.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 23:27:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: maglownica a regulacja
PostNapisane: 08.kwi.2004 07:03:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
jak dobrać sie do regulacji maglownicy, podobno są tam jakieś regulacje, wali mi w kierownicę mimo wymiany końcówek dr. i łączników stabilizatora. :?:

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2004 19:09:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
pod wspomaganiem hamulca masz w maglownicy taką śrubkę 10 tyle że strasznie ciężko się tam dostać w 80

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 12:09:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
dzięki, podziałam trochę , może się uda.

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 15:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
a na ile mozna to wyregulowac. gdyz dzisiaj chcialem ustawic zbieznosc, ale gosc mi powiedzial, ze dopuki nie zlikwiduje luzow na maglownicy to nie zrobim mi tego. drazki sa ok, i koncowki tez.

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: No cóż
PostNapisane: 03.lut.2006 18:14:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Dokręcaj max. aż kierownica przestanie Ci sama wracać... A nawalanie w maglownicę nie jest winą maglownicy, tylko złego ułożenia drążków kierowniczych (nie są w osi z maglownicą - za wysoko podnisiony/obniżony przód niunii), albo masz wywalone łożyska na mcphersonach, albo amory latają na boki, hgw. Jak dokręcisz maglownicę to na jakis czas ustana stuki, ale miesiac, dwa i wroci... Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 18:36:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
No przed dokręceniem sruby regulacyjnej warto sciagnac gume i poozyc troche smaru grafitowego na listwe, bo po pary tysiacach nakładki slizgowe z brazu szlak trafi i bedzie konieczna wymiana.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2006 19:28:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2006 08:16:08
Posty: 109
Lokalizacja: 3City
To ja juz nie wiem co mam robic. Wiem ze auto bylo obnizone, ale potem wlozone byly sprezyny i wymienione amory i podwyzszony.

caly czas mam problem ze zbieznoscia, i dlugo to trwa. Zaczelo sie od tego ze w I warsztacie powiedziano mi, ze mam luzy na gornym mocowaniu amorkow. ( czy od tego moze byc wyczuwalny luz)

II warsztat popuscil mi koncowki drazko, bo moj diagnosta od geometrii powiedzial ze nie moze odkrecic. Ow warsztat stwierdzil ze sa luzy na koncowkach.

POjechalem do diagnosty, bo skoro mialem juz odblokowane sruby to pojechalem zeby on zobaczyl. Zaczal ogladac i sprawdzac, ale moze nie potrzebnie mu mowilem o tych wczesniejszych diagnozach, bo zaczal szukac luzów. Powiedzial ze gorne mocowanie musi mniec delkitany luz. Wiec wykluczyl ta usterke. Poogladal koncowki i powiedzial ze nie ma luzow. Ale powiedzial ze jest luz na maglownicy.

Teraz naprawde nie wiem co mam czynic. I od czego zaczac. Moze ktos mi doradzi.

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 LPG, max predk. 205 km/h (LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 13:27:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Mam podobny problem w swojej cupejce (układ kierownicy podobny ze wspomaganiem z tym że na nieszczęście nie ma tej śruby regulacyjnej luz na maglownicy) wszystko jest wymienione na nowe w zeszłym roku (amory, sprężyny, łożyska kół, gałki wszystkie kierownicze i zawieszenia, wszystkie simerbloki zawieszenia włącznie z mocowaniami kołyski do nadwozia, górne łożyska mcphersonów) podczas jazdy po niewielkich nierównościach słyszę stuki w okolicach przekładni, mam bardo delikatny luz na kieronicy (prawie niewyczuwalny ja go wyczuwam dopiero przy bardzo dynamicznej jeździe i wysokich prędkościach diagnosta wcale) i żadnych wycieków. Jak jadę do diagnosty to mówi że wszystko w idealnym stanie i nie ma się do czego przyczepić. W lecie wymontowałem polowe bebechów i dostałem się do wyjścia listwy z maglownicy i rzeczywiście lekko lata. Wydaje mi się że po prostu zużyły się tulejki prowadzące listwę w maglownicy (auto ma 260tys na tej przekładni). Na to chyba są tylko 2 sposoby: 1) regeneracja przekładni ale jakaś profesjonalna są podobno zestawy naprawcze prowadnic listwy, lub 2)wymiana na nową.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: A może...
PostNapisane: 04.lut.2006 15:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
A czy stuki w maglownicę nie występują w samochodach obniżonych (- 60 mm), albo z gazem (przód podniesiony przez butlę w bagażniku), walczę z tym od 4 lat i tylko taki wniosek mi się nasuwa... Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2006 16:29:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2004 15:45:04
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków
Nie wydaje mi się żeby to miało coś z tym wspólnego posiadam i jedno i drugie od pewnego czasu (z tym że przód mi się nie podniósł bo z tyłu wyregulowałem sobie wysokość zawieszenia bo po obniżeniu mi nie odpowiadał kształt pojazdu). Wcześniej nie było i gazu i niskich sprężyn u mnie i objaw był ten sam. Sam odgłos pojawia się tylko wtedy gdy spotykają się gwałtownie 2 twarde elementy bez smarowania lub z niedostatecznym smarowaniem. Drążki kierownicze są przykręcone do maglownicy na simerblokach. Więc nie widzę związku gazu i obniżenia (te same objawy musiały by być przy pełnym obciążeniu bagażnika na pewno większym niż butla i gaz) po analizie konstrukcji zawieszenia i układu kierowniczego w stosunku do maglownicy.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUDI und VW Team: AUDI COUPE GT `87 KX to jest coś :) i SEAT IBIZA 1,8T
+ projekt w budowie Audi Coupe Quattro 85r z wszczepionym MC
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: