.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:49:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozrząd silnik 2.8 V6
PostNapisane: 28.sty.2006 21:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2006 21:33:12
Posty: 13
Lokalizacja: Koszalin
Witam.Silnik ma nierówny bieg jałowy.Głośna praca-stuki-w głowicach-wałki bądż hydropopychacze.Poza tym podczas jazdy prawdziwy wół roboczy.Proszę o poradę od czego zacząć.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 21:50:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
po pierwsze trzeba sprawdzić ciśnienie na cylindrach i później można szukać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 22:27:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
nierówno pracuje tylko na biegu jałowym? czy również przy zwiększaniu obrotów też tak jest? może po prostu któryś gar WCALE nie pali? najpierw posprawdzaj, czy wszystko działa, a potem zajmij się czasami / rozrządem.

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2006 23:08:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Tak jak koledzy powiedzili + zmień profilaktycznie przewody/świece, później jak nie ustąpi filterek paliwa a na koniec sprawdź rozrząd. Wymiany tych elemntów napewno nie zadziałają in minus (i nie pochłoną przy tym setek dolców :D) a sprawdzenie rozrządu na listwie to chwila moment...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 13:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Mialem podobnie tylko nie bylo zadnych stukow byl mulasty okazalo sie ze przestawiony byl rozrzad tylko w sprawie ustawienia pojedz dokogos kto mial doczynienia z tym silnikiem.A koledzy dobrze podpowiadaja nalezy zaczac od sprawdzenia,a najlepiej wymiany swiec i przewodow wysokiego napiecia,gdyz to sa objawy z tym zwiazane. :peace:

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Rozrząd silnik 2.8 V6
PostNapisane: 29.sty.2006 14:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2006 21:33:12
Posty: 13
Lokalizacja: Koszalin
Witam ponownie.Dziękuję za sugestie,są niezwykle cenne.Ostatnio nie miałem czasu,aby naświetlić sprawę dokładniej,więc czynię to teraz.Otóż kiedy kupiłem moje w miarę wymarzone autko-Audi 80 2.8 V6 Avant Quattro,byłem bardzo szczęśliwy.Mam je niecały rok.Jeśli chodzi o bieg jałowy,to są to obroty w zakresie 750-900.Tak oscylują w miarę łagodnie bez gwałtownych skoków.Kiedy dochodzą do dolnej granicy mam wrażenie jakby go coś hamowało.Chociaż wkręca się jak chcę i kiedy chcę.Lecz kiedy stoję przed nim ikładę rękę na kolektorze czuję lekkie szarpnięcia.Ale tylko na wolnych obrotach.Kilka dni temu odma wypchała mi zimmering na wałku rozrządu izgubiłem olej.Po naprawie iwymianie oleju zaczęły się stuki w głowicach i to też nie zawsze.Nie zauważyłem spadku mocy,większego zużycia benzyny czy gazu.Poza tym olej zrobił się czarny-Castrol Magnatec-półsyntetyk.Czy wymienić olej znowu?Płyn chłodzący bez zmian.Byłem u gazownika i nie stwierdził awarii intalacji gazowej,ale powiedział,że praca mojego silnika jest porażkowa.Dobił mnie tymProszę o porady.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2006 18:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Jak mowisz o stukach w silniku to moze reduktory cisnienia oleju ktore sa umieszczone pod pokrywami zaworow sa uszkodzone. Jest to mala srubka ze sprezynka ktora reguluje podawanie oleju. U mnie kiedys rozsypal sie w lewej glowicy to pokazalo na wyswietlaczu ze z oliwa jest nie tak i cisnienia na wskazniku nie bylo. A kiedys sieknal mi w prawej glowicy i to po zmianie oleju jak zalalem swierzy zaczelo klepac a na wskaznikach wszystko ok proponuje odkrecic korek wlewu oleju i zobaczyc jak naplywa olej powinien az chlapac a nie tylko doplywac. Najlepiej zdejmij pokrywy i wykrec te reduktory ,zobacz czy sa cale.

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 07:51:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jesli masz takie cuda z olejem i jest czarny to wymień natychmiast. Po wymianie zobaczysz czy głowiczki ucichły.
Co do nierównej pracy, możesz mieć, uwalony krokowiec, lub świece/przewody. Drogę paliwową i inne zostawiłbym w spokoju, gdyż jak piszesz wkręca sie bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: