.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.maja.2025 20:15:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: SPALANIE GAZU W 2,3
PostNapisane: 20.lis.2005 13:00:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 11:17:48
Posty: 2
Lokalizacja: tczew
jestem posiadaczem C4 z silnikiem 2,3 jeżdzącym na gazie. Problem w tym, iz moje cacko chla!!!! 28 LITRÓW gazu w mieście a na trasie 15!!! :!: troche dużo. Nie mam pojęcia co jest z nim nie tak. Byłem u gazowników, którzy powymieniali wszystko co się da... poczynając od filtertka gazu kończąc na parowniiku. Oczywiuście wymienione zostały świece, porzewody, filtr powietrza. i nadal to samo!!!! Na analizie spalin wychodzi wszystko OK, twerdzą że przy tych paramnetrach powinien palić z mała 13, 14litrów. Pomóżcie. Co jest nie tak? Instalacja jest LPiGaz najprostsza z możliwych. Mówią że innej nie można wstawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 13:08:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
pali tyle bo masz prawdopodobnie cos nietak z przeplywomierzem a ze tam jest klapa spietrzajaca to przy jakiejkolwiek awarii spalanie rosnie dosc znacznie .a co do gazu to pewnie dlatego ze masz najprostsza , masz problemy z tym gazem . jezeli chodzi o ten silnik ot instalacja powinna byc przynajmniej wyposazona w komputer a poza tym wtrysk gazu tez da rade tu zalozyc wiec pozostaje tylko ubolewac nad poziomem kompetencji tego warsztatu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 13:28:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Mialem to samo w 2,3 Ng , potrafil spalic pod 30 litrow. Za pierwszym razem ciagnął lewe powietrze spod kolektora ssacego, pozniej byl problem z nieszczelnymi podcisnieniami :| Gazownicy oczywiscie testowali zawsze na analizatorze i zawsze wszystko w ich mniemaniu bylo ok :< Wez samostart i patrz gdzie bedzie zasysac :!!:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 13:41:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
a mój pali 10 trasa 13 miasto
IGS rulez:)
a moze kolega miał akieś bum pod maską i przepływomierz poszedł sie..... rozregulować:)
pozdr

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 13:42:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.paź.2003 21:12:39
Posty: 338
Lokalizacja: Starogard Gdański - pomorskie / UK
Mialem 2,3 NG na Elpigaz z kompem Nicolaus na trasie 10 w miescie max 13 litrow gazu, w rodzinie mam 2,3 AAR na kompie chyba BINGO spalanie podobne. Cos masz nietak zrobione.

_________________
890 km Kronach 2005
872 mile (1400km) Kronach 2007
Audi90, 2.3 NG, 1990, LPG 5.2003 -> 11.2005
Audi A4 1.8 ADR 1995 Right Hand Drive 10.2006 -> 02.2008
Audi A4 1.9 Tdi Avant AFN 1998 Right Hand Drive 02.2008 -> 04.2011
Audi A6 2.0 Tdi Avant BRE 2007 Right Hand Drive 04.2011 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 14:01:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
2,3 w automacie na II gen.
średnia 12-15 , trasa ok 11-13 miasto 13-17.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 14:42:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2004 17:29:04
Posty: 99
Lokalizacja: warmińsko - mazurskie
Witam!
Mialem C4 2.3 AAR i palila 10,3-12 na trasie i 16-20 w miescie zaleznie od stylu jazdy instalacja 2 gen
Pozdrawiam

_________________
Audi A4 TDi 110 KM 98 z wirusem-
to były czasy:)
0-100 km/h 8,74s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 14:54:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mi cygaro 2.3 palilo 18 jak z laweta jechalem :D ... w innych wypadkach 15litrow na 100 nie dalo rady przekroczyc a tez mialem instalacje 2 generacji

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2005 21:16:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
u mnie 2.3 NG w mieście 16 litrów gazu inst II gen elpigaz

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 11:31:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 13:17:34
Posty: 25
Lokalizacja: warszawa
B4, nowa instalacja , nie mam pojecia ktora generacja, ale z kompem na pokladzie 13 l na trasie i 20 po miescie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 12:28:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Skoro wam tyle pali, to jaki jest sens zakładania instalacji?
Cygaro 2,0 średnia z ostatnich 3 miesięcy (około 15 tys. km) to 10,81 litra lpg/100 km (a zapalam na gazie, przy paleniu na benzynce pewnie byłoby mniej). Wcale nie jeżdżę jak z jajkiem (ale też nie katuję, trasa 120 - 140, czasami 160 km/h), miasto też stosunkowo spokojnie, tyle żeby na światłach nie zostawać... Zgoda, że 2,3 może palić trochę więcej, ale nie aż tyle ile piszecie - to nie jest normalne zjawisko, tylko skutek złego doboru elementów instalacji do tego silnika i nieprawidłowej regulacji.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 13:26:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2005 13:17:34
Posty: 25
Lokalizacja: warszawa
oczywiscie ,ze nie ma sensu, ale kto to wiedzial przed jej zalozeniem.
jedyne co mnie pociesza to nadzieja, ze po pierwszej regulacji (1000 km) moze sie poprawi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 15:25:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 15:42:20
Posty: 484
Lokalizacja: Augustów / Birmingham
Mi jak mialem walnety termostat to palilo 13 w trasie i 20 w miescie, teraz zobaczymy ile bo nie wyjezdzilem jescze 1 butli po zmianie :)

_________________
C4 2.3 Etyline + Liquified Petroleum Gas 2005-2008
A4 B6 AWX 01 2008-2013
A4 B8 S-line CAGA Avant 09 2013 -> ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 16:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Witam Wszystkich!

Ja mam C4 2,3 AAR. Gaz drugiej generacji.

Pali zawsze 11,5 - 12,5 litra. Mam druga generacje. Nie mam pojecia czemu wasze autka tak chochluja. Macie podkrecony gaz czy jak?

Benzyny pali 8-11 litrow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 18:48:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.maja.2005 20:20:01
Posty: 25
Lokalizacja: podkarpacie
Moze kogoś to zdziwi ale moja 2,3 aar trasa okolice 10 L lpg, przy spokojnej jeżdzie. A jak głupieje to i 30 L. Wszystko kwestia dynamiki

_________________
C4 2,3 , A4 1.8 T Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 19:13:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
No moja ogólnie chleje jakieś 10-13L w trasie zależy jak cisnę, a w mieście to 15-20, różnie bywa.

Mam I generację BRC.

Generalnie akurat 2,3 pali podobnie w Audi, więc wyniki rzędu 25 czy 28L są zbyt duże.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 20:12:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
wordeck a zastanawiałeś się kiedyś nad pojeciem "miasta" bo takie miasta jak np.: Warszawa, Wrocław, Poznań czy Kraków to nie Koło ( z całym szacunkiem dla tego miasta) i trzeba stac w kilometrowych korkach np godzine jadać na drugi koniec do pracy. W takich warunkach to nawet 1.4 może zjeść 10 litrów a jak się ma 1.4 do 2.3. więc może spalanie powinno się mierzyć w ten sposób: - trasa - miasto - metropolia - ?? jak się jeżdzi po 2-5 kilometry to spalanie też nie bedzie niskie.

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 11:32:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
pinczer napisał(a):
wordeck a zastanawiałeś się kiedyś nad pojeciem "miasta" bo takie miasta jak np.: Warszawa, Wrocław, Poznań czy Kraków to nie Koło ( z całym szacunkiem dla tego miasta) i trzeba stac w kilometrowych korkach np godzine jadać na drugi koniec do pracy. W takich warunkach to nawet 1.4 może zjeść 10 litrów a jak się ma 1.4 do 2.3. więc może spalanie powinno się mierzyć w ten sposób: - trasa - miasto - metropolia - ?? jak się jeżdzi po 2-5 kilometry to spalanie też nie bedzie niskie.


:) :) :)
Zastanawiałem się nad pojęciem miasta... Wiele razy... A po Kole akurat jeżdże najmniej, rano wyjeżdżam, a wieczorem wracam. Kilka razy w tygodniu stoję w takich korkach (głównie Poznań, Warszawa). Do pracy mam 20 km w jedną stronę, wiec normalny cykl to: odpalenie rano i 20 km, gaszę, stygnie, zapalam jadę 5-10 km (przeważnie drogi polne wiec II-III bieg a czasami kilka km na I), gaszę, stygnie i tak kilka razy dziennie, później powrót do domu 20 km. Cykl przerywany odcinkiem do Poznania (130 km) lub Warszawy (185 km)albo Kalisz, Bydgoszcz, Konin. Jak więc widzisz, jest to w pełnym znaczeniu tego słowa "cykl mieszany". Ile spali przy eksploatacji wyłacznie w mieście? Pomiędzy 12 a 14 litrów, zależnie od warunków i temperatury silnika (jak często stygnie pomiedzy kolejnymi odcinkami). Mam nadzieję, ze odpowiedziałem możliwie wyczerpująco.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 11:47:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
Z tym miastem to macie racje.

Jak dobrze pojdzie to przecietna predkosc spadnie 7km/h!!!
Czyli na 100km potrzebujemy ponad 10 godzin.
30 litrow jest wtedy nawet wcale nieduzo :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 11:56:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Krzysio napisał(a):
Z tym miastem to macie racje.

Jak dobrze pojdzie to przecietna predkosc spadnie 7km/h!!!
Czyli na 100km potrzebujemy ponad 10 godzin.
30 litrow jest wtedy nawet wcale nieduzo :D


Wtedy lepiej liczyć spalanie w litrach na godzinę :peace:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: