|
| Autor | Wiadomość | |
|---|---|---|
| nivre |
|
|
Dołączył(a): 26.mar.2004 11:35:24 Posty: 181 Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie |
||
| Góra | |
|
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| nivre |
|
|||
Dołączył(a): 26.mar.2004 11:35:24 Posty: 181 Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| nivre |
|
|||
Dołączył(a): 26.mar.2004 11:35:24 Posty: 181 Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| nivre |
|
|||
Dołączył(a): 26.mar.2004 11:35:24 Posty: 181 Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| nivre |
|
|||
Dołączył(a): 26.mar.2004 11:35:24 Posty: 181 Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie |
|
|||
| Góra | |
|||
| nivre |
|
|||
Dołączył(a): 26.mar.2004 11:35:24 Posty: 181 Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie |
|
|||
| Góra | |
|||
| Baskecior |
|
||||
Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15 Posty: 17274 Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4 |
|
||||
| Góra | |
||||
| Rafał.W |
|
|||
Dołączył(a): 17.lut.2004 21:29:19 Posty: 94 Lokalizacja: Kraków |
|
|||
| Góra | |
|||


czy to normalne żeby tyle tam tego było? Co z tym zrobić? Proszę o odpowiedzi.
197/439 by Bartpol
chyba że plastiku i gumy nie chce się imać? To ciekawe czy IC też jest tak zapchany? Chyba na wiosnę wezmę sie za czyszczenie całego układu dolotowego. Może znajdę trochę koników???
Siedze teraz na forum i grzebie i wygrzebałem coś o EGR. Może by go tak zaślepił i juz by nie było syfu w dolocie? Wie ktoś jak to dobrze zrobić, tzn. w którym miejscu zaślepiać i czy odłączać od niego ten wężyk podciśnieniowy czy ma zostać. A czy silnik nie nałapał błedów jak ten wężyk podciśnieniowy był uszkodzony? Bo go dopiero naprawiłem jak autko przywiozłem, a ile tak jeżdziło z uszkodzonym węzykiem to nie wiem. A gdzie ten wężyk podciśnieniowy idzie od tego zaworka? Gdzieś w dół koło lampy leci.