.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 10:15:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 2.2T 10V] nie cieszy!!! dlaczego???
PostNapisane: 15.sty.2006 21:06:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
Witam!!! Mam wciaz pewien problem, z ktorym nie moge sie uporac!!!
Otoz wciaz podczas przyspieszania przy pewnych obrotach brakuje mocy!!! Po prostu zachowuje sie jakby odcinalo doplyw benzyny!!

Sprawdzalem pompke paliwa - jest ok, turbinka jest ok, przewod cisnieniowy laczacy IC z kolektorem juz jest dobry (byl pekniety, wiec postaralem sie o caly - robiony wedlug rad Kefira ;D

Nie mam pojecia co jeszcze moze byc przyczyna!!! Chcialbym juz sie w koncu przesiasc do niej z mojej poczciwej C3 1,8 mam juz dogadane z gazownikiem o dobra instalacje gazowa (bigas), ale niestety nie moge bo wciaz nie chodzi jak powinna!!

Jesli macie jakies propozycje i sugestie, zapraszam do wypowiedzi!!
Z gory dzieki!!!

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 21:36:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
jutro powinienem byc w pracy wiekszosc dnia
moj nr gg 3104936 daj znac pogadamy i poprobujemy znalezc problem

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 22:15:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak tam świeczki, fajki i ciśnienie doładowania?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 07:23:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jigitt. opisz dokladnie niedomaganie twojej bryczki, ze szczegółami.

jak z odpalaniem?
w jakich dokladnie okolicznosciach przerywa ci/szarpie. zrob tes na 3cim biegu od 1000obr nacisnij gaz do dechy i przy jakich obrotach, jakim cisnieniu doładowania! szarpie i czy po szarpnieciu dalej przyspiesza i czy dalej szarpie.

jak sprawdziles pompe paliwa??

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 07:43:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
na moje to masz dalej gdzies nieszczelnosc

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dokladniej o problemie...
PostNapisane: 16.sty.2006 11:59:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
Auto sprowadzilem w litopadzie 2005 i niestety po drodze mialem awarie - zerwal mi sie pasek rozrzadu, a co za ty stoi, musialem wymienic wszystkie zawory, uszczelke pod glowica olej, itd....

Po zlozeniu wszystkiego, zapalila bez problemow!! Co prawda na poczatku chodzila glosno jak czolg, ale po kilku minutach wszystko sie unormowalo!!!

Podczas jazdy probnej, stwierdzilismy ze cos jest nie tak, gdyz przy pewnych obrotach tracila moc!! opisywalem juz to kiedys tu, na forum.
Po podpowiedzi Kefira i zgodnie z jego wskazowkami, znalazlem i naprawilem pekniety waz cisnieniowy od kolektora turbiny do IC.

Jednak nadal nie jest jak byc powinno. Przy ostrym wcisnieciu pedalu gazu, przy pewnych obrotach zachowuje sie tak jakby brakowalo mu benzyny, albo jakby nastepowalo jej odciecie!!

Jednak nie na kazdym biegu odcina przy tych samych obrotach. Otoz:

>na biegu I odciecie nie jest zauwazalne. Obroty dochodzily prawie do 7000/min i nic;

>na biegu II traci moc przy ok 5000obr/min
>na biegu III traci moc przy ok 3500obr/min
>na biegu IV przy ok 3000obr/min
>na biegu V przy ok 2800obr/min

Po stracie mocy, przy dalszym trzymaniu gazu znow lapie i ciagnie do przodu, jednak tylko przez krotki moment!!! Za chwile wszystko zaczyna sie od nowa!!!!

Jednak przy delikatnym wcisnieciu gazu samochod powoli ale sie rozpedza nie przerywajac i tak dzis nie ciskajac bez problemu (choc calkiem mozolnie) rozpedzilem ja do ponad 170km/h.

Wczoraj wieczorkiem jeszcze (nie wiedziec czemu) podczas proby rozerwalo mi troszke intercooler, a dokladniej rozdzielilo mi czesc metalowa od plastikowej. Rozgiely sie te zaczepy. Ale naprawilismy.

Co do pompy paliwa, to wyjalem ja calkowicie ze zbiornika i sprawdzilem na krotko. Dziala!!!

Odpala bez problemu, za pierwszym przekreceniem kluczyka!! Co prawda na wolnych obrotach na biegu jalowym chodzi troszke nierowno, raz to zwiekszaja sie minimalnie obroty raz to wracaja spowrotem!!! Ale mowie jest to naprawde bardzo nieznaczne!!

Co do cisnienia doladowania to nie mam zielonego pojecia jak to sprawdzic???? Nie mam jakichc dodatkowych zegarow ktore by cos takiego wskazywaly!!!

Czekam na Wasze kolejne przypuszczenia i rady odnosnie mojego problemu!!!

Z gory dzieki!!!

Jigitt,-

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 12:04:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
kup zwykły manometr i sie podepnij... może ci przeładowuje?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 12:05:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
mi to wygląda na błąd przeładowania. Pierwsze do sprawdzenia to Wastegate lub N75, potem mapsensor w komputerze. Na początek podepnij manometr wyskalowany w barach do kolektora dolotowego (tylko szczelnie!) i zobacz czy przekracza 1.bar.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 13:13:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
znajomy mial identyczny objaw, winowajca byla przerwana membrana w wastegate. wlacza sie zabezpieczenie przeladowania w postaci odlaczenia na chwilke pompy paliwa. w 10V turbo 165konnych jest ustawione na 0,6bara. na pierwszym biegu nie widac tego bo za pompa paliwa jest akumulator benzyny i prtzez sekunde po odcieciu pompy paliwo leci z niego,.

co sprawdzic:
-zdjac pokrywke wastegate i obejzec membranke czy nie jest przerwana

http://www.sjmautotechnik.com/parts_pro ... ginst.html

...przy okazji sprawdzic polaczenia zaworka n75.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 13:18:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
co sprawdzic:
-zdjac pokrywke wastegate i obejzec membranke czy nie jest przerwana



tam nie ma tego dzyndzelka w górnej komorze zeby delikatnie zassać?
można by nawet że tak powiem paszczowo :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 13:23:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dzyndzelek jest jak najbardziej :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 13:28:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maciu napisał(a):
tam nie ma tego dzyndzelka w górnej komorze zeby delikatnie zassać?
można by nawet że tak powiem paszczowo :D


mozna ssać dzyndzla. tez dobry sposób :peace:

p.s. bialoglowej nie zatrudniac, bo wyssa membrane i jeszcze map sensor uszkodzi ;) juz bezpieczniej odkurzaczem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 16.sty.2006 14:00:28 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 13:33:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo napisał(a):
dzyndzelek jest jak najbardziej :)


no to wężyk i ssać :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 13:36:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
może jednak do tego jakąś białogłowę zaprząść ? :>

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 13:49:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zboczeńcy :P Zaraz Wam pokasuję posty :diabel: :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 14:05:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
biada! to ja pokasuje Twoje :P ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 14:07:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ale zaraz, zaraz... tak sobie myślę że jezeli sterowanie doładowaniem
jest zropbione tak samo jak w 20V to dziurawa membrana oprócz tego
że pododuje niemozność sterowania ciśnieniem przez ECU to dodatkowo
powoduje tracenie cisnienia wytworzonego przez turbo...

skoro zakładamy overboost to znaczy że spaliny nam jeszcze nie uchyiły
WG na tyle zeby zmalało natomiast turbo już napompowało i cześc tego nam
ucieka przez peknietą membrane w WG

żeby nastąpiło przeładnowanie dziurka musiałaby być na prawdę mała
zeby nie zdazyło uciec...

czy jest możliwe żeby sie N75 zacinał w pozycji otwarty?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 14:11:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
w 10v chyba jest własnie odwrotnie...

n75 jak najbardziej, miałem tak jak mi zamarzł :P

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 14:12:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maciu napisał(a):
ale zaraz, zaraz... tak sobie myślę że jezeli sterowanie doładowaniem
jest zropbione tak samo jak w 20V to dziurawa membrana oprócz tego
że pododuje niemozność sterowania ciśnieniem przez ECU to dodatkowo
powoduje tracenie cisnienia wytworzonego przez turbo...

skoro zakładamy overboost to znaczy że spaliny nam jeszcze nie uchyiły
WG na tyle zeby zmalało natomiast turbo już napompowało i cześc tego nam
ucieka przez peknietą membrane w WG

żeby nastąpiło przeładnowanie dziurka musiałaby być na prawdę mała
zeby nie zdazyło uciec...

czy jest możliwe żeby sie N75 zacinał w pozycji otwarty?


w 10V mc sterowanie jest inne i spaliny nie sa w stanie podniesc zaworu wg.

glownie z dolu membrany zapodane jest cisnienie z kol. ssacego. a na gore membrany lekkie korekcje.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... cwgdia.jpg

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wtryski??
PostNapisane: 24.sty.2006 14:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 16:42:09
Posty: 116
Lokalizacja: Legionowo
ostatnio cos mi sie obilo o uszy ze to moze byc cos z wtryskami...... jakies oringi na wtryskach czy cos....
Mozliwe jest cos takiego??? Jesli tak to napiszcie o tym cos dokladniej....

_________________
Mowisz QUATTRO, myslisz AUDI!!!

Teraz:
wielki come back to C5 1,8 T :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: