.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:22:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie odpala-dlaczego?
PostNapisane: 24.sty.2006 20:24:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:28:10
Posty: 6
Od kilku dni mam problem z odpaleniem mojego samochodu.Mam Audi a6 2.5DTI C4.Niestety od czasów silnych mrozów jeźdzę do pracy autobusem.Nowy akumulator,wymieniony filtr paliwa przy minusowej temp.(od -8 do -12)palił ciężko.Teraz nie odpala w ogóle.Akumulator jest ok,a ciężko kręci i szybko się wyładowuje.Nie wiem o co chodzi?Moze ktoś się orientuje o co chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 20:32:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 11:26:42
Posty: 124
Lokalizacja: Kęty/k Oświęcim
Witaj sprawdź swiece żarowe

Pozdrawiam Pitersonic

_________________
Audi A4 Avant 1,9 AFN Tdi, chip-tuning {Compsport 145 KM}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 20:54:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 19:54:06
Posty: 265
Lokalizacja: EWI/CTR/DW/EWI/WL/FZG/SLU
Auto: AUDI A2 1,4 TDI
słuchaj swiece podstawa, dalej ciekaw jestem jaki masz kat wtrysku. jakie miałes obiawty przy zaoalaniu -10 czy auto telepalo tzreslo sie jak galareta? ciekawe czy lales uszlachetniacz do paliwa. moze wytraciła ci sie parafina.........i kiedy filtr paliwa wymienialeś...pozdro

_________________
niewdziecznik
He, He....jest po tylu latach AUDI A2 1,4 tdi 75KM.......Nowy nabytek
Było Audi A6 1,9 Tdi AJM
Był Passat B5 AFN
Był AEL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 20:59:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:28:10
Posty: 6
świece są ok.tankuje na shellu,dolewam xeramic zapobiegawczo teraz i ciężko kręci.kilka razy go pokręce i siada aku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:02:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:28:10
Posty: 6
filtr wymieniałem tydzień temu.może to rozrusznik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
Podlaczam sie do problemu: wymienione swiece, filtr paliwa, ustawiony kat wtrysku i gratis rozrzad + olej silnikowy Castrol gtd magnatec 10w 40. <=tak na zime by fajnie sie jej odpalalo i jezdzilo... Wciaz bez zmian. Gdy jestem zdenerwowany to krece az do upadlego. Czasem zaskoczy ktorys z cylindrow i zaczyna sie walka o zapalenie...Najpierw zaczyna telepac powoli a potem sie nasila az odpali... Zdarzylo sie nawet raz odpalac na line bo ni cholery nie chciala odpalic. Rozgrzeje silnik do 90 stopni przejade sie zgasze go, przychodze za 4 godziny i walka trwa od poczatku... Co to moze byc?? Moze za mala dawka paliwa?? Esh juz nie mam sily do niuni :(

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:28:10
Posty: 6
raczej go nie trzęsło przy odpaleniu.nie wiem jaki kąt ustawienia mają wtryski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:35:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 19:54:06
Posty: 265
Lokalizacja: EWI/CTR/DW/EWI/WL/FZG/SLU
Auto: AUDI A2 1,4 TDI
moze być rozrusznik ale malo prawdopodobne..........parafina nie, moze pompa paliwa moze byc i tak....moze masz slabe sprezanie na cylindrach......szczerze mam AELa ale teraz nie odpalam bo robie chłodnice wiec ci nie powiem jak moj pali..... :(
ale obawiam sie ze tez by byo ciezutko.........z tym ze postoi 2-4 godziny i problem z odpaleniem to ja tez mam ten problem ale nie tylko my....duzo klubowiczów tak ma ......bardzo dziwne....moze to przypadłosc tego samochodu....ale nie sadze..wiec dziwne

_________________
niewdziecznik
He, He....jest po tylu latach AUDI A2 1,4 tdi 75KM.......Nowy nabytek
Było Audi A6 1,9 Tdi AJM
Był Passat B5 AFN
Był AEL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: podpowiedz
PostNapisane: 24.sty.2006 21:45:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2005 12:24:44
Posty: 49
Lokalizacja: Wlkp
Czesc wam, a moze paliwo ci schodzi z ukladu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:46:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:28:10
Posty: 6
to pozostaje mi udać się do swojego mechanika.może on coś pomoże.a jutro z rana autobusik.dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: piec
PostNapisane: 24.sty.2006 21:51:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2005 12:24:44
Posty: 49
Lokalizacja: Wlkp
Ja wam podpowiem, jesli juz ktos decyduje sie na diesla, to trzeba sobie zalozyc piec ktory grzeje motorek, ustawiasz na godzine ktora cie interesuje i wchodzisz do cieplego wozu, zapalsz jak latem i smigasz...koszt nowego od 1400zl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:54:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Maja audina też stoi pod blokiem, akku w piwnicy ładuję jutro odpalę.

O kilku dni mam z nią problem (silnik TDI AFN).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:54:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2006 18:28:10
Posty: 6
myśle że to nie paliwo.on po prostu ciężko kręci jak zimny jakby był za mały aku.a mam z zeszłego roku cetre future 65ah.słyszłem coś o przewodzie od masy podobno się zyżywaja z czesem i to możę być to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp.
PostNapisane: 24.sty.2006 22:06:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2005 12:24:44
Posty: 49
Lokalizacja: Wlkp
Przyczyn moze byc wiele, kazda sugestia moze okazac sie wlasciwa, trzeba troche popatrzec i pomyslec jesli ktos posiada wiedze to z pewnoscia sobie poradzi, i troche pieniedzy na czesci naturalnie :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 22:34:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Nie ma bata, zeby nie zapalił, jeżeli kąt wtrysku jest właściwy, świece grzeją, z paliwa nie wytrąca się parafina.

Stawiam na brak grzania świec (lub nie na wszystkie cylindry).

Co do rozładowywania akumulatora - jeżeli był dobrze naładowany i rozładował się przy jednokrotnym uruchamianiu (tzn. odpalania do skutku) a przy tym ciężko kręci to stawiam na zacierający się rozrusznik lub zwarcie w nim. Bo w pełni sprawny akumulator i rozrusznik powinny być w stanie uruchomić taki silnik przy -10 stopniach nawet bez grzania świec.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie odpala-dlaczego?
PostNapisane: 24.sty.2006 23:32:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
krzysiekaudia62.5TDI napisał(a):
Od kilku dni mam problem z odpaleniem mojego samochodu.Mam Audi a6 2.5DTI C4.Niestety od czasów silnych mrozów jeźdzę do pracy autobusem.Nowy akumulator,wymieniony filtr paliwa przy minusowej temp.(od -8 do -12)palił ciężko.Teraz nie odpala w ogóle.Akumulator jest ok,a ciężko kręci i szybko się wyładowuje.Nie wiem o co chodzi?Moze ktoś się orientuje o co chodzi?

Zakładając że: AQ jest ok, ładowanie jest ok, AQ nie rozładowuje się na postoju sprawdź w pierwszej kolejności:
- kąt wtrysku
- stan świec żarowych

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 00:39:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
może woda w układzie paliwowym zamarza na mrozach :?: albo paliwo kiepskie na zime lejesz

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Nie odpala-dlaczego?
PostNapisane: 25.sty.2006 06:53:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
baskecior napisał(a):
krzysiekaudia62.5TDI napisał(a):
Od kilku dni mam problem z odpaleniem mojego samochodu.Mam Audi a6 2.5DTI C4.Niestety od czasów silnych mrozów jeźdzę do pracy autobusem.Nowy akumulator,wymieniony filtr paliwa przy minusowej temp.(od -8 do -12)palił ciężko.Teraz nie odpala w ogóle.Akumulator jest ok,a ciężko kręci i szybko się wyładowuje.Nie wiem o co chodzi?Moze ktoś się orientuje o co chodzi?

Zakładając że: AQ jest ok, ładowanie jest ok, AQ nie rozładowuje się na postoju sprawdź w pierwszej kolejności:
- kąt wtrysku
- stan świec żarowych

W takim razie co u mnie : wymienione swiece, filtr paliwa, filtr oleju, olej gtd magnatec 10w40, kat wtrysku ustawiony razem z wymiana rozrzadu i dalej nic...jak bylo tak jest a mysle jeszcze moze ustawic pompe wtryskowa-na wieksza dawke paliwa?? silnik 1,6 TD SB

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: