.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 11:51:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ubywa olej
PostNapisane: 11.lut.2006 23:36:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 04:54:16
Posty: 26
Lokalizacja: poznan
no to juz chyba moj ostatni problem jak na ten czas, ktorym bede was meczyl.... ku mojemu zmartwieniu na miarce oleju sukcesywnie poziom sie zmniesza, szczegolnie, gdy robie jakies dlugie trasy na raz typu 400km, jak zrobie 400 po miescie, gdzie co jakis czas staje, gasze silnik, to nie jest tak zle.... wstyd mi sie przyznac, ale tak na 1000km musze dolac ok 0,5 ltr. nie sadze, zeby silnik mi bral olej, bo przy takiej ilosci nie widzialbym swiata za soba. wiem natomiast na pewno, ze mam tlusta skrzynie biegow, a jak postawie autko na noc, to mam 2 plamki oleju na ziemi. ktoredy moze sie wydobywac? ja stawialem na simering z tylu silnika. nie wiem jak on sie fachowo nazywa.
po zamontowaniu gazu mam wrazenie rowniez,ze ubywa mi plynu chlodniczego. za pierwszym razem stwwierdzilem, ok przecieli wezyki- wylalo im sie i ubylo, ale teraz chyba jest coraz mniej. oleju w plynie brak. jak mozecie jakos pomoc- bardzo was prosze doradzcie. i od razu ciennik napiszcie. z gory bardzo bardzo dziekuje

_________________
Kuba- audi coupe b4 2,8 v6 176 km... :D:D w pelnej wersji :D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 07:13:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 08:05:42
Posty: 108
Lokalizacja: Olsztyn
co do oleju to musisz zajzec pod motorek (wiem wiem zima :diabel: ) ale wrozenie z fusow ci nic nie da bo rownie dobrze moze z miski czy innego miejsca uciekac...co do plynu sprawdz rano dokladnie komore silnika czy nie masz wyciekow( chlodnica weze,polaczenia,zbiorniczek) i a jak tam nix to jeszcze nagrzewnica moze cieknac (wiec czeka cie gimnastyka)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 12:38:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.2006 17:41:55
Posty: 74
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Witaj
wejdź pod auto zobacz gdzie jest zawilgocone jak z tyłu to pewnie uszczelniacz na wale, ale niekoniecznie, wymień uszczemniacze na zaworkach, koszt niski a sie opłaca, z płynem to hmmm podociskaj opaski przewodów, zobacz czy pompa niepuszcza. Niewidząc auta ciężko jest powiedzieć ja miałem podobnie przyczyną były uszczelniacze(około 10zł od szt), poluźniony przewód od chłodnicy oraz łożysko w pompie wodnej(wymiana całej pompy, koszt około 100zł).
pozdrawiam :D

_________________
OOOO Cztery pierścienie to brzmi dumnie OOOO
http://ltomek.fotosik.pl/albumy/2854.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 14:14:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a jaki silnik ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 18:43:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 04:54:16
Posty: 26
Lokalizacja: poznan
to jest silnik 2,8 v6. olej mam na skrzyni biegow. jest cala mokra, a jak stoi na parkingu, to pod nia tworzy sie mala plamka oleju. jak na razie nie mam mozliwosci skorzystania z kanalu i zdjecia oslony silnika, zeby obejrzec go dokladniej. z tego co pamietam, to miska olejowa nie byla tlusta i przod silnika tez nie. uszczelniacze polosiek wydawaly sie byc cale.
z plynem, to nie zauwazylem, zeby gdzies bylo mokro i dlatego mnie to troche zmartwilo, bo tak to wiadomo- przeciek, a jak nie widac nigdzie plynu?

_________________
Kuba- audi coupe b4 2,8 v6 176 km... :D:D w pelnej wersji :D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 19:41:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ot wielka mi afera :): ... litr na 2 tys to uszczelniacze na zaworach ... wyciek masz spod dekla miedzy glowicami i spod uszczelek pod glowicami ... mozna powiedziec ze standard w V6 12V ... masz 2 opcje ... olac to a druga , zwalac glowice robic je na blysk i zalozyc ale tak jak nalezy ... czyli nowe szpilki glowic, dokrecanie dynamometrem glowic i kolektora ssacego .

wyciek plynu jest na trojnikach od gazu gdzie plyn idzie do parownika ... podokrecaj cybanty i bedzie git przez jakis czas dopoki sie trojniki nie odksztalca od ciepla pozniej bedzie trzeba znowu dokrecac ... a jak nie chcesz dokrecac to wymien te trojniki na metalowe i bedziesz mial swiety spokoj

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: