.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:44:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 21:02:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
PiotruS napisał(a):
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

tylko ze moje max 7.7 litra to dynamiczna jazda w korkach.......... :D ja jestem bardzo zadowolony z tego wyniku... niestety nie mialem mozliwosci sprawdzenia spalania w trasie ... ale jak tylko cos takiego sie zdarzy to dam znac... :P

Moja dynamiczna jazda w korkach to 8,5 ... didac u Was korki liche ... :P

basket jest róznica miedzy jazda dynamiczna a palowaniem autka...... ;-)
moja jazda dynamiczna mi odpowiada a i spalania sprawia ze mam usmiech na twarzy tankujac gnojowke..... :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 21:23:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
PiotruS napisał(a):
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

tylko ze moje max 7.7 litra to dynamiczna jazda w korkach.......... :D ja jestem bardzo zadowolony z tego wyniku... niestety nie mialem mozliwosci sprawdzenia spalania w trasie ... ale jak tylko cos takiego sie zdarzy to dam znac... :P

Moja dynamiczna jazda w korkach to 8,5 ... didac u Was korki liche ... :P

basket jest róznica miedzy jazda dynamiczna a palowaniem autka...... ;-)
moja jazda dynamiczna mi odpowiada a i spalania sprawia ze mam usmiech na twarzy tankujac gnojowke..... :peace:

Kto mówi o pałowaniu ... ? :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 21:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
PiotruS napisał(a):
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

tylko ze moje max 7.7 litra to dynamiczna jazda w korkach.......... :D ja jestem bardzo zadowolony z tego wyniku... niestety nie mialem mozliwosci sprawdzenia spalania w trasie ... ale jak tylko cos takiego sie zdarzy to dam znac... :P

Moja dynamiczna jazda w korkach to 8,5 ... didac u Was korki liche ... :P

basket jest róznica miedzy jazda dynamiczna a palowaniem autka...... ;-)
moja jazda dynamiczna mi odpowiada a i spalania sprawia ze mam usmiech na twarzy tankujac gnojowke..... :peace:

Kto mówi o pałowaniu ... ? :P

pamietam ze kiedys mowiles ze krecisz swojego kibla do 5000 rpm a to juz jest palowanie TDI'ka... :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 21:37:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
PiotruS napisał(a):
spanky napisał(a):
to i moze jeszcze ja powiem krotko ... jako ze tez od niedawna ciesze sie nowymi wtryskami AFN w moim starym kiblu...... :D
wrazenia:
sa i to dosyc odczuwalne.... (oczywiscie na ori sofcie),parametry pracy silnika ksiazkowe, turbo nawet nie lizniete....
spalanie max 7.7l /100 km typowa jazda po miescie.....
i moge powiedziec ze spokojnym sumieniem ze sama wymiana wtryskow ma SENS :!: i daje duzo przyjemnosci...... :diabel:


Witam własnie przyjechalem z trasy Olsztyn>>Wawa(okęcie) przed paroma godzinami ...Auto obciązone 4ry dorosłe osoby i bagarze (dobrze ze Avant bo by nie weszło) ....
Auto to 1Z (Bosch przepływka) + Wtryski ASV(by_Rogal) + chip (mapy_by_Tora)
Auto zrobiło 470km (jazda lekka 100km/h jakby przybił wskazowke) tankowane na Neste24 i spaliło to 25litrów co daje :
25l/470km ~5.3l/100 ........Jestem happy tyle w tej predkosci palił jak zatankowałem BPultimate a teraz jest paliwo z neste , ogólne wrażenia dobre.
pozd...PiotruS

pozdrawiam

tylko ze moje max 7.7 litra to dynamiczna jazda w korkach.......... :D ja jestem bardzo zadowolony z tego wyniku... niestety nie mialem mozliwosci sprawdzenia spalania w trasie ... ale jak tylko cos takiego sie zdarzy to dam znac... :P

Moja dynamiczna jazda w korkach to 8,5 ... didac u Was korki liche ... :P

basket jest róznica miedzy jazda dynamiczna a palowaniem autka...... ;-)
moja jazda dynamiczna mi odpowiada a i spalania sprawia ze mam usmiech na twarzy tankujac gnojowke..... :peace:

Kto mówi o pałowaniu ... ? :P

pamietam ze kiedys mowiles ze krecisz swojego kibla do 5000 rpm a to juz jest palowanie TDI'ka... :P

Iiiii tam, tylko na pierwszym biegu, poza tym dbam o kierownice spalin ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 22:41:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
1) Nie traktuj mnie jako seryjnego podmieniacza wtrysków , lecz bardziej jako amatora, który testuje sobie w wolnych chwilach to i owo, m in podmiany wtrysków. To ze robilismy testy w kilku autkach i wyszlo jak wyszlo to inna sprawa.
2) Nikt inny tak jak ty nie odpowiada bezposrednio na pytanie , przy okazji dokladajac elementy niemerytoryki populistyczno-podwórkowej celujacej w dobra adwersarza, czyli mnie. Zignorowałeś zaproszenie na GG, bo wolisz uprawiac potyczki słowne - ok.
3) Co do zimówek odpowiadając wprost na twoje pytanie - musisz zapytac o to mojego wulkanizatora, ale oczywiscie sprawdza wszystko i zmienia nawet wentyle profilaktycznie z tego co pamietam, dodatkowo smarując pastą ranty felg ... :D
4) Co do podmian wtrysków to rzeczywiscie nie korygowaliśmy dawek, i w takich przypadkach chodziło toto jak traktor. Tylko u mnie dawka jest na tyle wysoka ze dzialalo jak nalezy zwijajac asfalt adekwatnie do wychylenia buciorów.

Niemniej wracajac do sedna sprawy ktos tutaj zapytal czy sama zmiana wtrysków coś da, nie zapytal na poczatku czy musi dokonac korekty a Ty o ile pamietam nie napisales ze trzeba zmodzić ECU ...


Bosssszzzzzzzeeee co według Ciebie oznacza zmodzić ECU :?:. Czy ustawienie dawek to jest modyfikacja ECU :?:

Mylisz dwie różne rzeczy - przy ustawianiu dawek nie dotykam sie do ECU :!: . A to, że trzeba sprawdzić parametry jest oczywiste i powtarzam nie zawsze po zmianie wtrysków one się zmieniają to wszystko zależy od konkretnego przypadku. ECU to modyfikuje tuner zmieniając mapy :!:

Dlatego nie pisz, że zmiana wtrysków (bez dotykania softu) spowoduje głośną prace i kopcenie. To czy będzie kopcił i głośno chodził tylko i wyłącznie zależy od nastawów pompy wtryskowej :!: .

Co do GG to jeżeli chcesz poruszyć jakąś kwestię zapraszam. Ja uważam, że moje odpowiedzi są cały czas w temacie watku.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 22:46:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
1) Nie traktuj mnie jako seryjnego podmieniacza wtrysków , lecz bardziej jako amatora, który testuje sobie w wolnych chwilach to i owo, m in podmiany wtrysków. To ze robilismy testy w kilku autkach i wyszlo jak wyszlo to inna sprawa.
2) Nikt inny tak jak ty nie odpowiada bezposrednio na pytanie , przy okazji dokladajac elementy niemerytoryki populistyczno-podwórkowej celujacej w dobra adwersarza, czyli mnie. Zignorowałeś zaproszenie na GG, bo wolisz uprawiac potyczki słowne - ok.
3) Co do zimówek odpowiadając wprost na twoje pytanie - musisz zapytac o to mojego wulkanizatora, ale oczywiscie sprawdza wszystko i zmienia nawet wentyle profilaktycznie z tego co pamietam, dodatkowo smarując pastą ranty felg ... :D
4) Co do podmian wtrysków to rzeczywiscie nie korygowaliśmy dawek, i w takich przypadkach chodziło toto jak traktor. Tylko u mnie dawka jest na tyle wysoka ze dzialalo jak nalezy zwijajac asfalt adekwatnie do wychylenia buciorów.

Niemniej wracajac do sedna sprawy ktos tutaj zapytal czy sama zmiana wtrysków coś da, nie zapytal na poczatku czy musi dokonac korekty a Ty o ile pamietam nie napisales ze trzeba zmodzić ECU ...


Bosssszzzzzzzeeee co według Ciebie oznacza zmodzić ECU :?:. Czy ustawienie dewek to jest modyfikacja ECU :?:

Rozumiem że dawki zmienia się w kompie radia ?

ECU-Engine Control Unit to nic innego jak pamięć wpieta w kawałek puchy z elektroniką, w której przechowywany jest program sterowania silnikiem (mapa) oraz wszelkie ustawienia z nim związane. Zmiana dawki wtryskiwanego paliwa czy cokolwiek innego jest ingerencją w ECU.
Tak - zmiana dawki jest modyfikacją ECU !

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 22:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Karli napisał(a):
Rogal, to podaj 1Zetowcą jakie powinny być prawidłowe parametry pracy silinika (dawki, ciś doł.) po wymianie wtrysków na AFNewoskie.
U mnie kąt wtrysku ustawiony jest na 54 a dawka chyba 10. Dodam ze nic nie kombinowałem w nastawach bo uznałem ze nie ma potrzeby, ale widzę ze może coś trzeba poprawić bo spalanie jest dość spore i pomimo zaślepienia EGR dymi.


Panowie parametry - dawki pompy na wolnych obrotach i kąt wtrysku ma być taki jak podaje producent w tabeli - to czy mamy wtryski 90km czy 110km to żadna różnica.

Kąt wtrysku ma się zawierać między 51-58

A dawka między 3-4 mg przy czym ten parametr jest wprost proporcjonalny im większy tym mniejsza dawka. Jeżeli Karli u Ciebie jest 10mg to masz dużo za mało.

U mnie teraz w B4 jest ustawione - kąt 52 i dawka na wolnych 3.5 na rozgrzanym oczywiście...

Doładowanie w seryjnym 1Z uwzgledniając atmosferyczne 1860

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 22:56:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Rozumiem że dawki zmienia się w kompie radia ?

ECU-Engine Control Unit to nic innego jak pamięć wpieta w kawałek puchy z elektroniką, w której przechowywany jest program sterowania silnikiem (mapa) oraz wszelkie ustawienia z nim związane. Zmiana dawki wtryskiwanego paliwa czy cokolwiek innego jest ingerencją w ECU.
Tak - zmiana dawki jest modyfikacją ECU !


Ręce opadają - co w takim razie zmieniam regulując np. kąt wtrysku:

1. mape w sterowniku
2. nastaw pompy

:?:

PS. Żeby zmodyfikaować ECU jak to Ty mówisz to trzeba go wyjąć z pod deski wylutować kości i je przeprogramować. Przy zmianie parametrów pracy pompy nie trzeba tego robić. Widziałeś kiedyś jak sie ustawia kąt wtrysku - czy gośc to robił w WinOLS`ie :?:

Rozumiesz :?:

Basket nie obrażaj się to są dwie inne rzeczy...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:04:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Rozumiem że dawki zmienia się w kompie radia ?

ECU-Engine Control Unit to nic innego jak pamięć wpieta w kawałek puchy z elektroniką, w której przechowywany jest program sterowania silnikiem (mapa) oraz wszelkie ustawienia z nim związane. Zmiana dawki wtryskiwanego paliwa czy cokolwiek innego jest ingerencją w ECU.
Tak - zmiana dawki jest modyfikacją ECU !


Ręce opadają - co w takim razie zmieniam regulując np. kąt wtrysku:

1. mape w sterowniku
2. nastaw pompy

:?:

PS. Żeby zmodyfikaować ECU jak to Ty mówisz to trzeba go wyjąć z pod deski wylutować kości i je przeprogramować. Przy zmianie parametrów pracy pompy nie trzeba tego. Widziałeś kiedyś jak sie ustawia kąt wtrysku - czy gośc to robił w WinOLS`ie :?:

Rozumiesz :?:

Basket nie obrażaj się to są dwie inne rzeczy...

Absolutnie sie nie mam na co obrazac.

Wracajac do meritum: Rogal, ja jestem elektronikiem i znam to lepiej niz ci sie wydaje, bo pracujac 7 lat w firmie produkujacej urzadzenia elektroniczne napatrzylem sie na to i owo, a przeprogramowanie ECU z roznych silników nie było rzadkością. :) Niestety nie bawiłem się swoim ECU a szkoda ...

Regulując kat wtrysku nic nie zmieniasz w ECU, poniewaz kat w 1Z zmieniasz regulując pompą wtryskową (obracając ją). Kat wtrysku akurat jest wyznaczany na podstawie odczytu kilku wartosci (w tym temp , ustawienia pompy , regulatora poczatku kata wtrysku etc ...)
Ustawiałem kąt wtrysku parokrotnie i wiem jak sie to robi.
Zmiana dawki z poziomu VAG`a (VAS`a) jak powiedziałem jest ingerencja w nastawy sterownika (ECU) i nic na to nie poradzisz. Jesli komp nie zapisze tej dawki przez Ciebie wprowadzanej to wtrysk nie otrzyma jej stosownej ilości.
Widze ze myslisz podstawowe pojecia a spowodowane jest to twoja nieznajomoscia elektroniki i budowy urzadzen elektronicznych. Niepotrzebnie sie unosisz i nie przyjmujesz do wiadomości rzeczy oczywistych.

pozdrawiam

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:13:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Pisząc modyfikacje ECU 100% ludzi tu na forum odbiera to jako konieczność zrobienie korekty softu. Czyli wyjęcia ECU i obrobienia softu zawartego w Epromach komputera. Ja nie mam problemu z tematyką ECU i elektorniki w samochodzie bo jestem także elektronikiem z wykształcenia i zamiłowania.

Także pisz precyzyjniej :!: Z tego co teraz napisałeś jestem w stanie zrozumieć tylko jedno, że nie nazywasz rzeczy po imieniu. I potem są dyskusje...zbędne :?: chyba nie, jest dużo plusów...

oki :?:

Ludzie myślą, że po montażu wtrysków od 110-ki koniecznością jest modyfikacja ECU czyli dla nich to kolejny wydatek a to poprostu trzeba ustawić pompe a raczej w większości przypadków sprawdzić czy nic sie nie rozjechało w parametrach pracy silnika.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:21:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Zmiana dawki z poziomu VAG`a (VAS`a) jak powiedziałem jest ingerencja w nastawy sterownika (ECU) i nic na to nie poradzisz. Jesli komp nie zapisze tej dawki przez Ciebie wprowadzanej to wtrysk nie otrzyma jej stosownej ilości.


sorka jeszcze jedna rzecz...

To nie jest ingerencja w nastawy sterownika :!: To jest ingerencja w nastawy pompy wtryskowej - to ona zacznie wiecej podawać - poprostu oprócz tego co powie jej sterownik mechanicznie podciągniesz ciśnienie. Tak też się robi to jest kolejne wyjście na jeszcze większe ilości paliwa.

Ingerujesz w sterownik jak podnosisz krzywe w WinOLS`ie :!:. Przecież jak zmieniasz parametry pracy pompy to nie zmieniają Ci się mapy w sterowniku...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:24:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
Pisząc modyfikacje ECU 100% ludzi tu na forum odbiera to jako konieczność zrobienie korekty softu. Czyli wyjęcia ECU i obrobienia softu zawartego w Epromach komputera. Ja nie mam problemu z tematyką ECU i elektorniki w samochodzie bo jestem także elektronikiem z wykształcenia i zamiłowania.

Także pisz precyzyjniej :!: Z tego co teraz napisałeś jestem w stanie zrozumieć tylko jedno, że nie nazywasz rzeczy po imieniu. I potem są dyskusje...zbędne :?: chyba nie, jest dużo plusów...

oki :?:
myślą, że po montażu wtrysków od 110-ki koniecznością jest modyfikacja ECU czyli dla nich to kolejny wydatek a to poprostu trzeba ustawić pompe a raczej w większości przypadków sprawdzić czy nic sie nie rozjechało w parametrach pracy silnika.

Co mozna napisac precyzyjniej?
Czepiasz sie w tej chwili a poza tym nie umiesz przyznac sie do pomylki...
To ze ludziki zle mysla to nie szk dzi,po to sa fora aby im pomagac. Cala magia i ich pojecie otych sprawach bierze sie z duzego marketingowego szumu wokol czegos co jest proste i tak naprawde malo skomplikowane ...
Mnie bawi juz sama nazwa "chip",ale coz, niektorzy na bajerze zbijaja duza kaske ... te slowka i opierzanie malychbrzeczy to wodan na podatny grunt.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
baskecior napisał(a):
Co mozna napisac precyzyjniej?
Czepiasz sie w tej chwili a poza tym nie umiesz przyznac sie do pomylki...
To ze ludziki zle mysla to nie szk dzi,po to sa fora aby im pomagac. Cala magia i ich pojecie otych sprawach bierze sie z duzego marketingowego szumu wokol czegos co jest proste i tak naprawde malo skomplikowane ...
Mnie bawi juz sama nazwa "chip",ale coz, niektorzy na bajerze zbijaja duza kaske ... te slowka i opierzanie malychbrzeczy to wodan na podatny grunt.


Stary przestań - traktujesz tą rozmowe jak "klaps w policzek"

Mylisz pojęcia i mówiesz że ktoś się myli.

Idz i napisz na forum Marka czy Tory, że po zmianie wtrysków trzeba koniecznie zmodyfikować ECU to zrobią oczy jak 5zł.

A teraz wchodzisz na nowy temat - modyfikacji sterowników pewnie uważasz, że zmieniając parametry pompy(obracając ją) czy wkładając drucik w N-75 zmieniają się krzywe w programie zapisanym w na epromach...

O co Ci chodzi z tym marketingiem i czipami :?: czemu w takim razie sam sie za to nie weźmiesz - a nie sory Ty juz się tym zajmujesz przecież przestawiając pompe magicznie modyfikują sie mapy w ECU :D

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 23:52:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Rogal napisał(a):
baskecior napisał(a):
Co mozna napisac precyzyjniej?
Czepiasz sie w tej chwili a poza tym nie umiesz przyznac sie do pomylki...
To ze ludziki zle mysla to nie szk dzi,po to sa fora aby im pomagac. Cala magia i ich pojecie otych sprawach bierze sie z duzego marketingowego szumu wokol czegos co jest proste i tak naprawde malo skomplikowane ...
Mnie bawi juz sama nazwa "chip",ale coz, niektorzy na bajerze zbijaja duza kaske ... te slowka i opierzanie malychbrzeczy to wodan na podatny grunt.


Stary przestań - traktujesz tą rozmowe jak "klaps w policzek"

Mylisz pojęcia i mówiesz że ktoś się myli.

Idz i napisz na forum Marka czy Tory, że po zmianie wtrysków trzeba koniecznie zmodyfikować ECU to zrobią oczy jak 5zł.
Cytuj:
A teraz wchodzisz na nowy temat - modyfikacji sterowników pewnie uważasz, że zmieniając parametry pompy(obracając ją) czy wkładając drucik w N-75 zmieniają się krzywe w programie zapisanym w na epromach...

O co Ci chodzi z tym marketingiem i czipami :?: czemu w takim razie sam sie za to nie weźmiesz - a nie sory Ty juz się tym zajmujesz przecież przestawiając pompe magicznie modyfikują sie mapy w ECU :D

duskusja z Tobą przypomina (że zacytuję słowa mojego kolegi) "rzucaanie g... o siatkę" ... ten sam efekt.
Wyśmiewaj proszę się dalej i wypisuj rzeczy których nie napisałem, ludzie Cię ocenią ...
To co napisałes przed chwilą jest poniżej wszelkiej krytyki i logicznie myślący ludzie sami to ocenią...

Czy coś takiego napisałem: ?
Rogal napisał(a):
A teraz wchodzisz na nowy temat - modyfikacji sterowników pewnie uważasz, że zmieniając parametry pompy(obracając ją) czy wkładając drucik w N-75 zmieniają się krzywe w programie zapisanym w na epromach...


Nie biore sie za modyfikacje bo nie jestem do tego przygotowany, nie mam lokalu, hamowni, etc ... co nie znaczy ze temat nie jest trudny do zgłebienia. Soft lezy z necie, wiedza też, wystarczy trochę chęci a wszystko jest do zrobienia. Akurat zajmuje sie nietypowymi wdrożeniami i nie boję się nowinek i ciezkich tematów, moze kiedys ...

pozdrawiam

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 08:20:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
:/

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 11:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Jakie powinny być długie szpilki do jarzm mocujących?,
oraz jakie są wymiary cylinderków (podkładek) pod uchwyty - 028 103 316 A

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 14:21:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
111lisu napisał(a):
Jakie powinny być długie szpilki do jarzm mocujących?,
oraz jakie są wymiary cylinderków (podkładek) pod uchwyty - 028 103 316 A


Podkładki są stożkowe a śruby mają odpowiednią wytrzymałość. Wszystko dostaniesz w ASO Skody za mniejsze pieniądze niź w ASO Audi/VW...

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2006 13:33:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 12:09:28
Posty: 2
Witam Wszystkich oooo :)
Nie chce zakladac nowego tematu, a jest on tez zwiazany z wtryskiwaczami.
Mam A80 1,9 TD motor AAZ. Mam okazje kupic prawie nowe kompletne wtryskiwacze do tego silnika. Sa to wloskie Stanadyne 29229 i numerze 028 130 201 F.
Szukalem w etos i standardowo w tych motorach sa wtryskiwacze 028 130 201 B.
Prosze o rade czy beda pasowac do tego silnika te wtryski i czym sie one roznia miedzy soba, ew. jakie inne najlepiej zalozyc do AAZ.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2006 23:08:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Rogal napisał(a):
Podkładki są stożkowe a śruby mają odpowiednią wytrzymałość. Wszystko dostaniesz w ASO Skody za mniejsze pieniądze niź w ASO Audi/VW...


Nie mają :(

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=28592

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 99 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: