.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2025 23:27:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zajechane A100
PostNapisane: 30.gru.2005 08:27:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Na wstępie witam po długiej przerwie sznownych kolegów :D .
Niestety mój post nie jest szczęśliwy bynajmniej nie dla mnie.
Na własne życzenie zajechałem, wczoraj silnik.Przez ponad godzine czasu próbowałem przeciągnąć UAZ-a moją audiczka na długości około 200 m.
Był to na tyle wielki wysiłek że prawdopodobnie spuchły tłoki i dzisiaj rano nie było mowy o odpaleniu auta. :zly:
Pluje sobie w brode za to co zrobiłem i jak potraktowałem autko.
Ale cóż mądry polak po szkodzie........
A więc długo pewnie sie na trasie nie zobaczymy :(
Postaram się relacjonować postępy w naprawie na bierząco.
Pozdrawiam.

BTW ma ktoś może silnik 5 cyl na sprzedaz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 08:36:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a ten Uaz to na kwadratowych kolach byl ?:-D .... jak faktycznie zajechales silnik to znaczy ze te 200 metrow z uazem to bylo tyle samo co 1000 km bez niego ... silnik byl juz szrot ... no chyba ze miales zapuszczony silnik typu olej rycynowy od babci zamiast oleju silnikowego , zel pod prysznic zamiast koncentratu w chlodnicy . wiatraki chlodnicy uruchamiane przelacznikiem z F16 na desce pod warunkiem ze pasazer siedzial na tylnim siedzeniu ... :P ja cygarem zjezdzilem z 20 tys z laweta i tam jakos silnik nie nadawal sie na zlom pomimo przebiegu gruboo ponad 400 tys km

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 08:46:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hans napisał(a):
a ten Uaz to na kwadratowych kolach byl ?:-D .... jak faktycznie zajechales silnik to znaczy ze te 200 metrow z uazem to bylo tyle samo co 1000 km bez niego ... silnik byl juz szrot ... no chyba ze miales zapuszczony silnik typu olej rycynowy od babci zamiast oleju silnikowego , zel pod prysznic zamiast koncentratu w chlodnicy . wiatraki chlodnicy uruchamiane przelacznikiem z F16 na desce pod warunkiem ze pasazer siedzial na tylnim siedzeniu ... :P ja cygarem zjezdzilem z 20 tys z laweta i tam jakos silnik nie nadawal sie na zlom pomimo przebiegu gruboo ponad 400 tys km


Uaz miał mało powietrza w kołach :P to po pierwsze.Po drugie stał w polu :D Silnik ma grubo ponad 400 tyś.Rycyny nie znosi :D tylko Castrola lub Mobila a żel pod prysznic to lepiej zostawmy w łazience.
Wiatrak pracował cały czas bo temp. już po chwili targania osiągneła kreskę 100 C.I tu się zastanawiam czy czasem czujnik nie przekłamał.
Może mieć jeszcze wpływ,tak mi się wydaje ,to że zgasiłem go od razu i nie pozwoliłem mu się samemu schłodzić .A jak wszyscy wiemy wczoraj był mróz i silnik ostudził się za szybko.Tak czy owak idzie do wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 08:53:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
cos krecisz ... czyli wynika z tego ze przegrzales silnik olewajac wskazania tempoeratury a przegrzales dlatego bo jednak miales nisprawny uklad chlodzenia :) poprostu .... nie ma mozliwosci zebys sprawny silnik ze sprawnym osprzetem w ten sposob zarznal .. sprzeglo owszem ale nie silnik :!!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 08:57:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hans napisał(a):
cos krecisz ... czyli wynika z tego ze przegrzales silnik olewajac wskazania tempoeratury a przegrzales dlatego bo jednak miales nisprawny uklad chlodzenia :) poprostu .... nie ma mozliwosci zebys sprawny silnik ze sprawnym osprzetem w ten sposob zarznal .. sprzeglo owszem ale nie silnik :!!:


Czyli twierdzisz że mogła np niewydolić poma wody???
Płyn jest zalany właściwy stan i wogóle było ok.
Dziwi mnie trochę stwierdzenie olania wskażnika bo przecierz temp 100 C to jeszcze nie tragedia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:02:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
silnikow 5cio cylindrowych jak grzybów po deszczu, a kupic mozna za 300-800zł nawet lalke i nie ma sie co rozwodzic nad starym silnikiem:) widocznie mial coś z chlodzeniem nie tak, np zakamieniony uklad.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 30.gru.2005 09:06:30 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:02:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak piec stoi na 130 a ty dalej pałujesz auto to chyba napisałes tego posta tylko po to zeby wszyscy potwierdzili że masz nie pokolei w głowie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:08:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Silnik nie stał na 130 C.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 09:45:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
odwiedź Trzebnice to jakieś 2,3 Ng 5 cylindrowe się znajdzie :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 10:14:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
tak czy inaczej ... objawy sa takie ze nie chce odpalic ? ... moze cos z zaplonem albo wtryskiem ? ... a Ty zes se wymyslil ze silnik zajezdziles ..:P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 10:23:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
napisal ze tloki spuchly, to chyba nawet nie da sie zakrecić.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 10:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lukasik napisał(a):
napisal ze tloki spuchly, to chyba nawet nie da sie zakrecić.


Dokładnie tak jak piszesz
Zapłon chyba jest ok.
Wtrysk nie ma z tym nic wspólnego bo to jest gażnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zajechane A100
PostNapisane: 30.gru.2005 11:10:31 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Był to na tyle wielki wysiłek że prawdopodobnie spuchły tłoki i dzisiaj rano nie było mowy o odpaleniu auta. :zly:


czekaj, czekaj, z tego co piszesz to po prostu rano wsiadłeś do auta, przekręciłeś kluczyk i cisza? To może być wszystko od padniętego akumulatora przez zerwanie jakiegoś kabelka po brak silnika... ;) Próbowałeś np. ruszyć wał ręcznie? A jeśli twój post to tylko informacja, to cóż.... współczuję...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 11:14:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moze rozrusznik niedomaga ? kiedy to robiles ? :D mojemu ojcu ostatnio tez "puchly tloki" jak mial wybite tulejki na rozruszniku :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-
Seat Alhambra 4x4 '08 1.9 - 25-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 11:35:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
odpal na pych, bedzie najszybciej, a dla silnika i tak juz nic nie zaszkodzi ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 12:24:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lukasik napisał(a):
odpal na pych, bedzie najszybciej, a dla silnika i tak juz nic nie zaszkodzi ;)


Automata na pych........ :D no w sumie skąd masz wiedzieć ;)

Cytuj:
moze rozrusznik niedomaga ? kiedy to robiles ? mojemu ojcu ostatnio tez "puchly tloki" jak mial wybite tulejki na rozruszniku


nie no rozrusznik jest ok.
Wsiadłem rano do autka za kluczyk i usłyszałem tylko stuk i kontrolki przygasły pod obciążeniem.Akumulator jest sprawny na 100% i rozrusznik na 99%.
Wg mojej wiedzy to na bank tłki spuchły i się sklinowały bo kiedyś tak samo miałem z BMW.Identyko objawy.Silnik nawet nie piernął.
Trochę znam to autko ,nie jedno przy nim robiłem i chyba dusza go opuściła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 13:05:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
ADAM 12 napisał(a):
nie no rozrusznik jest ok.
Wsiadłem rano do autka za kluczyk i usłyszałem tylko stuk i kontrolki przygasły pod obciążeniem.Akumulator jest sprawny na 100%
Jak ci kontrolki przygasly to moze akumulator nie jest taki dobry. A podobne objawy mialem, jak klemy na accu nie mialy dobrego styku - dokladnie to samo: stuk i przygasaly kontrolki.. (w pewnym wloskim wynalazku ;) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 14:05:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wykrecales swiece i patrzyles do srodka?? mi kiedyws wywalilo uszczelke pod glowica, przez noc cylindry napelnily sie wodą i przy rozruchu przyblokowało tłok i nie chcialo zakrecić:)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2005 15:50:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Lukasik napisał(a):
wykrecales swiece i patrzyles do srodka?? mi kiedyws wywalilo uszczelke pod glowica, przez noc cylindry napelnily sie wodą i przy rozruchu przyblokowało tłok i nie chcialo zakrecić:)


nie myślałem o tym sprawdze sprawdze.... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: