.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:41:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C4 - Podłączenie oryginalnych ksenonów [rozwiązanie]
PostNapisane: 01.gru.2005 22:12:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
[A6 C4 '96] Przerabiał ktoś temat zasilania przetwornic oryginalnych (lampy ksenonowe z S6)?
Normalna lampa jest zasilana wiązką z dwoma końcówkami: płaską 3 kable i okrągłą z prowadzeniem (4 lub 5 przewodów). A do ksenonów musi jeszcze być trzecia wtyczka z 4 kabelkami - i tego w mojej instalacji nie ma.
Z Etki wynika że wiązka do xenonu jest inna..... spróbuję wyrwać taką wiązkę wiązkę z tego S6 co lampy mam ale ciekawe gdzie ona jest podłączana i czy u mnie jest miejsce na podłączenie.... ktoś wie?
Albo chociaż wie co powinno dochodzić do przetwornicy (4 kabelki) żeby samemu dorobić takie zasilanie....

A lampa jest taka: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=73429445

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Ostatnio edytowano 04.gru.2005 19:28:40 przez piotr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 11:29:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Ksenon ma automatyczną regulacje zasięgu i pewnie te kabelki to t jest właśnie.
Pozdro

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 12:48:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
kotrrin napisał(a):
Ksenon ma automatyczną regulacje zasięgu i pewnie te kabelki to t jest właśnie.
Pozdro

raczej nie bo regulacja zasiegu realizowana jest na reflektorze przy pomocy silniczka (plaska zlaczka 3 pinowa, ktora piotr posiada)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 22:02:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Bilu, główny master-ksenon-rezaczu, poradź coś...... na GG nie mogę cię złapać, parę razy się odzywałem ale nie ma cię......
jak zasilałes u siebie przetwornice do ksenonu? wciąłeś się we wtyczkę od mijania przy lampie? do przetwornicy ile kabelków podłączyłeś? Nie zostawiaj mnie bez pomocy ;)

Maciu, a może tym twoim Bentleyu jest to rozpisane i zrobisz mi jakiegoś screenshota? BTW: też na GG nie mogę cię złapać :(

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 22:15:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
piotr napisał(a):
Bilu, główny master-ksenon-rezaczu, poradź coś...... na GG nie mogę cię złapać, parę razy się odzywałem ale nie ma cię......
jak zasilałes u siebie przetwornice do ksenonu? wciąłeś się we wtyczkę od mijania przy lampie? do przetwornicy ile kabelków podłączyłeś? Nie zostawiaj mnie bez pomocy ;)

przetwornica podpieta jest pod kable ktore szly bezposrednio na zarowke w soczewce, wszystko masz opisane tu:
http://forum.rezacze.pl/viewtopic.php?t=1055

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 22:21:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Czyli u ciebie do przetwornicy dochodzą po ludzku 2 kabelki "+" i "-"... ciekawe do czego sa te pozostałe 2 u mnie.... w niedzielę pobawię się w elektryka i może to zrezam :)

A może Maciu w Bentleyu coś więcej znajdzie i mnie oświeci :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 22:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2005 19:19:38
Posty: 101
Lokalizacja: OP
BTW: bierzesz do tego gościa ( link) z allegro? Daj znać proszę jak się skończyło, bo różne opinie o nim słyszałem...

_________________
There is no such thing as good deal at the dealer.
------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 23:11:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Zapp napisał(a):
BTW: bierzesz do tego gościa ( link) z allegro? Daj znać proszę jak się skończyło, bo różne opinie o nim słyszałem...


Nie, link zupełnie przypadkowo podany :) Ksenonki z innego, wydaje się że pewnego, źródła :) I juz je mam od wtorku u siebie :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2005 19:26:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
I wszystko jasne. Są 4 kabelki do przetwornicy oryginalnej:

czerwony - +12
brązowy - masa
czarny - +12 po zapłonie
żółty - załącznie świateł

i po sprawie.

A ksenony fajna rzecz :P

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 00:04:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Jeszcze wyskoczył mały problemik - check uparcie twierdzi że jest przepalona żarówka..... widac przetwornice nie dają takiego samego odczytu jak żarówki halogenowe i check'owi się wydaje ze są spalone..... ma ktoś pomysł na rozwiązanie? Wyłączyc jakoś funkcję sprawdzania w checku? Albo przeprogramować/przestawić zegary żeby wiedziały że mają xenony ?

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 04:56:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
piotr napisał(a):
Jeszcze wyskoczył mały problemik - check uparcie twierdzi że jest przepalona żarówka..... widac przetwornice nie dają takiego samego odczytu jak żarówki halogenowe i check'owi się wydaje ze są spalone..... ma ktoś pomysł na rozwiązanie? Wyłączyc jakoś funkcję sprawdzania w checku? Albo przeprogramować/przestawić zegary żeby wiedziały że mają xenony ?

dziwne bo u mnie na BC nie ma problemu.
wczesniej w B4 tez nie mialem tego problemu wiec rezaj dalej... ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 11:14:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
hmmm... no to mnie zmartwiłeś..... w sumie to nie ma tam co źle podłączyć i nie mam pomysłu co dalej tam rezać....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 14:33:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Być może Bilu połączył +12V stałe (czerwony) z żółtym i wtedy jest inna oporność...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 15:15:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
GrzesB napisał(a):
Być może Bilu połączył +12V stałe (czerwony) z żółtym i wtedy jest inna oporność...


Bilu ma inne przetwornice i nie ma 4 kabelków tylko 2 :/

W sumie to niczemu nie przeszkadza ale wkurza pisk checka i ikonka po włączeniu świateł...... i dlatego wolałbym coś z tym zrobić ale jak się okazuje tylko ja natrafiłem na taki problem przy ksenonach.... a wydawało się że jak kupię oryginały to będzie łatwiej.... nic bardziej mylnego.....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 15:25:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
piotr napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Być może Bilu połączył +12V stałe (czerwony) z żółtym i wtedy jest inna oporność...


Bilu ma inne przetwornice i nie ma 4 kabelków tylko 2 :/

W sumie to niczemu nie przeszkadza ale wkurza pisk checka i ikonka po włączeniu świateł...... i dlatego wolałbym coś z tym zrobić ale jak się okazuje tylko ja natrafiłem na taki problem przy ksenonach.... a wydawało się że jak kupię oryginały to będzie łatwiej.... nic bardziej mylnego.....


najpierw sprawdz czy przekaznik/modul od AC jest ten sam jak tak to cos
jeszcze zle polaczone

jak szly ksenony na stany to moge poszukac a patrzyles na diakomie?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 16:44:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Nie, jeszcze nie patrzyłem.... w weekend popatrzę w etke i diakoma. A ty jak możesz to spójrz w Bentleya, S6'ki na stany na pewno szły a one często miały ksenon :) Więc może coś będzie...

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 13:31:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
trzeba bylo byc czujnym i pytac
ja smigam na oryginalach od pol roku i jest super
mam nowe oryginaly u siebie
podlaczenie to zrobienie z 4 - 2 kabelkow
:)
to aqrat piqs
czecka nie mam - wiec nie mam problemu
natomiast powiedz - jak mądrze zamocować te przetwornice?
bo ja pomyslu nie mam i dyndaja mi radosnie :D

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2005 15:28:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
No przecież pytałem..... i zero pomysłów było.....

Ja zrobiłem całą wiązkę do ksenonów oddzielnie tak jak w oryginale jest.

A montaż przetwornic to koszmar w TDI....w S6 było dużo więcej miejsca na to.... Lewa to jeszcze pół biedy, idealnie mieści się na płask za wzmocnieniem (profil U) pod lampą i na 2 śruby się przykręca (pasują otwory z przetwornicy i ze wzmocnienia). I jest miodzio. Za to z prawa jest niefajnie.... rozebrałem kawał auta i nigdzie się nie chciała zmieścic. Więc póki co jest zamocowana pod lampa do wzmocnienia pod lampa, ale przed nim a nie za nim..... i to nie bardzo mi się podoba ale póki co nie wymysliłem nic lepszego. Problemem są krótkawe kable łączące przetwornicę z reflektorem....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2006 10:27:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
u mnie przetwornice po obu stronach zamocowane sa pod refelktorami

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2006 12:49:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Bilu napisał(a):
u mnie przetwornice po obu stronach zamocowane sa pod refelktorami

A Ty masz oryginały?
Dlaczego nie odpisujesz na GG ?

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: