.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 18:37:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Stuki zaworów w B4
PostNapisane: 13.lut.2006 13:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 13:13:55
Posty: 5
Lokalizacja: N.D.M
Witam wszystkich fanów Audi.
Jeżdze Audi B4 z 91 r. 2.0 90 koni i mam taki problem.
Jezdzilem na oleju shell helix 15w 40 ale znajomi polecili mi Castrol,oczywiście tez mineralny.No i po 3 dniach jazdy cos zaczelo stukac.Mechanik stwierdzil ze zawory,kumpel ze krzywki na wale.Jak sadzicie :?: Przebieg - 252 tys km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 22:28:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2006 16:35:07
Posty: 11
Lokalizacja: Gdańsk
caly czas stuka ?? czy tylko jak go zapalasz z ranca ??

_________________
Policyjne B3 90r. JN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 23:21:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 13:13:55
Posty: 5
Lokalizacja: N.D.M
cały czas,nie ma rożnicy czy zimny czy ciepły silnik :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 23:35:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
nie lej Castrola to jest shit nie z tej ziemi,stan oleju jaki masz?jezeli pod max i dalej to samo to zmien olej np. na taki jak miales

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 08:01:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.cze.2005 17:39:40
Posty: 280
Lokalizacja: Brisbane/Turek
Auto: Audi 80B4/ A6C4/ A6C6/ Q74L
jak by ci panewka nie krzywka walila to najprawdopodobniej silnik nie mial by cisnienia oleju(czerwona kontrolka), a jezeli wali ci popychacz co w tych przebiegach jest mozliwe ze sie zurzyl to wymien ta wode na normalny olej, kiedys do castrola mialem przekonanie i porownanie, powiem ze bylem mile zaskoczony z jakosci tych olejow, ale obecnie latwiej kupic podrobke niz oryginal wiec zrobil sie kompletny shit, jak nie masz kasy narazie to kup na sprobowanie olej z lidla, jest tani, ale ladnie smaruje i czysci silnik, a jak dalej nie ustapi stukanie to posluchaj skad te stuki wychodza czy od spodu silnika, czy od gory, aa jak bedziesz wymienial moze filter oleju to tylko manna bo ma zaworki zwrotne do ukladu klawiatury POWODZENIA

_________________
Jest:
Audi 80 B4 SEDAN ABT 2.0 [90km] moze mniej koni po pierwsze LPG po drugie mogly niektore zdechnac z wiekiem :P
Audi A6 C4 AVANT AMX 2.8 quattro [193km] LPG jeszcze daje rade
Audi A6 C6 SEDAN BBJ 3.0 quattro [218km] benzyna
Audi Q7 4L SUV BUG 3.0TDI quattro [233km] DIESEL


http://www.ufotki.info/uploads/67a163d91c.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 22:19:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 13:13:55
Posty: 5
Lokalizacja: N.D.M
wymienilem olej na taki jak byl poprzednio(Shell) i zrobilem 350 kilsow,to samo jest :(
rano jade z Niunia do mechanika,zobaczymy co powie i jakie wyliczy :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 03:27:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Mnie IDENTYCZNY dźwięk (tym bardziej, że nie dało się go zlokalizować) wydawała rozsypująca się pompa wodna. Bardzo długo byłem święcie przekonany, że czeka mnie wymiana szklanek. A nagle powymianie rozrządu (kpl) ucichło. totalnie. I teź było słychać taki 'aluminiowy' stuk w pewnych zakresach obrotów mniej, w pewnych bardziej. Póki nie zaczniesz wymieniać, to na 101% się nie dowiesz :zly:

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 19:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 13:13:55
Posty: 5
Lokalizacja: N.D.M
witam
wymieniłem samoregulatory,odpalilem silnik i było cichutko.Po 20 minutach stuki jednak wrocily.Mechanik mowi ze to wina pompy oleju,bo prawdopodobnie daje zbyt małe cisnienie.Co sadzicie o jego diagnozie :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 20:28:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2005 10:18:01
Posty: 96
Lokalizacja: Radom
ja sadze ze jak u znajomego mechanik wymienial popychacze a wtedy byl to koszt ponad 1000 zl to najpierw zmierzyl cisnienie oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 20:43:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 13:13:55
Posty: 5
Lokalizacja: N.D.M
chociaz z drugiej strony to gdyby bylo za male cisnienie oleju to chyba palilaby sie kontrolka oleju cały czas :?: a ona chwile po odpaleniu gaśnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: