.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 15:20:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wymiana tylnych klocków w A3
PostNapisane: 09.gru.2005 19:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
witam mam problem z wymianą tylnych klocków
po odkręceniu dwóch śrub i po sciagnieciu zacisku za żadne skarby nie moge wcisnąc tłoczka ?? wiecie czemu ??

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 19:58:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:23:00
Posty: 190
Lokalizacja: stad
Bo sie go wkreca,a nie wciska. Przeciez reczny tez musi jakos dzialac. Najlepiej by bylo jakbys mial specjalne urzadzenie do tego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 20:36:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2004 23:58:35
Posty: 226
Lokalizacja: Wrocław
no sobie go wykręciłem :(:( aż mi sie płyn wylał
co mam teraz zrobić qr..... raz sie człowiek za auto zabierze i szlag je trafia
włożyłem cylinderek ale kreci sie wkółko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 20:44:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:23:00
Posty: 190
Lokalizacja: stad
A czemu wykreciles, zapiekl sie?? Nigdy takiego czegos nie robilem to nie mam pojecia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 20:55:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
tlok sie wciska obracając go lekko. Jest tam w srodku jakies sprzeglo zapewniajace prawidlowa prace hamulca recznego w miare zuzycia tylnych klockow.

By tlok wkrecic trzeba troche sily. Ja bez przyrzadu robilem to zawsze na rozne sposoby
- szerokim pilnikiem
- wciskalem tlok sciskiem stolarskiem :D jednoczesnie obracajac go przy pomocy szczypiec typu zabka - tylko delikatnie, by nic nie pokancerowac i nie uszkodzic zewnetrznej uszczelki
- zrobilem sobie proste narzedzie z dlugiej sruby, do ktorej dokrecilem poprzeczke tak by zaparla sie o zacisk

wszystko prosciej narysowac niz opisac


rozumiem, te tlok wyjales z zacisku? hehe, wspolczuje... Nawygodniej Ci bedzie odkrecic zacisk (i tak juz uklad jest zapowietrzony) i zlozyc to na stole i wmontowac z juz wcisnietym tlokiem. Do drugiej strony postaraj sie uzyc jednego z trzech wymienionych wyzej patentow lub pozycz sobie jakis dynks do wciskania tloczkow

powodzenia

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 20:03:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 16:04:10
Posty: 1
Lokalizacja: Olkusz
Też dzisiaj to przerabiałem. Nie mogłem wkręcić cylinderka. Szedł, ale bardzo opornie. Próbowałem żabką.
Efekt: zniszczona uszczelka i założone stare klocki .
Bez dobrych i właściwych narzędzi nie radzę zabirać się za wymianę tylnych klocków.
Najpewniej pojechaćdo mechanika. Tak też zrobiłem.
Pozdrawiam.

A4 1.9 TDI 95r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: