.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 19:23:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Doładowanie turbiny w dieslach??????????????
PostNapisane: 26.lis.2005 21:26:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam???
Jakie doładowanie (w barach) ma turbo w C4 2.5 TDi?????
Jak mozecie to podajcie rowniez doladowanie w innych silnikach diesla.dziex


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 10:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
zadałem to samo pytanie ze dwa miechy temu. Zero odpowiedzi....

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 14:32:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Aż dziwne ze nikt niewie,szkoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 14:50:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W 1,9 TDI (1Z) 860 mBARów.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 14:54:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
okolo 2.1 - 2.4 bara

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 15:16:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
CO???/2.1 - 2.4 bara ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 15:44:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
okolo 2.1 - 2.4 bara

pod warunkiem ze podajesz wartosc absolutna w aucie gdzie zmodyfikowana jest mapa, IC :P
BTW jak mozna okreslic szacunkowa moc auta zakladajac doladowanie 1,2 bar (nadcisnienie of kors) ???

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 18:56:02 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
z tego co znalazlem to dla silnika 1T bylo cisnienie 2.2bar wiec dla silnikow AAT analogicznie 2.1 i AEL 2.4 wzglednie 2.3 bo chip srednio podnosi cisnienie o 0,2 bar .... oczywiscie podawane wartosci sa bezwzgledne aczkolwiek nic o tym nie znalazlem jednak wydaje sie to logiczne

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 19:03:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
z tego co znalazlem to dla silnika 1T bylo cisnienie 2.2bar wiec dla silnikow AAT analogicznie 2.1 i AEL 2.4 wzglednie 2.3

to jakas bajka ;-)
seryjne doladowanie w AELu jest okolo 1,8-1,9 bara (tak gdzies czytalem ;-) ) a ori IC daje rade do 2,2 bara (cisnienia bezwzglednego; tez gdzies czytalem ;-) ) ale wowczas nie ma 140 PSow tylko znacznie wiecej...

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 19:06:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
kij wie ... lecialem po stronach z googli i to mi zwyskoczylo a najwiecej o 3.0 TDI i 4.2 TDi :D ... tam nawet 2.5 bara pompuje no ale nie bede siedzial cholera wie ile zeby znowu komus udowodnic ze bez problemu mozna znalezc te info w internecie ... mam wrazenie ze to nasze forum to juz w internecie nie jest i chyba sprzedaja jakies osobne lacza tylko do AKP :-D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 19:19:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
to prawda, typowy mocny diesel ma w granicach 1.1-1.5 bara doładowania - ogólnie mówię. Ale więcej się nie stosuje, ze względów takich samych jak w benzyniakach.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 19:45:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
to mnie zaskoczyliscie myslalem ze ok. 0.6 bara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 20:44:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No ale te Twoje 0,6 bara, to jest właśnie 1,6 bara bezwględnego czyli od próżni. Względem 0 to jest 0,6 bara.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 21:36:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Aha ,czyli w AELu te 1.8 - 1.9 bara to jest 0.8 i 0.9 bara,a C4 115ps ma podobny????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 22:11:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 19:07:32
Posty: 174
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Widze ze wszystko wiecie to sie zapytam jeszcze o zawór upustowy,czy jest cos takiego w AAT czy trzeba dokupic i czy wogole mozna to zrobic ,chodzi mi o ten syk na odpuscie,czy jest to mozliwe w tym silniku??????????? :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2005 23:17:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
W dizlach nie ma przepustnicy...także odpada. Chyba ze wstawisz elektrozawór sterowany mikrowłącznikiem na pedale gazu... :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 00:08:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
SIMONmk2 napisał(a):
Widze ze wszystko wiecie to sie zapytam jeszcze o zawór upustowy,czy jest cos takiego w AAT czy trzeba dokupic i czy wogole mozna to zrobic ,chodzi mi o ten syk na odpuscie,czy jest to mozliwe w tym silniku??????????? :?:



ooo, widzę następny turbo-blowoffo-dizlowy-kombinator-amator :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 11:59:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
to w takim razie jakie doladowanie ma takie turbo jak mam ja (2.0 TDi) i czy da sie to podkrecic a jesli tak to czy to ma sens i cos da??

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 13:21:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
mAlIbOr napisał(a):
....jak mam ja (2.0 TDi)....


Masz takiego nówexa 2.0TDI ?? To po co to kręcić, toz to ma masę momentu :) Delikatny chipek i po sprawie :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2005 14:19:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
piotr napisał(a):
mAlIbOr napisał(a):
....jak mam ja (2.0 TDi)....


Masz takiego nówexa 2.0TDI ?? To po co to kręcić, toz to ma masę momentu :) Delikatny chipek i po sprawie :)


Piter nie rozpedzaj sie Obrazek to nie jest 2.0 TDI tylko Turbo Diesel z Intercoolerem starej generacji klekot... Dlatego zastanawialem sie czy to mozna podkrecic suszarkowanie i dosypac mu troszke wiecej paliwka i jazda Obrazek

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: