.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 20:23:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co jeszcze może wpływać na brak iskry....??? AAH 2.8
PostNapisane: 24.sty.2006 23:02:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Witam. Napisze co sprawdziłem i jest napewno sprawne a iskry brak....(szału idzie dostać): śwece,cewki, czujnik wału,czujnik halla,przewody WN, moduł zapłonu, zasilanie cewki masa na silniku i cewkach. Czy może być zepsuty np potencjometr przy przepustnicy i przez to nie dawać iskry?? Proszę wszystkich o porady i sugestje co jeszcze sprawdzić i naprawić lub wymienić aby ta iskierka sie pojawiła.Pozdrawiam

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 23:23:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Komputer.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 23:54:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
z komputerem nie moge sie połączyć za cholere w moim aucie a z takim samym łącze się bez problemu w kolegi aucie identycznym C4. Rozkręciłem kompa ale nic nie wyglada na upalone(w środku jak nowy) Da rade jakoś sprawdzić tego kompa?? P.S. Nie słyszałem jeszcze żeby komp sie popsuł komuś w C4....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 00:21:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jak nie ma iskry i nie łączysz się z komputerem poprzez VAG-a to wg mnie na 85% jest on uwalony.
Mogą go sprawdzić elektronicy podłączając do Bosch ESItronic KTS lub innego podobnego sprzętu, W każdym bądź razie musi się tym niestety zająć elektryk /elektronik samochodowy.
To że nie wygląda to nie znaczy, że nie jest zepsuty.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Ostatnio edytowano 25.sty.2006 00:40:07 przez szogun0, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 00:23:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Komputer się zresetował.Sprawdz na innym czy odpali o takich samych numerach oczywiście

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 00:39:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
KrzysiekR napisał(a):
Komputer się zresetował.Sprawdz na innym czy odpali o takich samych numerach oczywiście


Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli. Pamięć jest stała i się raczej sama nie zresetuje.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 09:43:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
u mnie tak było z komputerem.nikt mi nie pozyczył bo się bali.zawieżli mnie do warsztatu i komp nie był spalony i powiedzieli ze mogą zregenerować ale używany był tańszy.założyli, sprawdzili i nic poza tym nie było chodził już przez cały czas.Tamten komp poszedł na pewno do innego auta.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 09:51:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
KrzysiekR jesli mówili, że mogą zregenerowac to albo coś było jednak z nim nie tak (uszkodzone) albo chcieli na tobie zarobić.
Ale rada, żeby zamienić takie same sterowniki na innym silniku w celu sprawdzenia go jest jak najbardziej słuszna.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 09:59:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Ja słyszałem o uwalonych kompach w C4 AAH/ABC (nie pamietam dokładnie) więc proponuję się jednak z kimś zamienić na chwilkę... albo na szrocie pożyczyć i podpiąć do siebie z możliwością zwrotu. Zacznij od tego tropu bo inaczej możesz błądzić po omacku... Komp do tego autka (używka) w Wawie chodzi w cenach 300-500 PLN albo i drożej. Ja na podmiankę wsadziłem z pewnego źródła za 500, ale jak się okazało na szczęście to nie było to (zupełnie inne objawy).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 12:33:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jest takie ustrojstwo jak driver cewek zaplonowych pomiedzy sterownikiem a cewkami. znajomy mial to ostatnio uwalone.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 13:06:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Lukasik napisał(a):
jest takie ustrojstwo jak driver cewek zaplonowych pomiedzy sterownikiem a cewkami. znajomy mial to ostatnio uwalone.

Znaczy się masz na myśli moduł zapłonu zwany też wzmacniaczem.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 13:28:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Moduł zapłonu, wzmacniacz zapłonu albo jak kto woli przekaźnik mocy mam nowy sprawdzony który działa... Odkryłem właśnie że na wtyczce 4 pinowej która wchodzi w moduł zapłonu na każdym pinie jest masa:( tak chyba nie powinno być....

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 14:28:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Neti mylisz się. Mój eletryk/magik sprawdzał to dla mojej w jego programach.
Sterowanie cewkami odbywa się własnie poprzez minus. Tak ma być jak najbardziej poprawnie.
Wiem, dla mnie też to jest niezrozumiałe, bo nie jestem elektronikiem ale podobno nie dochodzi plus tylko całe sterowanie odbywa się przez minus.
Ma być minus.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 14:36:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Skoro tak piszesz to znaczy ze jest okej:) Z jednej strony tego modułu wchodzi minus na 4 pinach a z drugiej wchodzi 12V na trzech pinach. Czyli tak jest poprawnie??

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 14:50:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Dokładnie tak. Plus na trzech pinach i minus na jednym.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 16:32:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
cewki zaplonowe tak działają. uzwojenie pierwotne (kluczowane) jest jedną stroną podłączone na stałe do +12V , a druga strona (od strony drivera) jest kluczowana przez driver (sciagana) na mese na ułamki sekund i w momencie rozlaczania masy na wyjsciu cewki powstaje przepiecie kV.

co wy omomierzem sprawdzacie driver? to jest układ tranzystorowy, trudno jest stwierdzic czy nie jest uszkodzony po tym ze na ktoryms wyjciu jest masa czy tam +12V...

znajdzcie kogos z oscyloskopem i bedzie widac czy przed driverem są impulsy sterujące z ECU , jasli są a za driverem nie ma to driver padniety. jesli przed driverem nie ma to znaczy ze z ecu nie wychodzą i wtedy przydaloby sie pomierzyć czujniki polozenia wału i wałka ropzrządu czy dają sygnal jak sie kreci rozrusznikiem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 16:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
napisz czy oprócz iskry nie wcieło ci sterowania pompą paliwa czy jak przekręcasz kluczyk odzywa się pompa?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 16:38:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Lukasik napisał(a):
cewki zaplonowe tak działają. uzwojenie pierwotne (kluczowane) jest jedną stroną podłączone na stałe do +12V , a druga strona (od strony drivera) jest kluczowana przez driver (sciagana) na mese na ułamki sekund i w momencie rozlaczania masy na wyjsciu cewki powstaje przepiecie kV.

co wy omomierzem sprawdzacie driver? to jest układ tranzystorowy, trudno jest stwierdzic czy nie jest uszkodzony po tym ze na ktoryms wyjciu jest masa czy tam +12V...
.


Ja nie sprawdzałem tego omomierzem ani innym prostym miernikiem. Zrobił to mój mechanik oscyloskopem. :peace:

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sty.2006 17:19:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
pompa paliwa chodzi i paliwo jest dostarczane napewno... zresztą widać jak mgiełka tryska gdy świeca jest wykręcona.

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 15:29:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Wykręciłem dwa czujniki. Oba mają ten sam numer seryjny.ETKA podaje ze to czujniki punktu zapłonu.Myslałem że jest tylko jeden taki.... Na pierwszym zdjeciu(poniżej linki) przedstawione sa dwa czujniki.Ten z lewej to czujnik który znajduje sie wyżej silnika a ten drugi jest chyba ten od wału.Na drugim zdjęciu przedstawiony jest właśnie ten drugi czujnik tylko ze z góry. Te dwie kreski to pęknięcia poniewaz jak zassam to wylatuje olej...Czujnik wygląda jakby był napompowany i jest zeszlifowany przez wał.Dodam iż na pierwszym czujniku zaraz przy wejściu kabli do niego zerwany jest ekran. To chyba ma jakiś wpływ na działanie...?? Orientuje sie ktoś ile takie czujniki moga kosztować>??

http://img54.imageshack.us/my.php?image=czujniki4kb.jpg
http://img90.imageshack.us/my.php?image ... ora8jn.jpg

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: