowolony po zmianie na AFN) i niczym specjalnym mnie nie zaszokowało.
Mało tego - staneliśmy sobie razem na obwodnicy i wystartowaliśmy jednocześnie tak gdzieś do 130km/h i jaki wynik: starcie to wygrałem, co prawda nie wiele bo szlismy łeb w łeb ale ja o przedni błotnik byłem szybszy.
Kolega tłumaczył się, że mu start nie wyszedł więc próbę powturzyliśmy z takim samym rezultatem (tym raze szliśmy jednakowo)

Więc teraz moje pytanie:
- czy te wtryski naprawdę podnoszą osiągi i moc auta

Podnoszą , pod warunkiem że Niunia ma chipa, jesli nie ma to nie ma to sensu ... :)
Przykład: Ja i Kinyo. Ja mam chipa a Kinyo nie. Obaj mamy identyczne auta (`93 na przepływce klapowej).
Po zalozeniu u mnie AFN`owskich wtrysków auto zrobiło się jak rakieta, u kolegi - nie.
Dodatkowo zaczął mu palić jak czołg... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 20:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
baskecior napisał(a):
Podnoszą , pod warunkiem że Niunia ma chipa, jesli nie ma to nie ma to sensu ... :)
Przykład: Ja i Kinyo. Ja mam chipa a Kinyo nie. Obaj mamy identyczne auta (`93 na przepływce klapowej).
Po zalozeniu u mnie AFN`owskich wtrysków auto zrobiło się jak rakieta, u kolegi - nie.
Dodatkowo zaczął mu palić jak czołg... :D

Basket, tutaj ja i Rogal się z tobą nie zgorzimy. U mnie na samych AFN jest 103PS a u Rogala 110PS i bez zadnych czipów.
Miałem przez 3tys km włożone wtryski od 90tki i po włożeniu AFN jest naprawdę czuć rożnicę. Silnik szybciej i łatwiej wchodzi w obroty. Spalanie jest większe o około 0,5L.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 21:09:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Karli: :D

Po zmianie wtrysków będzie lepiej a jak do tego zrobisz jeszcze program to już wogóle będzie super nie mówiąc o tym, że jeszcze można turbo założyć większe.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 21:11:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
krzysiek p napisał(a):
Powiedzcie panowie jaka jest prawda z tymi wtryskiwaczami :?:

Tydzień temu miałem przyjemność przejechania się B4 właśnie z takimi wtryskiwaczmai (właściciel mega zadowolony po zmianie na AFN) i niczym specjalnym mnie nie zaszokowało.
Mało tego - staneliśmy sobie razem na obwodnicy i wystartowaliśmy jednocześnie tak gdzieś do 130km/h i jaki wynik: starcie to wygrałem, co prawda nie wiele bo szlismy łeb w łeb ale ja o przedni błotnik byłem szybszy.
Kolega tłumaczył się, że mu start nie wyszedł więc próbę powturzyliśmy z takim samym rezultatem (tym raze szliśmy jednakowo)

Więc teraz moje pytanie:
- czy te wtryski naprawdę podnoszą osiągi i moc auta


Było się także ścignąć przed wymianą wtryskiwaczy. Skąd mamy wiedzieć czy przed szliście równo a także skąd mamy wiedzieć w jakim stanie ma kolega auto...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 21:13:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Rogal napisał(a):
Karli: :D

Po zmianie wtrysków będzie lepiej a jak do tego zrobisz jeszcze program to już wogóle będzie super nie mówiąc o tym, że jeszcze można turbo założyć większe.

A i pewnie, kwestia ile chcech wysisnąć z silniczka i ile kasy wydać.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 21:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Ja generalnie nie mam problemów z samochodem :D i pomimo tego, że (jeszcze) mam seryjny komputer i turbo pompuje tylko fabryczne 860mbar to wczoraj objechałem kolege w jego Gofrze IV 1.9 TDi 110km :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 22:25:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Karli napisał(a):
baskecior napisał(a):
Podnoszą , pod warunkiem że Niunia ma chipa, jesli nie ma to nie ma to sensu ... :)
Przykład: Ja i Kinyo. Ja mam chipa a Kinyo nie. Obaj mamy identyczne auta (`93 na przepływce klapowej).
Po zalozeniu u mnie AFN`owskich wtrysków auto zrobiło się jak rakieta, u kolegi - nie.
Dodatkowo zaczął mu palić jak czołg... :D

Basket, tutaj ja i Rogal się z tobą nie zgorzimy. U mnie na samych AFN jest 103PS a u Rogala 110PS i bez zadnych czipów.
Miałem przez 3tys km włożone wtryski od 90tki i po włożeniu AFN jest naprawdę czuć rożnicę. Silnik szybciej i łatwiej wchodzi w obroty. Spalanie jest większe o około 0,5L.

Generalnie to sprawdźcie czy te wasze hamownie pogody nie mierzą ... nasz znajomy spoza Łodzi jak pojechał do Wawki mierzyć fabrycznego 1Z`ta to wyszło mu 103 KM a po chipie miał 133 ... i 275 Nm ;-)
Rogal zapewne ma auto prosto z fabryki, dlatego po samych wtryskach ma 110 KM ...:diabel:
Dajcie już spokój ... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 22:51:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Generalnie to sprawdźcie czy te wasze hamownie pogody nie mierzą ... nasz znajomy spoza Łodzi jak pojechał do Wawki mierzyć fabrycznego 1Z`ta to wyszło mu 103 KM a po chipie miał 133 ... i 275 Nm ;-)
Rogal zapewne ma auto prosto z fabryki, dlatego po samych wtryskach ma 110 KM ...:diabel:
Dajcie już spokój ... :D


Basket proszę Cie nie teoretyzuj - wiem, że jesteś w tym dobry :D ale oszczędz.

A jak nie wierzysz, że mam seryjny komputer to zapraszam :!: Chyba, że znasz inny sposód sprawdzenia - nawet sie za kase moge założyć :!:

Chodz dawaj :!:

Parametry mojego auta - seryjny komputer pompa 52 dawka 3.5 jak zakładasz jakieś stare wtryski a do tego nie wyregulujesz auta Vagiem a swoją drogą masz sprzęt po 500kkm to sie nie dziw...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 23:19:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2005 22:33:39
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
Troche przydatnej ciekawej teorii na temat wymiany wtrysków:

http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e3

_________________
--
pozdrawiam
Paweł Trofimiuk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 06:40:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Generalnie to sprawdźcie czy te wasze hamownie pogody nie mierzą ... nasz znajomy spoza Łodzi jak pojechał do Wawki mierzyć fabrycznego 1Z`ta to wyszło mu 103 KM a po chipie miał 133 ... i 275 Nm ;-)
Rogal zapewne ma auto prosto z fabryki, dlatego po samych wtryskach ma 110 KM ...:diabel:
Dajcie już spokój ... :D


Basket proszę Cie nie teoretyzuj - wiem, że jesteś w tym dobry :D ale oszczędz.

A jak nie wierzysz, że mam seryjny komputer to zapraszam :!: Chyba, że znasz inny sposód sprawdzenia - nawet sie za kase moge założyć :!:

Chodz dawaj :!:

Parametry mojego auta - seryjny komputer pompa 52 dawka 3.5 jak zakładasz jakieś stare wtryski a do tego nie wyregulujesz auta Vagiem a swoją drogą masz sprzęt po 500kkm to sie nie dziw...

Rogal - nie bij, jestem słabego zdrowia ... :D
Weź wtryski, włóż do auta i nic nie grzeb w sterowniku - przecie o tym mowa cały czas ... juz pisalem ze u mnie było git , tyle ze mam chipa.
Czytaj ze zrozumieniem i nie unoś się tak ... to szkodzi zdrowiu ...
A co do hamowni to nie pierwszy taki sygnał ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: