.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 12:30:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 09:56:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
mAlIbOr napisał(a):
A co do gum to wszystko sie wysra po tak dlugim staniu i nie musi to byc sielenblock ale rownierz kobra, uszczelka pod glowica itp.



uszcelka pod głowica sie nie wysra bo jest nowa, motor jest robiony, poprzedni wlasciciel zaczął go szykowac dla siebie , ale zabraklo mu skarbonek :<

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 19:31:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Wczoraj 200 wyjechalo z 2B, od razu wstawilem ja na myjke , co by sobie poprawic samopoczucie. Jezdzi sie fajnie, turbo daje pozadnego kopa, naprawde fajna zabawka. Srednie spalanie 20,4 l na 100km :): ale to zrozumiale, w koncu to pierwsze testy :peace:
Niestety nawiew jest tylko na nogi, ogrzewanie tylnej szyby nie dziala, halogeny rowniez :( .
Czy w kazdym cygarze quattro jest taki dlugi skok lewarka , czy moją cos boli, czy jest tam jakas regulacja :?: :?: :?:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 19:40:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zdejmij schowek i dotrzyj do silownikow... prawdopodobnie ktorys wezyk spadl albo sa zle podlaczone... jezeli nie opanujesz tego to proponuje odlaczyc ramiona silownikow i recznie nastawic na szyby :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 23:09:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
emte napisał(a):
Czy w kazdym cygarze quattro jest taki dlugi skok lewarka , czy moją cos boli, czy jest tam jakas regulacja :?: :?: :?:


Długi to znaczy jaki ?? Wiadomo to nie M3... :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 23:26:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
DeS napisał(a):
emte napisał(a):
Czy w kazdym cygarze quattro jest taki dlugi skok lewarka , czy moją cos boli, czy jest tam jakas regulacja :?: :?: :?:


Długi to znaczy jaki ?? Wiadomo to nie M3... :P


Des, zauwazylem ze to nie M3 :> , jednak we wszystkich B3/B4 quattro nie trzeba tak bardzo machac łokciem zeby zapiać kolejny bieg ( moge to porownac do omegi A lub BMW 7 model do 88r w ktorych tez sie trzeba bylo sporo namachac) :/

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2005 23:55:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Skrzynia nie ma krótkich skoków, ale i też ne są takie jak w Omedze i Senatorze. Ale wydaje się, że podłokietnik przeszkadza.

W sterowniku, o którym pisze Hans jst kilka elektrozaworów i jeden silniczek z przekładnią sterujący linką. Sprawdź to strojstwo. Jeżeli masz popalone cewki zaworków, to mam taki sterownik na części i wal śmiało. Jak coś, to przekłądnia silniczka jest nienaprawialna. Ale najczęściej przyczyną niesprawności są ingerencje "mechaników". Aha...mam też siłowniki wszystkie - czasam mają nieszczelności w środku.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 00:04:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
podlokietnika nie mam :/ , a lewar chodzi jak w jak omedze , dlatego pytam czy jest jakas szansa na skrocenie skoku ;)
Co do sterowania nawiewami, to na razie rozmawiacie do mnie szyfrem chlopaki, ale tak czy tak trzeba tam bedzie zagladnac bo szyby parują :<
p.s. kefir włozyles ta deske od v8 ???

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 00:18:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeja...ta deska to koszmar. Potwierdzam coś czego kiedyś nie rozumiałem...V8 ma więcej różnic niż podobieństw z 100/200. To zupełnie inne auta. Deska owszem wejdzie, ale zegary...masakra. Chciałem wstawić zegary ze 100 do obudowy z V8. Bo te z V8 nie mają ładowania, licznik elektroniczny łącznie z licznikami przebiegu (kasowane elektronicznie) i check to inna bajka. Ale niestety - obudowa ma inne krawędzie boczne, wysokość zegarów jest inna, dodatkowe 3 zegarki w V8 są pod kątem, inny rozkład kontrolek, kołki do ustawiania zegarka i kasowania licznika dziennego km są za krótkie (szyba pod innym kątem)...ogólnie rzeźba straszliwa. Trochę odechciało mi się i może przełożę samo drewno - które też jest innej długości i trzeba je przyciąć pod osłoną kierownicy i przykleić na klej do szyb lub coś takiego... Ale szkoda mi oryginalnego podświetlenia regulacji nawiewów i miejsc na wysokotonowe głośniki pod maskownicami głośniów...narazie myślę nad zegarami. A i nie wiem czy deska pasuje do konsoli środkowej z 100...już mi się odechciewa...:/

Ale się rozpisałem... Wracając do dźwigni... A może ktoś wstawił dźwignię od innego modelu...Są drobne różnice zależne od skrzyni. Ciekawa sprawa. A może ktoś zrobił Long Shifter? :P

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 00:24:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
drewna nie przekladaj ... bo jestem zainteresowany :P co do dzwigni, nie mamy tu w kraku cygara do porownania, pewno dopiero na zlocie w lutym uda mi sie z kims porownac, jak dla mnie, chodzi to do doopy :/

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 00:34:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
W Kraku jest 2,2t Nudas'a. Możesz porównać. Nasz klubowicz. A jaka opcja Cię interesuje? Ja chce przełożyć deskę z dwóch powodów:
1. Moja deska ma pęknięcia od uderzenia z bańki,
2. Zmieniłem drewno na Vałkowe rzem z tapicerkami drzwiowymi,
2a. Deska Vałkowa ma podświetlane wloty, miejsca na tweetery i ma łądne drewno.

Do drewna i parapetu z deski ma pierwszorzędne prawo Rodzynek :) Musisz z nim gadać :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 00:38:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
tak , nudasa kiedys tam mialem okazje poznac osobiscie, rzeczywiscie musze sie z nim skontaktowac :peace:
Co do drewienka, bede cisnal rodzynka w takim razie :P kefir, a nie masz jeszcze schowka??? :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 00:43:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Schowka z 100 czy z Vki? Jeżeli przełożę zegary, to będzie i schowek. Zresztą miałem gdzieś drugi też czarny - poszukam.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 09:20:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
kefir200 napisał(a):
Jeja...ta deska to koszmar. Potwierdzam coś czego kiedyś nie rozumiałem...V8 ma więcej różnic niż podobieństw z 100/200. To zupełnie inne auta. Deska owszem wejdzie, ale zegary...masakra. Chciałem wstawić zegary ze 100 do obudowy z V8. Bo te z V8 nie mają ładowania, licznik elektroniczny łącznie z licznikami przebiegu (kasowane elektronicznie) i check to inna bajka. Ale niestety - obudowa ma inne krawędzie boczne, wysokość zegarów jest inna, dodatkowe 3 zegarki w V8 są pod kątem, inny rozkład kontrolek, kołki do ustawiania zegarka i kasowania licznika dziennego km są za krótkie (szyba pod innym kątem)...ogólnie rzeźba straszliwa. Trochę odechciało mi się i może przełożę samo drewno - które też jest innej długości i trzeba je przyciąć pod osłoną kierownicy i przykleić na klej do szyb lub coś takiego... Ale szkoda mi oryginalnego podświetlenia regulacji nawiewów i miejsc na wysokotonowe głośniki pod maskownicami głośniów...narazie myślę nad zegarami. A i nie wiem czy deska pasuje do konsoli środkowej z 100...już mi się odechciewa...:/

Ale się rozpisałem... Wracając do dźwigni... A może ktoś wstawił dźwignię od innego modelu...Są drobne różnice zależne od skrzyni. Ciekawa sprawa. A może ktoś zrobił Long Shifter? :P


Miałem gdzieś zegary od V8 ....jak potrzebujesz to poszukam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 10:41:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:-D ... Kefir , deska rozdzielcza z V8 jest tak podobna do tego co masz jak te liczniki .... nawet nie mysl o tym ze to wsadzisz bo sie potniesz jak sie dowiesz calej prawdy :-D ... Mały sie kiedys posiwcil i pokazal "jak wymienic zarowke w liczniku" :-D ...

http://www.malyv8.prv.pl/img_0002.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0003.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0004.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0005.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0006.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0007.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0008.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0009.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0010.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0011.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0012.jpg
http://www.malyv8.prv.pl/img_0013.jpg

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 15:22:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
ADAM - ja mamzegary od V8. Ale nie chce mieć zegarów bez miernika doładowania (bar) i bez ladowania...a to tylko wierzchołek góry lodowej - jeszcze inny obrotomierz itd...

Hans - mam deskę z V i z 100 na podłodze w garażu i to samo z zegarami. Porobiłem fotki ale nawet nie ma sensu tego wrzucać...to zupełnie co innego. Jest tylko jedno podobieństwo - wygląd zewnętrzny. Nic poza tym nie jest podobne. To tak jaby kostruowało je dwóch zupełnie innych ludków mając tylko te same ogólne założenia. CHyba zostanie jednak opcja przełożenia samego drewna.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 22:33:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
zczekowalem dzisiaj A100 sport quattro KG/MC kolegi nudasa_pl, jednak cos mam zbabrane z tym lewarkiem :< , u Wojtka chodzi to o niebo krocej i precyzyjniej :!!: Czy sa jakies sugestie jak to podregulowac :?:
p.s. kefir bardzo prosze o schowek i drewno na deske :!!: (chyba masz nieczynne gg :P )

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2005 22:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Schowek sę szuka, drewno... Dysponuje nim Rodzynek :)

GG mam wiecznie niewidoczne...tak już jakoś z przyzwyczajenia się ukrywam... i profilaktycznie :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 01:32:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
żywym przykładem tego, że da się wsadzić deskę od V8 do 100C3 jest samochód Simsofta. Z zegarami owszem był problem i musiał założyć też zegary od V-ki. Ogólnie udało mu się to wykonać ale jak się domyśla każdy po wielu problemach i nerwach. Nie widziałem samego sposobu upychania tej deski ale za to widziałem efekt końcowy. Nie ma rzeczy niemożliwych :peace:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 11:03:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jasne, że się da. Ale tak jak pisałem....u mnie podstawowym problemem nie jest przełożenie deski, ale liczniki. Nie chcę mieć tych z Vki...chcę mieć zegarek digital, a nie wskazówkowy, chcę łądowanie i ciśnienie doładowania. Tylne części zegarów są inne i nawet mocowania poszzególnych zegarków. Jedynym wyjściem jest wycięcie wszystkiego z zegara V i pozostawienie tylko blatu z otwoprami na zegarki i naklejenie zegara ze 100. A to już średnia rzeźba i pozostawo dziwne głęboko osadzone zegarki....jakoś mnie to nie przekonuje. Zrobiłem całą sesję foto tych zegarów ale nie mam kiedy ich wystawić. Może po południu.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 11:18:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Ja z Bartkiem (SIMSOFTEM) tez sie na to nacielismy. Jest to poprostu istna porazka, zegary sa inne prawie cale, inne sterowania itp, coprawda Bartek ma je podlaczone ale byly u kilku elektronikow ktorzy je rezali i nadal nie dziala wszystko tak jak trzeba. Deska to juz wyzsza szkola jazdy. W V8 jest z regoly wszystko inne, inaczej mocowana deska, inaczej mocowana konsola itp itd... i tak do zajeb %#$ ania...

Tomek, widziales jak to wyglada u Bartka, ale nie wiesz ile dni spedzilismy na tym zeby to jako tako sie trzymalo. Problem byl na kazdym kroku, trzeba bylo ciac belke, elementy grodzi, elementy kolumny kierowniczej, popdostu wszystko, a na koncu sie okazalo ze jest i tak nie tak, bo jak sie wsadzi wszystko od V8 to jest za wysoko wzgledem szyby i nie dochodzi deska do konca i odstaje. Zjadlem na tym zeby i nigdy bym sie tego nie podjol drugi raz i Tobie stary przyjacielu tez nie radze sie do tego dotykac, Kefir, to nie bedzie pasowalo dobrze.

P.S. - kolejna sprawa to miejsce na nogi, w V8 jest o wiele mniej i trzeba znowu ciac i rezac. Ile ja sie przy tym z diaksem nalatalem to tylko moje, a Bartek do tej pory to wykancza i nadal nie jest zlozone do konca :zly: Ja juz mu nawet zaproponowalem zamontowanie deski od setki w takim kolorze i nie bedzie tyle problemow ale to juz za pozno, teraz trzeba ujazmic bestje :peace:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: