.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 23:33:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 10:06:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
tyle ze z tego co sie dowiedzialem, najlepiej bedzie jesli kupię nowy. I tak chyba zrobie... Moze ktos wie gdzie szukac takiego kolektora? Dodam że mam też oryginalny od 1.8T ale chyba przy tych modyfikacjach nie ma go co zakładać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 10:20:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 15:14:37
Posty: 193
Lokalizacja: piaseczno
Ja na prawde nie wiem nad czym sie zastanawiasz, wisze kto robi najlepsze kolektory w mazowieckim jezeli nie w calej polsce, przykladow w ktorych autach to jezdzi i ma konkretne wyniki zliczyc sie nie da..... a z tego co widze to o oryginalnym klektorze mozesz zapomniec, srubki od turbo nie podejda...

_________________
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180KM Q '00
A4 Avant TDI 143KM Q '97
S4 Avant 2.7 BiTurbo 265KM Q '98
A4 Avant TDI 140KM '96


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 17:27:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Czy jestes w stanie podac z jakiego materialu jest ten kolektor wykonany? Zeliwo, staliwo stal wysokogatunkowa?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 17:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
żeliwo podobno :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 18:04:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
To musi byc zespawane przez kogos kto ma doswiadczenie ze spawaniem zeliwa. Bo byle fachowiec to zrobi ale to peknie jesli nie postepowac zgodnie z zasadami. Material ma byc wstepnie podgrzany do 130-150 C na calej powierzchni, miejsca spawania wyczyszczone szlofierka i do bialego (pekniecie wyzlobkowac na 2/3 grubosci) i spawac pradem stalym wylacznie elektroda do zeliwa. Po zrobieniu 10-15mm spawu odrazu trzeba ten spaw mlotkowac, czyli pukac w niego zaostrzonym mloteczkiem 30-40 sek by zlikwidowac naprezenia powstale w wyniku stygniecia stopu i nie dopuscic do pekania spawu. Najlepiej tego potem nie szlifowac nawet jesli to ladnie nie wyglada

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 18:55:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2005 23:44:28
Posty: 392
Lokalizacja: Stolica
zaznaczę to jak będę zostawiał auto u kumpla :) On to i tak odda do jakiegoś zakładu...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: