.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 08:51:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 12:02:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Rogal - nie bij, jestem słabego zdrowia ... :D
Weź wtryski, włóż do auta i nic nie grzeb w sterowniku - przecie o tym mowa cały czas ... juz pisalem ze u mnie było git , tyle ze mam chipa.
Czytaj ze zrozumieniem i nie unoś się tak ... to szkodzi zdrowiu ...
A co do hamowni to nie pierwszy taki sygnał ... :P


Basket nie wiem gdzie Ty jeździsz na hamownie ale jak bede robił czipa to shamuje sie na obciązeniówce przed i po - jeźeli uważasz, że inercja Diagtroników jest kiepska. Hamuje się u nich tuziny ludzi codziennie i jakoś nie ma problemów z wynikami. Jeżeli uważasz, że kreski narysowałem sobie ołówkiem patrz niźej...

Co do wtrysków to nie widzę sensu zamontowania ich i niesprawdzenia głównych parametrów silnika. Przecież to jedno z drugim idzie w parze. Tym bardziej, że 110ki mają większe końcówki i jak pompa była ustawiona przy 90kowych na duże ilości paliwa to 110-ki zaleją konkretnie. Wszystko trzeba zrobić z głową - ja podałem jakie mam parametry ustawione i tak trzeba to zrobić. Co najśmieszniejsze to takie parametry jak podałem powinny byc ustawione fabrycznie. Jak są przestawione trzeba zrobić koretke i auto głowe urywa...

A sterownik mam seryjny i powiedziałem moge sie o kase założyć przyjeźdzaj i sprawdzamy tylko jakieś konkretne sumy na stół :!:

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 13:04:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Rogal - nie bij, jestem słabego zdrowia ... :D
Weź wtryski, włóż do auta i nic nie grzeb w sterowniku - przecie o tym mowa cały czas ... juz pisalem ze u mnie było git , tyle ze mam chipa.
Czytaj ze zrozumieniem i nie unoś się tak ... to szkodzi zdrowiu ...
A co do hamowni to nie pierwszy taki sygnał ... :P


Basket nie wiem gdzie Ty jeździsz na hamownie ale jak bede robił czipa to shamuje sie na obciązeniówce przed i po - jeźeli uważasz, że inercja Diagtroników jest kiepska. Hamuje się u nich tuziny ludzi codziennie i jakoś nie ma problemów z wynikami. Jeżeli uważasz, że kreski narysowałem sobie ołówkiem patrz niźej...

Co do wtrysków to nie widzę sensu zamontowania ich i niesprawdzenia głównych parametrów silnika. Przecież to jedno z drugim idzie w parze. Tym bardziej, że 110ki mają większe końcówki i jak pompa była ustawiona przy 90kowych na duże ilości paliwa to 110-ki zaleją konkretnie. Wszystko trzeba zrobić z głową - ja podałem jakie mam parametry ustawione i tak trzeba to zrobić. Co najśmieszniejsze to takie parametry jak podałem powinny byc ustawione fabrycznie. Jak są przestawione trzeba zrobić koretke i auto głowe urywa...

A sterownik mam seryjny i powiedziałem moge sie o kase założyć przyjeźdzaj i sprawdzamy tylko jakieś konkretne sumy na stół :!:

Dyskutuję z Tobą na ten temat ponieważ wiele osób kładąc wtryski NIE INGERUJE w sterownik, czyli nie zwiększa dawki etc ...
Napisałem Ci wyraźnie że u mnie było oki , bo mam zwiększoną dawkę poprzez ingerencję w nastawnik + chipsa.
Po raz kolejny też mówię że nie ma sensu kłaść wtrysków bez ingerencji w sterownik bo to guzik daje poza zwiekszonym spozyciem gnoju i wyjatkowo glosna praca silnika, a Ty znowu swoje ...
Co do hamowni to juz nie bede po raz 3-ci pisał.

Poza tym słabo rozpoznajesz żart a reagujesz jak dzieciak z podstawówki :P ;-) ("chono po lekcjach na boisku ... :D - oczywiście bez urazy :peace: ").
Ja osobiście nie jeżdzę na hamownię,bo nie mam zwyczajnie czasu na zabawy, ale lubię objeżdzać te superwychipsowane TDI`ki ... szkoda ze nie wpadles na zlot do Wawki swoim B4 , bylaby okazja do konfrontacji ... z moim ledwo 110-konnym traktorem...
Mysle ze kiedys staniemy na kresce jak juz doprowadze motor do dawnej świetności z czasów Pieczysk ...
:D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 17:08:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Basket: problem polega na czym innym - niewiem skąd ale masz dużo złych opinii i niezgodnych ze stanem faktycznym :!: . Dyskutowalismy na temat zawieszenia w A4 gadałeś nie powiem co, dyskutowaliśmy na temat przysłaniania chłodnicy wody na zimę teź mówiłeś, że to nic nie daje, teraz dyskutujemy na temat wtrysków od 110-ki znów pleciesz jakieś dziwne rzeczy.

Powiedz mi jak zmiana wtrysku o większej końcówce - większej wydajności może nie dać rezultatu :?:

Wogóle to mylisz dwie kwestie jaką jest ingerencja w sterownik a ustawianie parametrów silnika :!: .

Problemy z dymieniem w waszym przypadku biorą się ze złych parametrów silnika co też potwierdza zwiększone zużycie paliwa.

Wszystko co ja piszę można potwierdzić albo widnieje na papierze. Takich wtrysków już zamontowałem dziesiatki i zawsze jest poprawa i w odczuciach własnych drajwerów i na hamowni.

Myśle, że wyrabianie sobie zdania a co najgordze publikowanie go na jednym przypadku jakiegoś auta z problemem jest nieadekwatne.

Stary ludzie Cie czytają potem będą podobne opinie rozgłaszać a Ci co będą ich słuchali będą mieli niezły ubaw :!: :!:

I na koniec jeszcze jedno zdanie - NIE WIDZĘ SENSU robienia programu w oparciu o stary sterownik od B4 - czyli o dwu-płytowca. Map sensor jest do 1 bara przez co nie da się mocniej wysterować turbiny - zawsze będzie dymił.

Lepiej wydac 850zł i mieć nowe wtryski i więcej mocy niź 1500zł na program w porządnej firmie tuningowej. Chyba, że w kosztach jest sterownik 16bit...

Ciekawe co znów ciekawego napiszesz - będę bacznie śledził ten wątek bo robi się ciekawie :D

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 17:22:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Rogal napisał ::
I na koniec jeszcze jedno zdanie - NIE WIDZĘ SENSU robienia programu w oparciu o stary sterownik od B4 - czyli o dwu-płytowca. Map sensor jest do 1 bara przez co nie da się mocniej wysterować turbiny - zawsze będzie dymił.


Rogal nie widzisz sęsu :) jutro jestem w Wawie(moze sie jakos spodkamy z rana) i powiem Tobie iż sama zmiana wtrysków na ver.z 110PS daje pozytywny wpływ , masz zreszto dobre doświadczenie wraz nawet z moim traktorem . Ale o ile sie nie myle ciśnienie doł.w org. jest 860mBar to zwiększenie tegoż ciśnienia do 1Bara daje większą przyjemnośc niz zmiana wtrysków .

Nadmieniając wtryski+mapy = przyjemnośc(całkowita) nawet w starszej ver.1Z-ta .
Potwierdzi to kazdy, kto sie przejechał takim autem.

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 17:33:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2004 20:29:19
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Rogal napisał(a):
Karli: :D

Po zmianie wtrysków będzie lepiej a jak do tego zrobisz jeszcze program to już wogóle będzie super nie mówiąc o tym, że jeszcze można turbo założyć większe.

Dobrze Rogal że poruszyłeś temat turbo. Jakie (większe) turbo można założyć do 1Z-ta.

_________________
B4, 1,9 TDi, 1Z, 1992 r. czerwona


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 18:38:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
Basket: problem polega na czym innym - niewiem skąd ale masz dużo złych opinii i niezgodnych ze stanem faktycznym :!: . Dyskutowalismy na temat zawieszenia w A4 gadałeś nie powiem co, dyskutowaliśmy na temat przysłaniania chłodnicy wody na zimę teź mówiłeś, że to nic nie daje, teraz dyskutujemy na temat wtrysków od 110-ki znów pleciesz jakieś dziwne rzeczy.

Powiedz mi jak zmiana wtrysku o większej końcówce - większej wydajności może nie dać rezultatu :?:

Wogóle to mylisz dwie kwestie jaką jest ingerencja w sterownik a ustawianie parametrów silnika :!: .

Problemy z dymieniem w waszym przypadku biorą się ze złych parametrów silnika co też potwierdza zwiększone zużycie paliwa.

Wszystko co ja piszę można potwierdzić albo widnieje na papierze. Takich wtrysków już zamontowałem dziesiatki i zawsze jest poprawa i w odczuciach własnych drajwerów i na hamowni.

Myśle, że wyrabianie sobie zdania a co najgordze publikowanie go na jednym przypadku jakiegoś auta z problemem jest nieadekwatne.

Stary ludzie Cie czytają potem będą podobne opinie rozgłaszać a Ci co będą ich słuchali będą mieli niezły ubaw :!: :!:

I na koniec jeszcze jedno zdanie - NIE WIDZĘ SENSU robienia programu w oparciu o stary sterownik od B4 - czyli o dwu-płytowca. Map sensor jest do 1 bara przez co nie da się mocniej wysterować turbiny - zawsze będzie dymił.

Lepiej wydac 850zł i mieć nowe wtryski i więcej mocy niź 1500zł na program w porządnej firmie tuningowej. Chyba, że w kosztach jest sterownik 16bit...

Ciekawe co znów ciekawego napiszesz - będę bacznie śledził ten wątek bo robi się ciekawie :D

Miałem coś Ci odpisac , ale sie powstrzymałem ... ponieważ ta dyskusja jest poniżej mojego poziomu.
Jak chcesz pogadać, odbiegajac od tematu to odpal GG i pogadamy sobei na boku, bo robi się tu niezły burdel, bo jeden Pan ma kłopoty z rozszyfrowaniem tego , co drugi pisze ...

pozdrawiam serdecznie

PS. z moich uwag skorzystało juz paredziesiat osób i to nie na jednym forum, dziękowało mi za to osobiscie lub mailowo wiec nie mów głupot, ze komuś źle doradzam.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 19:18:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Rafał.W napisał(a):
Jakie (większe) turbo można założyć do 1Z-ta.

GT 17/20/22 z WG ale nie bedzie to plug&play niestety albo przerobka na zmienna geometrie z AFNa.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 19:28:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
Nie wiedziałem, że moje małe skromne i niewinne pytanie wywoła tak olbrzymią dyskusję :D

... ale to chyba dobrze, bo co poniektórzy traktorzyści mogą wyciągnąć bardzo wiele info z tej mega sprzeczki :peace:

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 20:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Rafał.W napisał(a):
Rogal napisał(a):
Karli: :D

Po zmianie wtrysków będzie lepiej a jak do tego zrobisz jeszcze program to już wogóle będzie super nie mówiąc o tym, że jeszcze można turbo założyć większe.

Dobrze Rogal że poruszyłeś temat turbo. Jakie (większe) turbo można założyć do 1Z-ta.


Każde od wzdłuznego TDi + turbo od seatów...

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 20:18:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
PiotruS napisał(a):
Rogal napisał ::
I na koniec jeszcze jedno zdanie - NIE WIDZĘ SENSU robienia programu w oparciu o stary sterownik od B4 - czyli o dwu-płytowca. Map sensor jest do 1 bara przez co nie da się mocniej wysterować turbiny - zawsze będzie dymił.


Rogal nie widzisz sęsu :) jutro jestem w Wawie(moze sie jakos spodkamy z rana) i powiem Tobie iż sama zmiana wtrysków na ver.z 110PS daje pozytywny wpływ , masz zreszto dobre doświadczenie wraz nawet z moim traktorem . Ale o ile sie nie myle ciśnienie doł.w org. jest 860mBar to zwiększenie tegoż ciśnienia do 1Bara daje większą przyjemnośc niz zmiana wtrysków .

Nadmieniając wtryski+mapy = przyjemnośc(całkowita) nawet w starszej ver.1Z-ta .
Potwierdzi to kazdy, kto sie przejechał takim autem.


Wiem PiortuS wiem ale u Ciebie była inna sytuacja z softem - i tak jest super :peace:

Jutro nie dam rady - mam żonę w szpitalu...

Trzymaj się.

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 20:23:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 22:36:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Miałem coś Ci odpisac , ale sie powstrzymałem ... ponieważ ta dyskusja jest poniżej mojego poziomu.
Jak chcesz pogadać, odbiegajac od tematu to odpal GG i pogadamy sobei na boku, bo robi się tu niezły burdel, bo jeden Pan ma kłopoty z rozszyfrowaniem tego , co drugi pisze ...

pozdrawiam serdecznie

PS. z moich uwag skorzystało juz paredziesiat osób i to nie na jednym forum, dziękowało mi za to osobiscie lub mailowo wiec nie mów głupot, ze komuś źle doradzam.


Basket nikt inny jak Ty mi uwłaczasz twierdząc co chwila, że dyskusja nie jest na Twoim poziomie. Więc pozwól, że nie będe Cie męczył na GG skoro masz się czuć zniesmaczony. Ja piszę jak najbardziej na temat i nie mam problemów ze zrozumieniem tekstu pisanego. Przecież wyraźnie napisałeś, że seryjny 1Z na wtryskach od AFN/ASV będzie dymił i głośno chodził więc nie wiem co w tym niezrozumiałego, przymajmniej dla mnie nic :D

Chciałbym żebyś mi jeszcze odpowiedział na jedno pytanie. Bo wkładacie u siebie wtryski bez regulacji nastawów pracy silnika. Czy jak zakładasz koła zimowe które leżą cały sezon letni na zimę to sprawdzasz w nich ciśnienie i ewentualnie dopompowujesz czy jeździsz na takim jakie jest - np. w sytuacji gdy jest za małe (ciśnienie) :?: Bo to dokładnie tak jest jak ktoś zmienia najważniejszą rzecz w silniku wysokoprężnym (wtryski) i nie koryguje nastawów :D

Chciałbym żebyś mi na te pytanko odpowiedział...

_________________
diesel - silnik z duchem -)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2005 23:36:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Miałem coś Ci odpisac , ale sie powstrzymałem ... ponieważ ta dyskusja jest poniżej mojego poziomu.
Jak chcesz pogadać, odbiegajac od tematu to odpal GG i pogadamy sobei na boku, bo robi się tu niezły burdel, bo jeden Pan ma kłopoty z rozszyfrowaniem tego , co drugi pisze ...

pozdrawiam serdecznie

PS. z moich uwag skorzystało juz paredziesiat osób i to nie na jednym forum, dziękowało mi za to osobiscie lub mailowo wiec nie mów głupot, ze komuś źle doradzam.


Basket nikt inny jak Ty mi uwłaczasz twierdząc co chwila, że dyskusja nie jest na Twoim poziomie. Więc pozwól, że nie będe Cie męczył na GG skoro masz się czuć zniesmaczony. Ja piszę jak najbardziej na temat i nie mam problemów ze zrozumieniem tekstu pisanego. Przecież wyraźnie napisałeś, że seryjny 1Z na wtryskach od AFN/ASV będzie dymił i głośno chodził więc nie wiem co w tym niezrozumiałego, przymajmniej dla mnie nic :D

Chciałbym żebyś mi jeszcze odpowiedział na jedno pytanie. Bo wkładacie u siebie wtryski bez regulacji nastawów pracy silnika. Czy jak zakładasz koła zimowe które leżą cały sezon letni na zimę to sprawdzasz w nich ciśnienie i ewentualnie dopompowujesz czy jeździsz na takim jakie jest - np. w sytuacji gdy jest za małe (ciśnienie) :?: Bo to dokładnie tak jest jak ktoś zmienia najważniejszą rzecz w silniku wysokoprężnym (wtryski) i nie koryguje nastawów :D

Chciałbym żebyś mi na te pytanko odpowiedział...

1) Nie traktuj mnie jako seryjnego podmieniacza wtrysków , lecz bardziej jako amatora, który testuje sobie w wolnych chwilach to i owo, m in podmiany wtrysków. To ze robilismy testy w kilku autkach i wyszlo jak wyszlo to inna sprawa.
2) Nikt inny tak jak ty nie odpowiada bezposrednio na pytanie , przy okazji dokladajac elementy niemerytoryki populistyczno-podwórkowej celujacej w dobra adwersarza, czyli mnie. Zignorowałeś zaproszenie na GG, bo wolisz uprawiac potyczki słowne - ok.
3) Co do zimówek odpowiadając wprost na twoje pytanie - musisz zapytac o to mojego wulkanizatora, ale oczywiscie sprawdza wszystko i zmienia nawet wentyle profilaktycznie z tego co pamietam, dodatkowo smarując pastą ranty felg ... :D
4) Co do podmian wtrysków to rzeczywiscie nie korygowaliśmy dawek, i w takich przypadkach chodziło toto jak traktor. Tylko u mnie dawka jest na tyle wysoka ze dzialalo jak nalezy zwijajac asfalt adekwatnie do wychylenia buciorów.

Niemniej wracajac do sedna sprawy ktos tutaj zapytal czy sama zmiana wtrysków coś da, nie zapytal na poczatku czy musi dokonac korekty a Ty o ile pamietam nie napisales ze trzeba zmodzić ECU ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 11:42:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Rogal, to podaj 1Zetowcą jakie powinny być prawidłowe parametry pracy silinika (dawki, ciś doł.) po wymianie wtrysków na AFNewoskie.
U mnie kąt wtrysku ustawiony jest na 54 a dawka chyba 10. Dodam ze nic nie kombinowałem w nastawach bo uznałem ze nie ma potrzeby, ale widzę ze może coś trzeba poprawić bo spalanie jest dość spore i pomimo zaślepienia EGR dymi.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 12:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 12:57:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
PiotruS napisał(a):
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

Przy 100 km/h to i mój tyle samo pali ... żadna rewelka, zrób test przy 140-180 i podaj wynik...
100 km/h to musniecie pedalu gazu ... przy 140-180 mój wciaga 7/100 prz mocy ok 110-115 (tak bylo gdy bylo idealnie).
Podaj swój wynik i porównamy ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 13:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
baskecior napisał(a):
Przy 100 km/h to i mój tyle samo pali ... żadna rewelka, zrób test przy 140-180 i podaj wynik...
100 km/h to musniecie pedalu gazu ... przy 140-180 mój wciaga 7/100 prz mocy ok 110-115 (tak bylo gdy bylo idealnie).
Podaj swój wynik i porównamy ...


Jak tylko bedą takie możliwości (pogodowe) to 7.12 jade tez tą trase i postaram sie nie zchodzic ponizej 140 , to napisze jak ze spalaniem w wyższych prędkościach. Lecz rezultat jest na tyle ciekawy iż przy podobnej jeżdzie paliła niunia lekko więcej , ew. tyle samo przy zastosowaniu BPultimate.
Takze nie jest źle Panowie i Panie chipsujcie auta . :diabel:

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 13:48:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
PiotruS napisał(a):
Takze nie jest źle Panowie i Panie chipsujcie auta . :diabel:

Zawsze bylem tego zdania ... :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 15:18:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
PiotruS napisał(a):
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

tylko ze moje max 7.7 litra to dynamiczna jazda w korkach.......... :D ja jestem bardzo zadowolony z tego wyniku... niestety nie mialem mozliwosci sprawdzenia spalania w trasie ... ale jak tylko cos takiego sie zdarzy to dam znac... :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 16:48:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
PiotruS napisał(a):
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

tylko ze moje max 7.7 litra to dynamiczna jazda w korkach.......... :D ja jestem bardzo zadowolony z tego wyniku... niestety nie mialem mozliwosci sprawdzenia spalania w trasie ... ale jak tylko cos takiego sie zdarzy to dam znac... :P

Moja dynamiczna jazda w korkach to 8,5 ... didac u Was korki liche ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: