Kordek napisał(a):
Ja to powiem tak: gratulujemy pomysłowości w zarzynaniu silnika. Jak zniszczysz go to sie nie dziw czemu tak się stało i nie płacz, że masz gniazda zaworów wypalone i Bóg wie co jeszcze zniszczone (ukłon w stronę tych co się znają i mogą dopowiedzieć

). Ten silnik ma być opalany przede wszystkim benzyną a na pewno musi być odpalony na benzynie. Użyj szukaczki a wiele rzeczy ciekawych się dowiesz.
Wybacz za formę mojej wypowiedzi ale większej bzdury to ja jeszcze nie widziałem.
Pozdrawiam
Ale poczemu tylko na beznynie

.
Masz racje że powinno się odpalać na paliwku ale ja naprzykład nie mogę i od 4 lat pale tylko na gazie i jest ok.
Warunkiem było tylko zregenerowanie głowicy do stanu idealnego.
Układu paliwowego nie mam bo głowica nie była przystosowana do pompki paliwa od gąźnika

.
Małe zrezanie i chodzi.
A co do kolegów tunerów to mam prośbe.
Zostawcie silniki 2,3 i tym podobne w spokoju i kupcie sobie TDi.Tam macie pole do popisu.
Ewentualnie wstawcie sobie 2,3 do Polówki i tam naprawde nie będzie potrzeby tjuningu.
Pozdrawiam