Hoody napisał(a):
wiesz bo patrzę na
http://www.autocentrum.pl/go/25__oceny_ ... 25__3.htmli patrzę na spalanie jedni podają 25 litrów w miescie inni maxymalne 15 ktoś jeszcze 8 na trasie a inny 11 a sam widzisz że to duże rozbieżności dlatego patrzę na różne warianty. bo 15-17 w miescie to ztrzymam ale 25 to odapada.... pomiajajć fakt ze ktoś w tych testach pisze że za klocki w serwisie zapłacił 1500 zł no to to jest dużo i dlatego pytam o zamienniki bo klocki zmieniam czy orygianły czy jakieś tam zamienniki średnio z 3x w roku tak jak olej, wiec nie chce sie zdziwic ze 5koła rocznie puszcze na klocki .... stąd może dla użytkownika to dziwne pytania ale dla przyszłego użytkonika to naderważne informacje...

No więc (użytkownicy A8 sie wkurzą, bo osobiście nie używam A8, więc powinienem się nie odzywać, ale miałem S'kę gruuubo 'inna', więc z kosztami spalania mogę coś powiedzieć...)
To, czy jak podają auto pali w mieście 25 czy 15 litrów jest prawdziwe - zależy jak jeździsz, więc odpowiedzi też są od różnie jeżdzących osób - kupując Audi A8 czy np. S2, (jeśli chodzi na razie tylko o spalanie) trzeba sobie zdać sprawę, że nie można myśleć kategoriami 'ile będzie paliło' - bo niezależnie od tego, jakie od kogo uzyskasz zapewnienie o spalaniu, to i tak możesz się ciężko rozczarować, bądź zachwycić - to są silniki o b.dużym apetycie na paliwo, w głównej mierze zależnym od techniki jazdy, stanu silnika, itp, itd.
A prawdziwe koszty leżą zupełnie gdzie indziej......
Części, straty spowodowane przez złodziejaszków, KOSMICZNE koszty ubezpieczenia (przebijające 'owe spalanie') powodują, że w przypadku tego typu auta pytanie o to 'ile będzie palić' zdaje się być nie na miejscu.
Przykładowa wymiana oleju to nie 150zł. za dawkę, a 450, bo musisz kupic 3x4 (z zapasem na dolewki, bo V-ki lubią też sobie dolać troszkę oleju do smaku), to samo świece, nie wspomne np. o przewodach WN
Co do klocków... A8 to b. ciężki 'kloc', kupując tanie klocki będziesz sobie 9i marce Audi) robił 'siarę' na ulicach, jak Ci będzie piszczeć przy każdych światłach...
Do tego auta trzeba na prawdę mieć więcej niż przeciętnie rezerwy finansowej, i innego podejścia - umieć wycenić wartość satysfakcji z jazdy takim autem do kosztów jakie trzeba ponosić. Jeśli szukasz w miarę tańszego w eksploatacji auta, wybierz A6-tkę z 2,8 - nieporównywalnie taniej, jest też Quattro, dźwięk V6

, satysfakcjonująca kultury jazdy i posiadania autka, O NIEBO mniejsze koszty utrzymania....
Co więcej - nie wiem.... kończy mi się winko (własnej roboty

b.mocne) - więc idę sobie spuścić kolejną 'lampkę'
