.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.cze.2025 00:16:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nie odpala!!!
PostNapisane: 28.lis.2005 17:57:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
Jak juz wczesniej pisalem, mialem problemy przy 2,2t z zerwanym paskiem rozrzadu, a co za tym stoi, pogiete zawory itd. Wymienilem i wszystko ladnie pracowalo, tylko ze przy ok 3500 tys obr spadala moc!! Tak jakby sie dlawil!! Takze to opisalem i za wszystkie odp dziekuje!! Jednak ostatnio moj ojciec wracal z przegladu i normalnie dojezdzajac do domu zgasil ja!!! Juz nie odpalila!!

Nie wiem co to moze byc!!!! Pisalem na forum juz o alarmie!! Byl tu zamontowany taki smiesznywynalazek na kod... Myslalem ze to to, ale okazuje sie ze chyba jednak nie, gdyz zdemontowalem caly ten mechanizm i nadal nie pali!!!

Rozrusznik kreci, iskra jest, wszystko wyglada normalnie!! Pompka dziala, gdyz probowalem ja podlaczyc na krotko!! Pompuje az sie molo patrzy!!! Ale nadal nie odpala!!! Czy jest jakis innymechanizm ktory moglb to powodowac???

Jak pisalem o stracie mocyprzy wyzszych obrotach, dobrze mi radziliscie ze moze byc pekniety przewod dolotu z turbo do IC. Byl pekniety!!! Ale czy to moglo byc powodem tego ze silnik nie odpala??

Chodzila do momentu zgaszenia i koniec!!!!

Macie na to jakies pomysly???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie odpala!!!
PostNapisane: 29.lis.2005 08:40:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jigitt napisał(a):
Jak juz wczesniej pisalem, mialem problemy przy 2,2t z zerwanym paskiem rozrzadu, a co za tym stoi, pogiete zawory itd. Wymienilem i wszystko ladnie pracowalo, tylko ze przy ok 3500 tys obr spadala moc!! Tak jakby sie dlawil!! Takze to opisalem i za wszystkie odp dziekuje!! Jednak ostatnio moj ojciec wracal z przegladu i normalnie dojezdzajac do domu zgasil ja!!! Juz nie odpalila!!

Nie wiem co to moze byc!!!! Pisalem na forum juz o alarmie!! Byl tu zamontowany taki smiesznywynalazek na kod... Myslalem ze to to, ale okazuje sie ze chyba jednak nie, gdyz zdemontowalem caly ten mechanizm i nadal nie pali!!!

Rozrusznik kreci, iskra jest, wszystko wyglada normalnie!! Pompka dziala, gdyz probowalem ja podlaczyc na krotko!! Pompuje az sie molo patrzy!!! Ale nadal nie odpala!!! Czy jest jakis innymechanizm ktory moglb to powodowac???

Jak pisalem o stracie mocyprzy wyzszych obrotach, dobrze mi radziliscie ze moze byc pekniety przewod dolotu z turbo do IC. Byl pekniety!!! Ale czy to moglo byc powodem tego ze silnik nie odpala??

Chodzila do momentu zgaszenia i koniec!!!!

Macie na to jakies pomysly???


Oczywiście, ze kazda nieszczelnosc w ukladach k-jetronik bedzie powodowala problemy. Paliwo jest przeciez dawkowane na podstawie wychylenia przeplywomierza powietrza i jezeli masz nieszczelnosc, to powietrze (przynajmniej jego czesc) leci wlasnie tą nieszczelnością omijajac przeplywomierz.

Takze moja propozycia to odkrecac opaski wszystkich przewodow gumowych i dokladnie je oglądać pod kątem dziurek. takze od odmy itp.


P.S. jesli chcesz sprawdzić czy iskra jest ok, to odepnij obudowe filtra powietrza, niech ktos probuje odpalic, a ty w tym czasie wloz reke do srodka i unies z wyczuciem lape przeplywomierza, w ten sposob wymusisz przeplyw paliwa i maszyna powinna odpalic. w ten sposob bedziesz mial punkt odniesienia, ze iskierki dobrze skaczą, tylko masz problem z dawkowaniem (w pierwszej kolejności nieszczelność).

P.S.2 Czasem są agenci, ktorzy probują podregulować wtrysk, zeby dzialal z nieszczelnością , przynajmniej na malych obrotach, takze jezeli ktos robil taki trick u ciebie to po usunieciu nieszczelności bedzie potrzebna mala regulacja. Ale podkreślam, ze najpierw trzeba szukać nieszczelności, usunąć je, a regulacje, jesli bedzie potrzebna zostawić na sam koniec!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 17:35:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
Sprzwdzalem przewody w momencie wymiany zaworów!! Jedyne co odkrylem to dziura w przewodzie dolotu z kolektora turbiny do IC!!! Ale czy to moze byc przyczyna tego ze nie pali?? Przeciez wczesniej normalnie palil, nawet z dziura!! A teraz juz nic!!! Rozrusznik kreci a nawet nie drgnie!!!!

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 19:06:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
vag był? jak nie to koniecznie bo inaczej będzie po omacku
ewentualnie zblinkaj furę, wiesz jak?

sprawdź czujniki połozenia wału i prędkości obrotowej silnika...
tzn poruszaj wtyczką i zobacz czy sie nie zabrudziły czy coś

w tyle bloku silnika po stronie kierowcy oba obok siebie
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecupic/tdcsens.jpg

i halla - pod kołem rozrządu
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4engine/camgear_hall.jpg

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2005 19:20:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
no tak, ale czy VAG pomoze mi przy silniku ktory nie chce odpalic??? Beda tego efekty?? Bo musialbym zaholowac auto parenascie kilometrow i nie chcialbym aby bylo to na prozno!!!

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2005 14:09:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jesli masz regularne(!) iskry sprawdzone bezposrednio na wyjsciu z cewki przy kreceniu rozrusznikiem, to zaplon i czujniki polozenia walu i halla mozna zostawic.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2005 15:24:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nie prościej podwieźć vaga? jesteś pewien ze to nie jakiś immo?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: