hans napisał(a):
jak nie masz flanszy przykrecanej na imbus to jest ona wciskana i na koncu frezu jest rowek z pierscieniem sprezynujacym ... jezeli tego pierscienia nie ma lub jest on zbyt mocno wprasowany w wyzlobienie to flansza nie bedzie sie trzymala tam gdzie powinna tylko bedzie latala tak jak polos na nia zadziala .... wyjmij flansze , sprawdz to, ewentualnie porozginaj i zloz z powrotem. Najlepiej zrob to z jednej i drugiej strony bo jak bedziesz mial jedna nie wlozona to mechanizm bedzie latal i wskoczy z drugiej a pozniej ja wypchnie
W tym przypadku flansza jest przykręcana na imbus, stąd moje pytanie o zawleczke. Niestety wymiana siemeringu nie pomogła a gwarantuje Ci że był własciwie zamontowany (nie pierwszy i nie ostatni który w życiu wymieniłem) Wg mnie jest tam za dyży luz i spodziewałęm się że po wymianie będzie dalej olej wywalało. Pytanie teraz co zrobic i z którą skrzynią?? Którą łatwiej naprawic?? Sam sie chyba za to nie będe zabierac

bo jeszcze nie przerabiałem tego tamatu.