Z góry dzięki za słowa krytyki i poradę. Ale nie do końca się zgadzam z tobą
hans Jakiś czas temu pisałem na forum prosząc o wskazówki jak sobie poradzić z wymiana rozrządu i otrzymałem opis krok po kroku jak się do tego zabrać tylko nikt mi nie wspomniał, że smarować śrubę Loctite - teraz już wiem i za to dzięki. Ale co do użycia młotka to się nie zgodzę. Owszem nie mieliśmy specjalnego klucza do blokowania koła ale to nie znaczy że nie próbowaliśmy innych metod przecinak był ostatecznością, ponieważ poprzedni właściciel
nawkładał* tego kleju do bulu.
* MOD: proszę się wyrażać cenzuralnie
Po drugie poza delikatnym nacięciem na śrubie to nic się nie stało. autko tylko mruczy. Zastosuje jeszcze tylko ten klej i to wszystko.
Po trzecie zawsze radziliście żeby próbować samemu naprawiać auto. Może tobie zbywa 200 zł w kieszeni bo mnie nie. Bo tyle kosztuje robocizna w warsztacie bez gwaranci że ci ktoś młotka nie użyje w naprawie

I wcale auto nie nadaje się na złom.
mały V8
Rozszczelnienie powstało na górnej części chłodnicy, wydaje mi się że ona tam jest mosiężna. Wiem że takie lutowanie można robić np. srebrem lub mosiądzem lub kupić specjalny drut do takiego lutowania.
Dzięki za rady
Stan oleju mam ok nie ubywa mi. Więc da sie jakoś tą chłodnicę w własnym zakresie zdemontować. Bo dobre lutowanie można tylko przeprowadzić w ciepłym pomieszczeniu a jest zima a gararzj est nieogrzewany
