
jezeli to ma byc watek skondensowanej wiedzy to dadam jeszcze taka ciekawostke ze:
- zbiorniczek plynu hamulcowego: zapali sie wykrzyknik jak bedzie za malo, mozna przejechac 160km po trasi i sie nie kapnac ze nie ma nakretki a zbiorniczek jest otwarty i nic sie nie stanie,
- zbiorniczek plynu chlodnicy: byly 2 wersje duzy ktory mial zaslepione miejsce na czujnik, jednak standartowo wisi w kazdej b4 wtyczka zeby podlaczyc sie. Duzy zbiornik niezakrecony spowoduje ze plyn sie zagotuje i zacznie sie wylewac poprzez bulgotanie az nie zostanie prawie nic, natomiast dowiemy sie o tym po parze spod maski bo zadna kontrolka sie nie zapali na desce rozdzielczej ze nie ma plynu. Drugi typ zbiorniczka to mniejszy pod wzgledem pojemnosci z miejscem na wtyk kostki do czujnika. Nie byl jednak standartowo montowany a szkoda.
- zbiorniczek plynu spryskiwaczy szyb i reflektorow: jest jeden zbiornik wyposazony opcjonalnie w 2 pompki, jedna do spryskiwania szyb (czarna) a druga wysokocisnieniowa do spryskiwania reflektorow koloru bialego. Gdy plyn sie konczy tylko przy opcjonalnym wyposazeniu zaswieci sie ze nie ma plynu spryskiwacza (zalezy od typu pompki)
- zbiorniczek plynu wspomagania: rowniez byl wyposazony w czujnik (tak jak kolega pisal) brak plynu objawia sie rowniez wykrzyknikiem na desce rozdzielczej jedak tylko w nielicznej grupie aut mozna czujnik znalesc (opcja wyposazenia) a powinien on byc umieszczony w zielonej nakretce z czarnym bagnecikiem nakrecane na ten piaskowy zbiorniczek.