.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 18:31:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pompa do regeneracji, co to w sumie znaczy???
PostNapisane: 27.sty.2006 07:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 11:02:10
Posty: 93
Lokalizacja: Leszno - Wielkopolska
przerywanie silnika 1Z to w pewnym momencie życia audi jakby norma. podczas przspieszania silnika, szarpie, kaszle, wszystcy to znamy. u mnie diagnoza mechanika to poadnięta pompa wtryskowa. wszystkie zaworki, przepływka, turbina itd. sprawdzone. pozostaje tylko pompa i stwierdzenie mechanika, że albo do wymiany albo do regeneracji. jestem ciekawy co ta regeneracja oznacza: wymianę jakiś elementów, czy może wymianę samego sterownika pompy czy jego naprawa. regenerację oferuje między innymi intercars, tyle, że cena kosmos. są tańsi, ale nie wiem na co się zdecydować, czy szukać całej pompy czy regenerować tą co mam. może ktoś miał podobny problem i podpowie jak go rozwiązał.[/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pompa do regeneracji, co to w sumie znaczy???
PostNapisane: 27.sty.2006 22:02:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Hej, ja regenerowałem swoją pompę (choć najpierw kupiłem używkę i okazała się do bani - zardzewiały leżak). Całkowity koszt w Boschu byłby ogromny (dokładnie 1150 zł) ale zastosowano mi zniżki. Dość powiedzieć, że po robocie dostałem mieszek z zużytymi częsciami (wszystkie uszczelnienia, elementy poszczególnych sekcji, łożyskowanie, el. termostatyczny do regulacji na zimno)...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pompa do regeneracji, co to w sumie znaczy???
PostNapisane: 27.sty.2006 22:07:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
sid napisał(a):
przerywanie silnika 1Z to w pewnym momencie życia audi jakby norma. podczas przspieszania silnika, szarpie, kaszle, wszystcy to znamy. u mnie diagnoza mechanika to poadnięta pompa wtryskowa. wszystkie zaworki, przepływka, turbina itd. sprawdzone. pozostaje tylko pompa i stwierdzenie mechanika, że albo do wymiany albo do regeneracji. jestem ciekawy co ta regeneracja oznacza: wymianę jakiś elementów, czy może wymianę samego sterownika pompy czy jego naprawa. regenerację oferuje między innymi intercars, tyle, że cena kosmos. są tańsi, ale nie wiem na co się zdecydować, czy szukać całej pompy czy regenerować tą co mam. może ktoś miał podobny problem i podpowie jak go rozwiązał.[/url]


przeczyscic nastawnik ..... powinno pomoc ...............
poszukaj ... bylo sporo na ten temat na forum .........

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pompa do regeneracji, co to w sumie znaczy???
PostNapisane: 27.sty.2006 22:26:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 08:10:50
Posty: 80
Lokalizacja: Gorzow Wlkp / Umea
sid napisał(a):
przerywanie silnika 1Z to w pewnym momencie życia audi jakby norma. podczas przspieszania silnika, szarpie, kaszle, wszystcy to znamy. u mnie diagnoza mechanika to poadnięta pompa wtryskowa. wszystkie zaworki, przepływka, turbina itd. sprawdzone. pozostaje tylko pompa i stwierdzenie mechanika, że albo do wymiany albo do regeneracji. jestem ciekawy co ta regeneracja oznacza: wymianę jakiś elementów, czy może wymianę samego sterownika pompy czy jego naprawa. regenerację oferuje między innymi intercars, tyle, że cena kosmos. są tańsi, ale nie wiem na co się zdecydować, czy szukać całej pompy czy regenerować tą co mam. może ktoś miał podobny problem i podpowie jak go rozwiązał.[/url]
gdybys uzupelnil profil...moze moglbym ci pomoc,ale w zaistanilej sytuacji kiedy nawet niewiem z jakiej okolicy nadajesz to troche utrudnia cala sprawe :|

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 09:03:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
no i amatorskie pytanie...
Co to jest ten nastawnik i gdzie on się znajduje, bo profilaktycznie przeczyściłbym i u siebie :diabel:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 11:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2004 20:00:43
Posty: 293
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: A6 C6 3.0TFSI
Górna częśc pompy. Wychodzi z niej powrót paliwa i dochodzą czarne przewody.

Jeśli uda ci się wyczyścić to koniecznie się pochwal. Bp ja niemam odwagi.

_________________
Audi C6 3.0TFSI
Audi B6 1.8T BEX 190KM
Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r.
Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r.
Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r
VW Polo 1.3 LPG 1986r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 11:04:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
student4ec1 napisał(a):
no i amatorskie pytanie...
Co to jest ten nastawnik i gdzie on się znajduje, bo profilaktycznie przeczyściłbym i u siebie :diabel:


tu masz napisane co to i jak wyczyscic .. ;-)

-> http://forum.diagtronik.pl/viewtopic.ph ... 8efe25df76

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 12:05:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2006 11:02:10
Posty: 93
Lokalizacja: Leszno - Wielkopolska
cholera nikt nie chce się podjąć czyszczenia nastawnika, nawet jeżeli udałoby się go kupić to i na wymienę w Lesznie niewielu się piszę, na wymianę całej pompy to owszem. bosch za wymianę nastawnika (sama robocizna) 500 zł. to czyszczenie studiowałewm dokładnie, jest w Sobótce warsztat, który to zrobi ale nie gwarantują poprawy. ciężkie życie z takim walniętym nastawnikiem

profil uzupelniłem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 21:09:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 21:40:27
Posty: 273
Lokalizacja: Szczecin-Goleniów
spanky napisał(a):
student4ec1 napisał(a):
no i amatorskie pytanie...
Co to jest ten nastawnik i gdzie on się znajduje, bo profilaktycznie przeczyściłbym i u siebie :diabel:


tu masz napisane co to i jak wyczyscic .. ;-)

-> http://forum.diagtronik.pl/viewtopic.ph ... 8efe25df76



:): o shit.....to jak operacja na otwartym sercu :diabel: chyba sobie jednak odpuszczę :peace:

_________________
Życie to sztuka wyboru, więc dlaczego Audi??
B4 1,9 TDi `92
Diesel to śmierdziel, zawsze puści pierda


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: