.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 20:15:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: S6 2,2 turbo nierówna praca silnika i duże spalanie
PostNapisane: 16.sty.2006 20:56:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
w moim Audi S6 2,2 turbo 1995r. dodatkowo z dostawianym czipem , jak nagle dodaje gazu podczas jazdy zaczyna wtedy lakko wibrować silnik i czuje wtedy szarpnięcie, puszczam gaz i jak znowu wciskam wolno gaz samochód zachowuje sie normalnie.Jk zatrzymam samochód na biegu jałowym komputer pokazuje mi spalanie 22,23 litry a wskazówka wskaźnika paliwa opada momentalnie a za samochodem jest kupa dymu. Wyłanczam samochód i odpalam go ponownie jest wszystko normalnie spalanie spada do momentu gdy znowu nie depne nagle gazu i zaczyna sie wszystko od nowa. Jeśli nie przecholowuje z gazem wszystko jest normalnie. Pozdrawiam, czekam na posty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 20:59:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
na diagnozę VAGa marsz biegiem!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 21:58:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mógłbys rozwinąć dokładniej to że wskazówka opada?

po jakim czasie/przebiegu od ostatniego resetu średniego
spalania masz takie wyniki?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 00:01:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
siema patrze kolega z Podlaskiego no i całkiem niedaleko mnie.
Mam takie pytanko z kąd pochodzi ten program i
jakie doładowanie na tym programie masz?

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:29:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto zostało sprowadzone ze Szwecji i nie mam papierów na tuning a gość u którego zostało auto kupione jest na wczasach, jeśli wiesz jak zobaczyć czy wogóle zosało stuningowane to proszę o posta i pozdrawiam Ziomka z Podlaskiego. :) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:34:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
poszukaj kogos z interfejsem vag. bedzie wszystko widać. albo wpadaj do bialego, zorganizujemy vaga.

ew. przychodzi mi jeszcze na mysl jakas awaria pamieci eprom(chipa) , znajomemu przykasowal sie program i ma problemy na postoju.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:35:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak chcesz zeby ci pomóc to odpowiadaj na pytania :P

czy był czipowany poznasz po osiagach auta... jeżeli wiesz jak jeździ seria
lub po wskaźniku doładowania

jak nie to tylko zakład gdzie sie naprawdę znają

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:38:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Lukasik napisał(a):
poszukaj kogos z interfejsem vag. bedzie wszystko widać. albo wpadaj do bialego, zorganizujemy vaga.


jak vagiem poznacz czy jest czipsowany?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:43:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
maciu napisał(a):
jak vagiem poznacz czy jest czipsowany?


nie mam interfejsu i nie wiem czy da sie sprawdzic programy przez vaga.

mi chodzilo bardziej o sprawdzenie parametrów pracy silnika i diagnostyke elementow.

mozna takze podmienic sterownik z dobrego auta i wtedy bedzie wiadomo czy przyczyna lezy po stronie sterownika, czy osprzętu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 13:19:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Podmiania sterowmnika? Na szybko? A co z immo. Trzeba dopasować. To wydłuża całą operacje. Lepiej niech się tym fachowcy zajmą.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 14:00:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
szogun0 napisał(a):
Podmiania sterowmnika? Na szybko? A co z immo. Trzeba dopasować. To wydłuża całą operacje. Lepiej niech się tym fachowcy zajmą.


ecu z silnika aan nie ma zadnych podlaczen do immo. takze nie widze podstaw, ze po wymianie samochod mialby nie odpalic.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... html#s4mot

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 14:43:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Przepraszam ale często nie ma mnie w domu i z tej przyczyny czasami nie odpowiadam na posty.Własnie jade na VAGa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 14:48:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
SPRAWDZ PRZEPŁYWOMIEŻ PALIWA MIAŁEM TEN PROBLEM W 1.8 TURBO
KSYSIU A6

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 14:55:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
przepływomierz paliwa? :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 16:52:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Wrocilem z VAGu i pokazalo blond ze silnik w pewnym momeci dostaje za duzo paliwa i w tym momencie odcina jego doplyw Po wylaczeniu i wlaczeni ponownie samochodu nie wyswietla blendu. Dodaje nagle ganzu i problem powraca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 16:57:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
jak sprawdzic przeplywomierz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 17:08:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
podczas jazdy z vagiem na kolanach, po odczytach maksymalnych odpowiedniego kanału.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 17:20:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
jeżeli chodzi o ten przepływomierz to napewno jest on odpowiedzialny za nierówną pracę silnika miałem to samo w 1.8 turbo wymieniłem i po sprawie jest ok :)

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 17:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.sty.2006 20:58:08
Posty: 45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
tak z vagiem na kolanach .Dosam jeszcze ze przejechalem okolo 10 ciu km w miescie i srednia spalania byla23l


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 18:01:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
maciu napisał(a):
Lukasik napisał(a):
poszukaj kogos z interfejsem vag. bedzie wszystko widać. albo wpadaj do bialego, zorganizujemy vaga.


jak vagiem poznacz czy jest czipsowany?


jak firma zmieniała program to po wpisach w sterowniku pozna (jeśli się firma wpisała) lub porównać ze seryjnymi wskazaniami.




p.s ma ktoś jakieś dane na temat prawidłowych zakresów wskazań bloku zerowego dla któregoś ze silników audi?? moze być na PW.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: