.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 02:20:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czasami gaśnie na wolnych obrotach
PostNapisane: 18.sty.2006 18:26:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2005 18:13:45
Posty: 67
Lokalizacja: Audi A4 B6 1,9 TDI
Witam mam problem ze czasami potrafi zgasnąc gdy podczas dojezdrzania do swiateł i tym podobnym obroty spadają do 200 a potem wchodza na 900 i jezszcze raz a naewt dwarazy i potem utrzymuja sie normalnie czsami przy tym falowaniu potrafi zgasnąc. Przy zimnym silniku nie dzieje sie to dopiero gdy silnik osiąga okolo 75 wtedy zaczna sie to dziać przy obrotach 2000 przez dłuższy czas sczhodzi do 900 i sie trzyma natomiast jezeli przy obrotach 1200 do 1500 wtedy następuje falowanie i czsami potrafi zgasnąc silnik krokowy wczyścilem i nasmarowałem niewiem co może być przyczyna a czy sondy moga byc przyczyna tego na komputerz jak był sprawdzany to wyszło że zawolno dzialaja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 13:51:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2004 22:49:33
Posty: 69
Lokalizacja: Lubin
ja mam podobnie - teraz to juz jest codziennosc, po nocy zpala i chodzi ok, ale jak dojezdzam do 3 swiateł z kolei, wrzucam na luz - GAŚNIE!!!!!potem kręci kręci i dopiero po jakims czasie załapie ale dziwnie chodzi, potem jest ok.
wymieniłem świece, przewody WN, palec, kopułke...i nic...
pomożcie bo już mnie ku!!!@@@$$##!!! trafia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 14:03:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 12:20:41
Posty: 237
Lokalizacja: Sandomierz
moim zdaniem silniczek krokowy, u mnie jak zaczynał padac to takie same miałem objawy pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 15:10:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2006 17:03:36
Posty: 10
Lokalizacja: podkarpacie
mialem taki sam problem winny jest silniczek krokowy albo czujnik teperatury niebieski daje sygnal do komputera cieplocie silnika jak on jest walniety to silnik krokowy wariuje wiec sprobowac warto wymienic koszt ok 20 z .P :) ozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 17:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2006 10:24:26
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
A3 1.6 dokladnie takie same objawy , falujące obroty !!! Dajcie namiar gdzie w warszawie najtaniej kupic taki silnik krokowy !!??
A gdzie znajduje sie czujnik temperatury ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 18:06:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 16:35:07
Posty: 11
Lokalizacja: Gdańsk
hmmm warto sprawdzic silniczek krokowy bo on odpowiedzialny jest za wolne obroty
mam bardzo podobne objawy na benzynce po odpaleniu zimnego silnika chodzi ladniutko przez jakies 10 sekund potem zaczyna wariowac po przelaczeniu na gaz obroty sie rownaja i nie ma problemu zadnego, jednakze po zalapaniu temperatuy zaczynaja sie dziac anomalie obroty sie zawieszaja przy 1400 nawet wiecej dzisiaj do 2000 doszly ;/

troche tu poczytalem i teraz bede dzialal :) zobaczymy co z tego wyjdzie :)

_________________
Policyjne B3 90r. JN


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: