.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 02:51:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: obrotomierz zamiast zegara !!! ???
PostNapisane: 23.gru.2005 20:02:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2005 13:18:30
Posty: 4
Lokalizacja: wawa
witam!!!

jestem posiadaczem 80-tki

mam pytanie...
chcę w miejsce zegara wstawić obrotomierz...

zakładam że gniazda na wsówki są identyczne, to czy po wpięciu wsówki tej od zegara obrotomierz będzie dostawał sygnał czy też muszę dokonać jeszcze jakiejś przeróbki w instalacji????

dzięki za podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 22:04:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
w dawnej b-2 i b-3 wstawiałem to wszystko pasowało z tym żę obrotomierz ma dodatkową taśmę (dokladnie nie pamiętam)alenie ma z tym problemu sygnał o obrotach doprowadzony jest na deskę org wiążką tylko wpinasz wtyczki i hula

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 22:16:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2005 20:56:03
Posty: 17
Lokalizacja: bartoszyce
Jeżeli chodzi o obrotomierz to najlepiej jest wstawić całe zegary z obrotomierzem bo jak kolega wspomniał jest dodatkowa taśma do obrtomierza i najlepiej wymienić całośc , na szrotach kosztuje w granicach 50 zł za całosc a jeżeli chodzi o impuls to jest podany w instalacji fabrycznie nawet w wersji z zegarem ponieważ niemcy nie zmieniali tego tylko odrazu zaopatrywali instalację w przewód impulsowy do obrotomierza . Czyli podpinasz drugie zegary z obrotomierzem i musi działać bez łaski


POZDRAWIAM

_________________
Warren


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2005 22:32:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Zgadzam się z Warrenem. Nie ma sensu dłubać bo nie wiadomo czy ten zegar będzie mial te same otwory itp. Lepiej kupić kompletna deskę rozdzielczą z zegarami i wymienić. u siebie miałem to samo tj. brak obrotomierza przy prędkościomierzu a jedynie na środkowej konsoli (ale dla mnie niewidoczny - zasłaniam sobie kolanem ;) ). Na allegro dałem 50 zeta i jestem zadowolony bo teraz mogę jechac na wskaźniki :): :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2005 02:09:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.wrz.2005 00:45:05
Posty: 177
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
A ja się z wami panocki nie zgodzę... :P
Rok temu wymieniałem zegary. Miałem typu tańszego, z duzym zegarem i ze świecącymi kontrolkami po przekręceniu kluczka... założyłem te z obrotkiem i migającą temperaturką i ... :zly: Nic nie działało... a w zasadzie wszystko było chyba poprzemieniane... przerzuciłem sam obrotek i hulam do tej pory na "świecących, nie migających kontrolkach"
:peace:

_________________
___________B2 rocznik '81__________
___________C4 2.3E LPG automatic transmission___________


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2005 22:08:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.gru.2005 20:56:03
Posty: 17
Lokalizacja: bartoszyce
Widocznie lipnie trafiłes jakoś ja tak zrobiłem i wszystko działa . Nie wiem , musiałes trafić na jakieś zegary wadliwe bo ja podłączyłem i działa , tylko trzeba znaleźć zegary z takim samym ułożeniem kontrolek i musi działać


POZDRAWIAM

_________________
Warren


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: