piekarelk napisał(a):
Posiadam audi B3 1.8b+gaz 90r. Niemoge dojsc tolku z tymi przewodami podcisnieniowymi co sa podlaczone do gaznika(niewiem czy to sa jakies przyspieszacze zaplonu,gazu?)
Powiem Ci tylko, że te wszystkie przewody muszą być szczelne i żaden wylot podciśnieniowy z gaźnika nie może być otwarty. U mnie np. (gaźnik Pierburg 2B-dwukomorowy) przewody ciśnieniowe idą do:
- aparatu zapłonowego a konkretnie do podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu,czyli takiej puszczeki przy aparacie zapł.
- do ekonomizera na desce rozdzielczej (Ty pewnie tego nie masz - ECON rulezzz

)
- do dodatkowego wlotu powietrza na początku obudowy filtra powietrza (przy większym podciśnieniu dobiera sobie dodatkowe powietrze)
- do "akumulatora podciśnienia" jak to napisał Adi
- jeden wylot zaślepiony (nie wiem do czego jest, bo w sumie już nie ma go gdzie podłączyć, więc jest zatkany

)
Posprawdzaj szczelność tych przewodów i czy działają Ci te wszystkie mieszki podciśnieniowe (odepnij wężyki od gaźnika i wsysaj powietrze,jak usłyszysz syk to znaczy, że jest gdzieś dziura).
