.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 12:05:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nie dziala podswietlenie licznkow w Audi A6 96r
PostNapisane: 06.lut.2006 16:01:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 15:21:05
Posty: 8
Lokalizacja: Stalowa Wola
Witam wszystkich. To moj pierwszy post na forum Audi :) Wczoraj stalem sie wlascicielem Audi A6 C4 Avant 96r 2,8 V6 automat :) To moje pierwsze audi i jak narazie jestem zachwycony tym autkiem :)
Mam taki problem bo po godzinie po zakupie juz zdazylem cos zepsuc a mianowicie podswietlenie zegarow. Zegary dzialaly ale gdy wsadzilem swoje radyjko pod kosci ISO to niewiem cos sie stalo i przestaly swiecic. Wszystko inne dziala tylko wlasnie te podswietlenie zegarow... Wczesniej mialem VW T4 i tam jak zrobilo sie zwracie na kostakch ISO to tez przestalo dzialac podswietlenie licznika. Wystarczylo zmienic bezpiecznik i wszystko bylo cacy. I tu jest problem bo nie mam pojeia gdzie jest jakas skrzynka z bezpiecznikami... i czy to wogole moze byc bezpiecznik czy cos powazniejszego ?? :|
I jeszcze chcialbym znac krotka opinie na temat awaryjnosci tego silnika i automatu... auto ma LPG ale niestety nie wtrysk gazu... prosze o opinie jak to bedzie sie spisywac. Przebieg to 230tys km niby org ma ksiazke serwisowa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 16:12:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Jak otworzysz drzwi kierowcy to będzie taka zaślepka z boku zegarów (ciężko to określić). Tam sa bezpieczniki i pewnie któryś poleciał... Silnik z instalką na mieszalniku to porażka więc czym prędzej zmień gaz - albo go wywal (dobrze Ci radzę). W chwili obecnej to co esploatujesz może zostać objechane przez byle kogo - automat i mieszalnik to złe połączenie. Silnik jak dbany to polata długo, jak nie to może się szybko rozsypać - tak czy siak wywal gaz i wstaw sekwencję - samochód ożyje! Kiedyś miałem mieszalnik i do 100km/h przyspieszał w 14 sekund, teraz zszedłem do ok 9s na sekwencji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 16:57:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
po 1. fajne radio :-D
po 2. nie wyciagaj bezipecznikow na wlaczonym zaplonie bo mozesz zabic cos jeszcze, a za ktorym kolejnym skrzynie przelaczy sie w awaryjny...
po 3. mogl tez pasc potencjometr od sciamniania zegarow.

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 22:05:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 15:21:05
Posty: 8
Lokalizacja: Stalowa Wola
GrzesB napisał(a):
Jak otworzysz drzwi kierowcy to będzie taka zaślepka z boku zegarów (ciężko to określić). Tam sa bezpieczniki i pewnie któryś poleciał... Silnik z instalką na mieszalniku to porażka więc czym prędzej zmień gaz - albo go wywal (dobrze Ci radzę). W chwili obecnej to co esploatujesz może zostać objechane przez byle kogo - automat i mieszalnik to złe połączenie. Silnik jak dbany to polata długo, jak nie to może się szybko rozsypać - tak czy siak wywal gaz i wstaw sekwencję - samochód ożyje! Kiedyś miałem mieszalnik i do 100km/h przyspieszał w 14 sekund, teraz zszedłem do ok 9s na sekwencji.



Dzieki wielkie za info :) nigdy bym chyba nie doszedl ze tam moga byc bezpieczniki :) okazalo sie ze spalony byl jeden bezpiecznik uff dobrze ze to tylko taka pierdolka :) juz wszystko swieci jak powinno :)
A co do instalacji to planuje zmiane na sekwencje ale za 2, 3 miesiace chodz musze przyznac ze auto daje rade juz na tej instalacji...
I jeszcze takie pytanko czy ta instalacja co teraz mam na mieszalniku moze wplynac na zywotnosc silnika ?? tzn czy cos kokretnie przez nia moze sie uszkodzic ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 22:30:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Przy tego typu może ci wybuchnąć gaz i rozwalić przepływomierz to w najlepszym przypadku a koszt tego urządzona to ok. połowy sekwencji ,następnie zapiekanie wtrysków .Najlepiej zrób co ci radzi GrzesB bo koszty sekwencji są duże i to zależy ile jeździsz i kiedy ci się to zamortyzuje.

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2006 22:48:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Tedi napisał(a):
Przy tego typu może ci wybuchnąć gaz i rozwalić przepływomierz to w najlepszym przypadku a koszt tego urządzona to ok. połowy sekwencji ,następnie zapiekanie wtrysków .Najlepiej zrób co ci radzi GrzesB bo koszty sekwencji są duże i to zależy ile jeździsz i kiedy ci się to zamortyzuje.


Przepływomierz to pikuś :diabel: Najpierw rozwala plastikową puszkę z napisem V6, później wypadają klapki od skracania kolektorów, może walnąć też guma od przepływomierza albo i puszka od filtra... Wszystko strasznie drogawe...

Generalnie polecam przeczytać wątek o kolektorze w AAH i będziesz wiedział dlaczego, co i jak z tym gazem jest... Wątek o gazie też możesz przeczytać...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 16&start=0
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=abc+lpg

Miłej lektury :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: