.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:46:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: temperatura wody do 100 stopni???
PostNapisane: 23.sty.2006 10:41:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
witam wczoraj wyskoczył mi problem typu :temperatura wody nawet 100c
zapaliłem rano przejechałem 10 km załączyłem temp 51kod na klimie i spoko
86c wskoczyłem do sklepu i znowu jade sobie ze 4km a tu 90-92-98 c
zatrzymałem sie na przystanku maska do góry chwyciłem za przewód górny ten co idziew chyba z silnika do chłodnicy i cieniutki do zbiorniczka gorący
ale tyz za tzw rozwidleniem czyli ten kawałeczek który juz idzie do chłodnicy
zimny ?? nie bardzo wiem gdzie problem aha wąż nadymany ze az ciężko go scisnąc odkręciłem korek w zbiorniczku i spusciłem cisnienie ale to nie koniec odczekałem az temp spadła do 82c zapaliłem i jade dalej 86c i juz dalej nie idzie wszystko lala jechałem jeszcze ze 30km i ok postawiłem na parkingu stał ze 6godz. zapaliłem i powrót do domu ujechałem z 10km i temp. znowu
90-95-99c stop myslałem ze pusci jak przedtem ale nic kulałem sie do domu
i nic dalej trzyma co radzicie z góry dzieki

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 11:05:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Wskazuje na termostat, nie otwiera duzego obiegu na chłodnicę, wymontuj go i poeksperymentuj w goracej (wrzącej) wodzie czy zamyka i otwiera sie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 11:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Moze zamarza ci plyn i dlatego: wąż od wody był napompowany, woda malo sie nie zagotowała bo nie dochodzila do chlodnicy, a jak poczekales chwile na postoju to rozmarzło i poszło w cały obieg . Ewentualnie termostat sie zacioł i nie przepuszczal plynu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 11:22:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
tez obstawiam termostat oczywiscie płyn mam zimowy termostat ma ok 25tys przebiegu ale to nie zasada podobno brałem jeszcz pod uwage
ze jakis syf zapchał ?? jeszcze jedno pytanie górne wejscie do chłodnicy to
wejscie obiegu goracej wody a dolny wylot to wylot chłodnej wody ?

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 11:31:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
krzycho0110 napisał(a):
górne wejscie do chłodnicy to
wejscie obiegu goracej wody a dolny wylot to wylot chłodnej wody ?


Si si signor :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 14:19:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 15:54:51
Posty: 101
witam.miałem kiedyś ten sam motyw, okazało się że miałem w układzie zbyt bardzo ochszczony płyn, dolałem koncentratu i po problemie.podjedź do jakiegoś lepszego mechanika on powinien mieć takie ustrojstwo do sprawdzania temperatury zamarzania płynu i wszystko się wyjaśni.może to również być wina termostatu ale najpierw proponuję sprawdzić ten płyn.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 19:35:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2005 16:37:52
Posty: 258
Lokalizacja: MTW
Czesc

Ja mysle ze zamarza ci plyn w chlodnicy,w piatek moj ojciec mial taki sam objaw w passacie,wyjechal i pewnym momencie temperatura skoczyla mu do 100 stopni a chlodnica zimna,wstawil do warsztatu,rozmrozili wymienili plyn i problem zniknal.Oczywiscie nie mozna tez wykluczyc termostatu.

_________________
***********************
Mercedes 124 300D, oczywiście kombi
A6 C4 Avant 1,9TDI AHU,97r,zostało w rodzinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2006 23:41:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 00:43:28
Posty: 63
Lokalizacja: Konin
Popieram. prawdopodobnie zamarza płyn w chłodnicy. Sprawdz temperatuę zamarzanai płynu albo od razu wymień na nowy. Mozesz tez dolac koncentratu.
jakby termoztat zblokował to już by raczej nie puścił(raczej chć różne są przypadki)

_________________
A4 1.8 20V ADR + LPG sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 06:48:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam
zamarzł płyn zrobił zator w obiegu, wymień płyn jak najszybciej
Pozdrawiam

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 08:19:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
dzięki koledzy widze ze zgodność wskazuje na płyn więc zrobie tak i zobacze
co z tego bedzie :peace: pozd.

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 08:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2005 21:59:01
Posty: 31
Witam kolegow
Ja sie wylamie i napisze swoja historie
Mam audi 80 B2,1,6 diesel,wymienilem termostat na wahlera i nagrzewnice bo przeciekala i nowy korek od zbiorniczka wyrownawczego,bo korek gra tu istotna role

Po wymianie tego ladnie grzalo przez jakis czas,a pozniej raz grzalo a raz nie.

Gdy temperatura wynosila 90*C to grzalo tak sobie,myslalem wtedy ze mam zapowietrzony uklad.Okazalo sie ze jest ok.

Mialem taka sytuacje,gdy temperatura dochodzila do 100*C ,zaczelo leciec lodowate powietrze,termostat sie nie otworzyl,ale w tym czasie spod korka od zbiorniczka wyrownawczego wylecialo mi troche plynu,plyn wtedy byl zimny.Ja spuscilem cisnienie z korka i sciskalem weze od chlodnicy-uklad sie troche zapowietrzyl bo polknal troche plynu,ja plynu dolalem i pojechalem zadowolony z mysla za odpowietrzylem uklad i ze teraz bedzie super.Owszem bylo super ale niedlugo.Po ujechaniu moze ok 2 km znowu temp 100*C i to samo ucieklo troche plynu ze zbiorniczka.

OKAZALO SIE ZE PADLA USZCZELKA POD GLOWICĄ
I co wy o tym sadzicie?

Pozdrawiam

Piotrek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:13:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
pioran napisał(a):
OKAZALO SIE ZE PADLA USZCZELKA POD GLOWICĄ
I co wy o tym sadzicie?


Ja o tym sądzę, że układ był zapowietrzony :D.
A uszczelka pod głowicą była efektem przegrzania...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 21:19:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2005 21:59:01
Posty: 31
Uklad nie byl zapowietrzony.
Walnieta uszczelka pod glowica byla efektem peknietego bloku silnika


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 02:17:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
To o czym piszesz Pioran to przypadek 1na 500.Uwazam ze plyn mu przymarza,ale jest i taka mozliwosc ze termostat sie przycina.Jest mozliwosc sprawdzenia.Wrzut za trzy punkty do garka i gotujemy sprawdzajac tamp.Obserwujac jak sie zachowuje.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 07:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2005 21:59:01
Posty: 31
No jasne ze moze tak by jak Ty piszesz El-Fuego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: