.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.cze.2025 15:07:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ludzie pomózcie problem z B4
PostNapisane: 29.lis.2005 14:59:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
jak juz tu kiedys pisałem mam problem z audi b4 2.3 benzyna gaz, opisze to wchodze do garazu odpalam i tak na benzynie strasznie niskie obroty aż nim trzesie jak przełącze na gaz to odrazu gaśnie dopiero jak sie nagrzeje to obroty na benzynie w normie a na gazie to tak w zalezności jak jest gaz ustawiony, kupiłem silniczek krokowy(zawór biegu jałowego) no i kurde nic, strasznie wolno wkręca siena obroty na benzynie juz na gazie szybciej i kurde juz rozkładam rece, świece NGK przewody NGK , kopułka nowa, palec nowy prosze pomóżcie co to może byc albo dajcie znać gdzie ktos takie cos może naprawic i zdjagnozoiwac bo tu u mnie to gdzie sie nie pojedzie to mówią OJ Panie dużo grzebania my nie mamy na to czasu i szlak mnie trafia, może wiecie gdzie na podkarpaciu, lubelskim albo świętokrzyskim jest taki warsztat co to zrobią? pozdrawiam i z góry dzieki za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 15:07:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Na początek sprawdź szczelność układu dolotowego i czy nic go nie blokuje (np. jakaś klapa przeciwwybuchowa), kąt wyprzedzenia zapłonu, później sondę lambda i czujnik temperatury silnika. Na odległość nic więcej nie wymyślę.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 15:49:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
a i jeszcze zapomniałem dopisac że jak odpalam na benzynie to jest skok obrotów do 2 tys a potem szybko spadnie hmmm :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 19:14:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
no możliwe że czujnik temperatury bo wiatrak mi sie włancza czasami nawet na zimnym silniku, a czasami chodzi chodzi i nie chce przestac takze jutro jade go kupic zobaczymy ale czuje że zabawy ciag dalszy bedzie jutro , ale w dalszym ciągu czekam na wasze wypowiedzi bo tu napewno duzo duzo ludzi jest co sie czają w temacie :): no zobaczymy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: