.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.cze.2025 05:13:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: słabe ogrzewanie w audi 100
PostNapisane: 28.lis.2005 19:44:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2005 18:01:03
Posty: 12
Lokalizacja: xxx
od jakiegoś czasu mam bardzo słabe ogrzewanie w audi 100 92 rok 2.0benzyna.wymieniłem termostat.wywaliłem filtr pyłkowy.nadal lipa.wlewałem tez odkamieniacz i płukałem cały układ.czy ktoś wie jakie ogrzewanie jest w tych audikach.moze one tak mają?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 09:09:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
powinno chajcować równo i to w każdym audiku. Prawdopodobnie masz zakamieniona nagrzewnice, albo jakis problem z kierownicami powietrza zimne/ciepłe.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 10:15:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Jak masz auto zasilane gazem to pewnie nagrzewnice masz "przyłączoną do obiegu".Ja też tak miałem i wywaliłem potrójne złączki i puściłem obieg od silnika poprzez reduktor potem nagrzewnica i z powrotem do silnika i grzeje teraz az parzy.Jeżeli nie masz LPG to może być zapowietrzona nagrzewnica lub faktycznie zakamieniona co skutkuje tym iż trzeba ją najlepiej wyjąć i odkamienić.ja tak zrobiłem i wszystko działa.Możesz także spróbować przepłukać ją pod ciśnieniem nie demontując...może pomoże.Pozdrawiam

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 12:18:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wlaczanie reduktora w szereg nie jest moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem, bo jesli z jakiegos powodu reduktor zamarznie, to razem w nim plyn chlodniczy (ew.woda) i wtedy obieg staje i kibel.

Ja mam reduktor wpiety rownolegle z nagrzewnicą i jest bez problemow. ogrzewanie działa lux i reduktor zawsze gorący.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 12:45:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2005 14:54:37
Posty: 85
Lokalizacja: Koszalin
Niby czemu reduktor ma zamarznąć??skoro będzie w nim woda tzn ze bedzie w całym układzie i jak zamarznie to rozwali silnik chłodnice i sam reduktor nie mówiąc o pompie i wężach....

_________________
Audi 100 C4/A6 2.8 V6 + LPG :)))
Audi 100 C3 1.8 gaźnik + LPG :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Zimno
PostNapisane: 29.lis.2005 14:37:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lis.2005 22:20:06
Posty: 23
Witam mam B3 '91 mialem podobny problem powstal przy wymianie płynu w chłodnicy,cały układ poprostu zapowietrzył mi sie po krótkich zabiegach wszystko wróciło do normy pozdro :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 16:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
radeknet napisał(a):
Niby czemu reduktor ma zamarznąć??skoro będzie w nim woda tzn ze bedzie w całym układzie i jak zamarznie to rozwali silnik chłodnice i sam reduktor nie mówiąc o pompie i wężach....

Po ludzku: w trakcie pracy w reduktorze gaz zmienia swoje cisnienie na wiele nizsze, co obniza drastycznie jego temperature i powoduje zamarzanie! reduktora do takiego stopnia ze uniemozliwia przeplyw gazu. I po to jest ogrzewanie w/w pobrane z ukladu chlodzenia :|

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 20:07:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2005 18:01:03
Posty: 12
Lokalizacja: xxx
ja mam lpg w tym audi.musze wiec sprawdzic jak są te węze podłączone.morze to bedzie to!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2005 00:50:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2005 09:35:57
Posty: 466
Lokalizacja: Pruszków
jak by nie grzało Ci przez reduktor, czyli nie puszczało płynu na nagrzewnicę to silnik nie pracowałby na gazie. Jeżeli chodzi na gazie dobrze to płyn leci nie zależnie od tego jak jest wpięty reduktor. Myślę, że musisz szukać przyczyny gdzie indziej..... hmmm może faktycznie zapowietrzony układ. Kiedy wymieniałeś płyn i jak :?: Jest płyn w ogóle :?: :)

Pozdrawiam :peace:

_________________
A100 C4 Avant 2.8 quattro
A200 2.2T quattro - od początku do końca -> 10/2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: