.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 23:06:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zamek problem C4
PostNapisane: 08.gru.2005 13:29:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
zamek w drzwiach kierowcy zaczał ciężko pracować, śladow prób włamanianie widac

mozna zastosować wd - 40 ?

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2005 14:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2005 13:55:03
Posty: 96
Lokalizacja: Szczecin
WD - 40 pomaga na wiele rzeczy :) ,spróbuj, może ci zamek przymarzł

_________________
A6 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2005 21:12:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Ja proponuje ten zameczek poddac konserwacji i czyszczeniu. Chyba nie bedzie pewnosci ze po WD-40 ten zamek podziala przez dluzszy czas. Kiedys w oplu kilkakrotnie psiknalem WD i kiedy, w koncu, zamek rozebralem to byl tam totalny syf. Rozbieraj drzwi wyczysc i przesmaruj wszystko najlepiej wazelina tech.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 17:27:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
Potwierdzam, jesten świeżo po czyszceniu zamka klapy. Rozbierz zespół zamka tak, żeby niczego nie pogubić. Niewykluczone, że z bębenka będziesz musiał wypchnąć zapadki wkrętakiem. Zrób to w dobrą stronę, aby nie podeformować minisprężynek znajdujących się w otworkach w szczycie każdej ze szczelin na zapadkę. Przeczyść papierkiem np. 600 na płaskim każdą z zapadek aż do uzyskania przez nie ponownie koloru mosiądzu. Prawdopdobnie nie masz tak drobnych iglaków, aby oczyścić szczeliny w bębenku, a więc zwiń odpowiednio papierek i przeszlifuj i te szczeliny. Wypłucz (benzyna, nitro - tylko nie mikrowyłączniki jeśli takie u ciebie występują). Złóż i na zakończenie tryśnij nieco WD-40 od strony klucza.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 17:44:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
WD-40 jest srodkiem penetrujaco-smarujacym ale to smarowanie jest na krotsza mete gdyz substancje zrace ktore zawiera+woda przyspieszaja utlenianie metali takich jak mosiadz, aluminium i po jakims czasie mozna zaobserwowac szarawy nalot na niektorych czesciach. I gdy wizualnie one sa tluste i rzesmarowane to przy tarciu jest wyczuwalny opor. Na dodatek WD-40 wyplukuje inne smary. Naprawde nie polecam, chyba ze w ostatecznosci

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 17:59:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
nie psikaj wd-40.... po tym srodeku wszystko b.szybko koroduje


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron