.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 04:55:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2.3 NG] Co wchodzi w skład rozrządu ??
PostNapisane: 02.lut.2006 22:54:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
Jakie części wchodzą w skład rozrządu? Jestem w trakcie zakupów częsci itp. do auta, ale w jednym sklepie mówi ze jedna rolka w innym ze dwie rolki i jeden pasek. Sam juz nie wiem. Pomoże ktoś :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 08:08:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jest pasek rozrzadu. przy pompie oleju jest rolka prowadząca (nie napinająca) i pompa wody przykrecona mimosrodowo n 3ech srubach 10mm, tak ze obracając ją ustawia się naciąg paska rozrządu.

Idealnie to powinno się wymieniać pasek, rolke prowadzącą i pompę wody. A w praktyce jesli nic nie ćwierka , a po zdjęciu paska rozrządu przy pokręcaniu pompy wody i rolki prowadzącej nie słychać huczenia (łożyska ok) to wymienia się tylko pasek, ale jak chcesz mieć primasort i masz jakies 250zł na rolke i pompke to wymień dla spokoju. Tylko nie przesadź z naciągiem paska bo pójdzie łozysko w pompie i rolce. na zimnym naciagniety pasek na najdluzszej prostej powinien bez wiekszego wyzsiłku dać się skręcić o 90st. jak się nagrzewa to sie napinie bardziej. jak wtedy zacznie ci cwierkać to znaczy ze za mocno naciągnięty.

tu masz zdjeci:

http://www.etka.auto2.ru/au/A80/1990/111/49/1107579/

nie widac tylko rolki prowadzącej ktora jest przy pompie oleju tutaj:

http://www.etka.auto2.ru/au/A80/1990/111/49/1107814/

nr2.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 08:43:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
Chodzi mi tylko o to ile pasków i ile rolek. Czyli:
1 pasek
1 rolka
pompe wody tez bede wymieniał
tylko nie wiem czemu w sklepie powiedzieli mi że wchodzą dwie rolki do rozrządu :?: Czyli nie mają racji :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 09:37:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 18:43:15
Posty: 16
Lokalizacja: łosice
odpowiedzieli że są dwie rolki bo jest dwa rodzaje rolek jeden rodzaj idzie do nr.nadw.-8b-m-033000 a druga rolka po nr. 8b-m-033001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 09:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
Ja wymiekam, teraz nic nie rozumiem, ok mamy 2 rodzaje rolek ale wymieniamy 1 rolke??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 09:57:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 18:43:15
Posty: 16
Lokalizacja: łosice
podaj dokładny nr.nadwozia to napiszę dokładnie jak jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 11:03:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wyjmij stare części na wzór i kup takie same w sklepie, co tu rozumieć. Z tymi numerami bywa róznie i nie trzeba sie za bardzo sugerować, pozatym rozrząd w Twoim silniku jest bezkolizyjny.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 18:28:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mały v8 napisał(a):
Wyjmij stare części na wzór i kup takie same w sklepie, co tu rozumieć. Z tymi numerami bywa róznie i nie trzeba sie za bardzo sugerować, pozatym rozrząd w Twoim silniku jest bezkolizyjny.


mały nie gadaj głupot z tym bezkoloizyjnym, bo jesze nie wymieni...

jest tak jak Lukasik pisze, ja dodam że mocno naciągnięty lubi huczeć przy nickich pr. obr., przy założeniu że ułożyskowania rolki i pompy i rozrządu są ok.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 19:10:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Mauzer napisał(a):

mały nie gadaj głupot z tym bezkoloizyjnym, bo jesze nie wymieni...

To nie wiedza książkowa tylko....Robiłem takie auto w 90-tych latach, z tym motorem po dachowaniu, na szrocie w Monachium polacy ukradli z tego auta pasek, rolke, i koło pasowe w głowicy!!!!! ,( wtedy troche inny był dostep do cześci i ceny były mniej okazujne) , auto złozyliśmy do kupy , wstawiliśmu nowy dach , prawa ćwiartke, i pare innych detali , i zabraliśmy sie za odpalenie. Jednak auto dziwnie szybko kręciło , i po wykręceniu świec zero dechu. Zdjeliśmy osłony szły wyrazy na H,, K,, itd ale kolo poleciał do ASO nabył pasek koło i rolke , ustawilismy na znaki i pojechał po godzinie na przegląd techniczny.Widziałem tez porwane paski WC4 itd Wiec nie gadaj mi ze plote głupoty :554:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 19:28:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mały v8 napisał(a):
Mauzer napisał(a):

mały nie gadaj głupot z tym bezkoloizyjnym, bo jesze nie wymieni...

To nie wiedza książkowa tylko....Robiłem takie auto w 90-tych latach, z tym motorem po dachowaniu, na szrocie w Monachium polacy ukradli z tego auta pasek, rolke, i koło pasowe w głowicy!!!!! ,( wtedy troche inny był dostep do cześci i ceny były mniej okazujne) , auto złozyliśmy do kupy , wstawiliśmu nowy dach , prawa ćwiartke, i pare innych detali , i zabraliśmy sie za odpalenie. Jednak auto dziwnie szybko kręciło , i po wykręceniu świec zero dechu. Zdjeliśmy osłony szły wyrazy na H,, K,, itd ale kolo poleciał do ASO nabył pasek koło i rolke , ustawilismy na znaki i pojechał po godzinie na przegląd techniczny.Widziałem tez porwane paski WC4 itd Wiec nie gadaj mi ze plote głupoty :554:


to wszystko tłumaczy, olej jeszcze nie doszedł do samoregulatorów i tłoki mogły pochować zawory.
Przy normalnej jeździe gdy Ci się pasek wysra jesteś ugotowany.

w książkach czasem piszą głupoty to fakt.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 19:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jasne ,to weż wytłumacz urwany pasek na skutek śruby z obudowy która wpadła miedzy pasek a koło??? założyli nowy pasek i OK ... dobra szkoda gadać i tak kazdy wie swoje.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 19:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2005 14:39:25
Posty: 226
Lokalizacja: (lubelskie)
Witaj Lochus. Najlepiej robić jak mówił mały v8 czyli rozbierasz i to co trzeba kupujesz (a zdemontowane elementy służą jako wzór) ja robie tak zawsze i uważam że tak jest najszybciej. Pozdrówka

_________________
jest:
A8 D3iD2, B4 Cabrio, Fiat-Porsche
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 22:13:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
1: zgodze sie z malymV8 co do zakupów
2: małyV8; z calym szacunkiem do Ciebie i Twojej wiedzy (wiem, ze zajmujesz sie samochodami zawodowo) - gadasz bzdury. Wybierz się do poznania - oge ci pokazać piękny przykład, że głowica NG JEST kolizyjna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 07:51:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
scob napisał(a):
1: zgodze sie z malymV8 co do zakupów
2: małyV8; z calym szacunkiem do Ciebie i Twojej wiedzy (wiem, ze zajmujesz sie samochodami zawodowo) - gadasz bzdury. Wybierz się do poznania - oge ci pokazać piękny przykład, że głowica NG JEST kolizyjna
Masz racje , ale juz powiedziałem ze wiem swoje, widziałem kilka aut po dzwonach , połamane koła itd, widziałem urwany pasek gdzie woadła miedzy koło i pasek sruba obudowy itd , więc szkoda dalej gadac.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 08:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mozna miec szczescie i zawory zatrzymają sie tak, ze nie puknie tlokiem. nawet w 2,8 c4 znajomy mial zerwanie paska i nie zgielo sie nic :P

z silnikow 5 cyl, krecilem kiedys "recznie" bez paska rozrządu odprzony silnik 10V turbo chyba KH i w pewnej kombinacji "udalo" mi sie spotkać zawory z tłokiem. takze lepiej uwazac.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 17:12:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
Ile ten pasek ma mieć zębów :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 21:42:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Weź do sklepu stary pasek ze sobą. Z doświadczenia wiem, że są dwie długości paska - różnią się (chyba 5) ząbkami. Jak kupowałem dla siebie to koleś dał mi ten krótszy i autko stało dwa dni w oczekiwaniu na właściwy...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:16:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
do '88 krotszy, po '88 dłuższy. wlasciwioe nawet nie dluzszy tylko z wieksza iloscia zebow (roznia sie wymiary ząbków na kołach rozrządu)

Lochus: widze ze rozrzad robisz pol roku, tak jak chlodnice. ;]
pozbadz sie moze tego samochodu ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2006 22:41:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
[quote="scob"]do '88 krotszy, po '88 dłuższy. wlasciwioe nawet nie dluzszy tylko z wieksza iloscia zebow (roznia sie wymiary ząbków na kołach rozrządu)

Koleś w sklepie dawał mi według katalogu i twierdził, że zarówno jeden i drugi do tego samego rocznika.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 07:11:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 00:49:46
Posty: 510
Lokalizacja: WROCŁAW BOLESŁAWIEC
scob:
1) rozrząd wymieniony juz dawno, teraz ziomal chce wymienic a ja nie pamietam jaki kupowałem juz
2) chłodnica wymieniana na nową jeszcze dawniej
3) rzeczywiście jesteś bucem :!:
4) sorki ale nie sprzedaje mojej kupejki :P
Hahaha :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: