.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 06:40:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Złodziej prądu w AAH 2,8
PostNapisane: 15.sty.2006 11:55:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Witam wszystich klubowiczów. Mam problem ponieważ auto stało na mrozie przez tydzień no i chciałem odpalic i lipa.Niechce w ogóle gadać. Padł akumulator więc naładowałem i kręci rozrusznikiem pompa działa bo słychać ale nie ma iskry i wycieraczki nie działają. Sprawdziłem amperomierzem i kradnie prąd 0,7 A więc wydaje mi sie że za dużo znacznie. Gdy wyjme bezpiecznik nr8 15A to nie kradnie juz prądu. Mam opis po niemiecku tego bezpiecznika i nie rozumiem i nie moge sie doszukac słów: leseleuchten, Zig-Anz.Reszta to co jest opisane wskazuje na: zegar,oświetlenie bagażnika i wnętrza, komputer pokładowy,oświetlenie nóg, pamięć lusterek i foteli. Posprawdzałem te urządzenia i wszystkie czujniki krańcowe napewno sa sprawne a zresztą nie kradło by tyle prądu. Czy ktos wie co może być przyczyną?? Prosze o pomoc....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 12:59:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zacznij od sprawdzenia ewszystkich bezpiecznikow jezeli auto nie chce odpalic ... to po piuerwsze a po drugie to sprawdz radio czy nie ciagnie pradu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 13:27:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
wszystkie bezpieczniki sa sprawdzone i sprawne. Radio mam wypięte całkowicie i tam nic nie ciągnie prądu. Jedynie własnie na tym bezpieczniku numer 8 jest dokładnie 0,71 A . Z tego co dochodze po kablach to na jednym przewodzie przy przekaźnikach u nóg kierowcy jest własnie taki prąd ale kabel wchodzi gdzies w podłoge i jest koloru czerwonego z niebieskim paskiem. W nogach kierowcy jest duzo kostek połączeniowych i ten kabel jest w jednej z nich(kolor brązowy). Przekaźniki czy wyjęte czy nie nie rozwiazują problemu więc napewno to nie one....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 13:34:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Szybki elektryczne - jest to bardzo możliwe. Kilka klubowych audiczek ma ten problem (przymierzam się teraz do walki).
Może być to niewłaściwie spasowany moduł alarmu do domykania szyb. Więcej: http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=27769

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 13:34:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
bezpiecznik 8 to tylko swiatełka i zapalniczka w/g mojego opisu
zapalniczka to wlasnie zig anz

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 16:45:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Więc tak. Prąd kradła zapalniczka. Zdemontowałem przewód czerwono niebieski od zapalniczki prze kostce w nogach pasażera i nie kradnie już prądu. Najgorsze jest to ze jak podepne ten przewód pod inne 12 V to także nie kradnie prądu i zapalara działa więc logicznie myśląc wcześniej w obwodzie musi sie coś dziać.Nie wywala żadnego bezpiecznika a wycieraczki nie działają dalej. Ruszą się dosłownie 3mm i wracają do poprzedniego polożenia.Podmieniłem przełącznik zespolony i przekaźnik od wycieraczek i dalej to samo.... Gdzie może być przyczyna że to nie działa???

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 17:12:48 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w silniku wycieraczek

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 18:27:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Hm... Zdjalem silnik wraz z mechanizmem i jak podłączam na krótko to śmiga aż miło.... Niewiem czemu ale na kostce do tego silnika jest 5 kabli z czego tylko 3 wchodzą do silnika. Gdy podlącze miernik pod tą kostkę i przełącze dźwignie od wycieraczek to pojawia sie zasilanie dosłownie na sekundke i potem cisza. Zwarłem piny w kostce przy przełaczniku zespolonym i to samo więc przyczyna musi leżec na drodze przełacznik<>silnik wycieraczek. juz sam niewiem.... masakra jest...

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 18:54:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
przekaźnik od wycieraczek jest pod kierownicą - trzeba zdjąć półkę

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 22:05:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Przekaźnik jest sprawdzony z innego auta i jest to samo a mój przekaźnik w innym aucie działa więc to napewno nie to..... ?nic już z tego nie rozumiem ....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 23:27:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
A jak wyjmiesz silnik to same wycieraczki przypadkiem nie chodzą ciężko?Czasem wycieraczki mają tendencję do zacierania się na tulejach (sól, kurz itp). Wtedy pozostaje rozebranie wszystkiego na czynniki pierwsze, oczyszczenie z syfu i konserwacja np smarem grafitowym. Lanie wd40 w dużych ilościach to niestety tylko półśrodek i wystarcza na parę dni...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 23:30:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2006 19:28:03
Posty: 306
Lokalizacja: Włocławek
W razie czego mam na zbyciu sprawny komplet wycieraczek z silnikiem i mechanizmem od A6 94-97. Mam również trochę innych klamotów jakby coś było potrzebne (przekaźniki itp.).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 23:33:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
Niestety nie wiem jak to jest dokładnie w Niuni, bo jeszcze nie miałem takiego przypadku. Ale czy w zespole silnika wycieraczki nie jest czasami uszkodzony mikrowyłącznik "podtrzymania" uruchamiany krzywką z wałka silnika po każdorazowym podaniu napięcia przez system wypracowywania przerwy? Ten jednosekundowy okres, o którym piszesz jest wysatraczający, aby poruszyć silnik, a następnie obwód powinien już być podtrzymywany przez mikrowyłącznik. Jeśli nie mam racji - wybacz. Pozdrawiam.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 13:52:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Witam.No i faktycznia przyczyna była na tulejach. Sam silnik bez zarzutu natomiast przy jednym ze sworzni tym który wchodzi w tuleje pękł oring i lekko sworzeń sie obsunął powodując blokowanie. Rozebrałem wszystko przeczyściłem i zakonserwowałem i działa jak nowe.Dziękuję wszystkim Audklubowiczom za wskazówki i porady.Pozdrawiam

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: