daniel1983 napisał(a):
jak na razie to mi nic nie pomogliście bo ja cały czas szukam schematów do zegarów od A4 i B3 na tym linku do tego tematu jest wszystko miej więcej napisane co z czym się je ale nie ma tam schematów a to mnie najbardziej interesuje.
co rozumiesz pod pojeciem
schemat ?
potrzebne sa rozpisane PINy i w watku ktory juz 2 razy byl wywolywany znajdziesz wszystkie potrzebne linki. nie wiem jak u ciebie ale u mnie banglaja jak sie nalezy.
Bilu napisał(a):
wiec tak:

licznik mam taki:
licznik 1 
z tylu sa 3x32 pinowe zlacza:
licznik 2 
znalazlem juz opis wszystkich pinow i manetki do kompa:
opis pinowteraz poszukuje podobnej rozpiski dla zegarow w B4 wiec jesli ktos takowe posiada bede dzwieczny
jakie "inne" mozliwosci stwarza magistrala CAN?
wiking1 napisał(a):
Sorki za spore opoznienie ale powiekszyla mi sie rodzina i nie mam za bardzo czasu na zabawe przy autku

Bilu - Z tymi zegarami nie powinno byc problemu. Z tego co sie orientuje to zmienily sie jedynie wyprowadzenia sygnalow i zostaly dodane nowe bajery. Wyprowadzenia mozna sobie sciagnac np. z tad
http://www.audi4ever.at/faq/pdf/audi_a6 ... au_can.pdfAlbo jezeli nie bardzo jestes "na ty" z niemieckim to polecam zajrzec do serwisowki od A4 (tej popularnej krazacej po sieci zajmujacej ok.140MB). Jak znajde chwile to sporbuje wrzucic opis wyprowadzen.
Poza tym licznik posiada obsluge magistrali CAN i mozna by sie pokusic o dalsza zabawe z nim

.
Bilu napisał(a):
Bilu napisał(a):
dzis miala miejsce proba generalna "na sucho".
MariuszD zrezal co trzeba - przejsciowka gotowa, inwersje niektorych sygnalow porobione.
mimo ze z racji kosztow pierwotnie wtyczki mialy byc z tasmy od peceta (nawet juz je zrezalem) to jednak udlao mi sie zakupic oryginalne wtyczki 32 pinowe.
kontrolki, podswietlenie, regulacja, zegarek, FIS itp dziala - problemem okazal sie brak wskazan na wskaznikach temperatury oleju, poziomu paliwa oraz temperatury cieczy - wskazowki na ww wskaznikach podniosly sie ale za cholere nie mozna bylo spowodowac ich maksymalnego wychylenia. caly czas bylo na nich napiecie tylko 4 V.
przy okazji rozebralismy troche ten licznik aby sprawdzic jego bebechy i musze przyznac ze elektronika w nim robi wrazenie - licznik od B4 przy nim to pikus
gdzies jakies piny najprawdopodobniej sa jeszcze zle podpiete.
przydalby sie polski opis pinow w zlaczach 3x32 albo solidne tlumaczenie opisu ktory jest tu:
http://www.rezacze.pl/bilu/rezanko_licz ... au_can.pdf lub schemat licznika A6 z 2000 roku.
zaraz po swietach pierwsze testy drogowe...
C. D. N.
ps. biale oswietlenie jest przesliczne - zwlaszcza w kontrascie z kolorystyka FISa i krwistoczerwonych wskazowek oraz wyswietlaczy

Bilu napisał(a):
znalazlem wreszcie do A4/A6 opis pinow w troche bardziej ludzkim jezyku:
http://www.rezacze.pl/bilu/rezanko_licz ... 202000.pdfteraz szukam w bardziej ludzkim jezyku takiego opisu do B4.
VAGiem zczytalismy tylko bledy i zmienilismy jezyk - zupelnie zapomnielismy przetestowac wskazniki
ps. luxor - musisz wpasc na jakis zlot abym mogl okazac ci swoja wdziecznosc
