.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:05:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak podłączyć zegary od A4 do B3
PostNapisane: 14.lut.2006 22:31:06 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
witam panowie mam mały problem ostatnio padł mi liczni w mojej niuni tzn. prędkościomierz działa ale licznik kilometrów nie przeskakuje.Tak więc przyszła pora na zmiane całych zegarów, ale że mam zegary od A4 silnika cztero cylindrowego postanowiłem je wsadzić do mojej niuni. I tu zaczyna sie problem brakuje mi schematów od zegarów B3 silnika SF i A4 model silnka niestety nie znam. jak byście mi jakoś pomogli w tej sprawie to bym był bardzo wdzięczny pozdro

_________________
Jest Audi A4 B6 1.9 AWX
Było Audi B4 2.6 V6 ABC
Było Audi B3 1.8 SF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2006 22:55:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Tylko opcja szukaj Ci pomoże... Ja już do tego nie mam siły... było to tak dobrze opisane, że nie powinieneś mieć pytań. Skoro jednak będziesz miał to zadawaj je w tamtym wątku zamiast otwierać nowy...


Ehhhhhhh, za dobry jestem -> na tacy podano... -> http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=6294


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 09:49:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
wielkie dzięki ale te linki co są tam niestety juz nie działają albo ja nie umie iuch uruchomić bo otiera mi się stronka ale jakaś główna niemiecka a u mnie ze znajomościa niemieckiego jest jak z ba;etem heeeee. pozdro

_________________
Jest Audi A4 B6 1.9 AWX
Było Audi B4 2.6 V6 ABC
Było Audi B3 1.8 SF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 09:51:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=6294

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 14:53:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2006 14:41:17
Posty: 1
Lokalizacja: Gorlice/Kraków
witam mialem podobny problem tez mi licznik przebiegu nie dzialal a pozostale czyli obroty predkosc woda i paliwo byly OK. Slyszalem gdzies ze problem lezy w zimnych lutach i wystarczy je poprawic przy liczniku przebiegu zeby wszystko znowu w Audiczce bylo jak nalezy. :D

_________________
b3 1.8 66kW PM LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 19:37:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
jak na razie to mi nic nie pomogliście bo ja cały czas szukam schematów do zegarów od A4 i B3 na tym linku do tego tematu jest wszystko miej więcej napisane co z czym się je ale nie ma tam schematów a to mnie najbardziej interesuje.

_________________
Jest Audi A4 B6 1.9 AWX
Było Audi B4 2.6 V6 ABC
Było Audi B3 1.8 SF


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2006 21:55:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
daniel1983 napisał(a):
jak na razie to mi nic nie pomogliście bo ja cały czas szukam schematów do zegarów od A4 i B3 na tym linku do tego tematu jest wszystko miej więcej napisane co z czym się je ale nie ma tam schematów a to mnie najbardziej interesuje.

co rozumiesz pod pojeciem schemat ?
potrzebne sa rozpisane PINy i w watku ktory juz 2 razy byl wywolywany znajdziesz wszystkie potrzebne linki. nie wiem jak u ciebie ale u mnie banglaja jak sie nalezy.

Bilu napisał(a):
wiec tak:
-> licznik mam taki: licznik 1
-> z tylu sa 3x32 pinowe zlacza: licznik 2
-> znalazlem juz opis wszystkich pinow i manetki do kompa: opis pinow
teraz poszukuje podobnej rozpiski dla zegarow w B4 wiec jesli ktos takowe posiada bede dzwieczny ;)
jakie "inne" mozliwosci stwarza magistrala CAN?

wiking1 napisał(a):
Sorki za spore opoznienie ale powiekszyla mi sie rodzina i nie mam za bardzo czasu na zabawe przy autku :)

Bilu - Z tymi zegarami nie powinno byc problemu. Z tego co sie orientuje to zmienily sie jedynie wyprowadzenia sygnalow i zostaly dodane nowe bajery. Wyprowadzenia mozna sobie sciagnac np. z tad http://www.audi4ever.at/faq/pdf/audi_a6 ... au_can.pdf

Albo jezeli nie bardzo jestes "na ty" z niemieckim to polecam zajrzec do serwisowki od A4 (tej popularnej krazacej po sieci zajmujacej ok.140MB). Jak znajde chwile to sporbuje wrzucic opis wyprowadzen.

Poza tym licznik posiada obsluge magistrali CAN i mozna by sie pokusic o dalsza zabawe z nim :).

Bilu napisał(a):

Bilu napisał(a):
dzis miala miejsce proba generalna "na sucho".
MariuszD zrezal co trzeba - przejsciowka gotowa, inwersje niektorych sygnalow porobione.
mimo ze z racji kosztow pierwotnie wtyczki mialy byc z tasmy od peceta (nawet juz je zrezalem) to jednak udlao mi sie zakupic oryginalne wtyczki 32 pinowe.
kontrolki, podswietlenie, regulacja, zegarek, FIS itp dziala - problemem okazal sie brak wskazan na wskaznikach temperatury oleju, poziomu paliwa oraz temperatury cieczy - wskazowki na ww wskaznikach podniosly sie ale za cholere nie mozna bylo spowodowac ich maksymalnego wychylenia. caly czas bylo na nich napiecie tylko 4 V.
przy okazji rozebralismy troche ten licznik aby sprawdzic jego bebechy i musze przyznac ze elektronika w nim robi wrazenie - licznik od B4 przy nim to pikus ;)
gdzies jakies piny najprawdopodobniej sa jeszcze zle podpiete.
przydalby sie polski opis pinow w zlaczach 3x32 albo solidne tlumaczenie opisu ktory jest tu:
http://www.rezacze.pl/bilu/rezanko_licz ... au_can.pdf lub schemat licznika A6 z 2000 roku.
zaraz po swietach pierwsze testy drogowe...

C. D. N.

ps. biale oswietlenie jest przesliczne - zwlaszcza w kontrascie z kolorystyka FISa i krwistoczerwonych wskazowek oraz wyswietlaczy :peace:

Bilu napisał(a):
znalazlem wreszcie do A4/A6 opis pinow w troche bardziej ludzkim jezyku:
http://www.rezacze.pl/bilu/rezanko_licz ... 202000.pdf
teraz szukam w bardziej ludzkim jezyku takiego opisu do B4.
VAGiem zczytalismy tylko bledy i zmienilismy jezyk - zupelnie zapomnielismy przetestowac wskazniki :oops:
ps. luxor - musisz wpasc na jakis zlot abym mogl okazac ci swoja wdziecznosc ;)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 21:31:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 12.sty.2005 16:19:48
Posty: 254
Lokalizacja: Wolomin
wielki dzięki stary juz mam połowe opanowaną, tylko jeszcze zostaje wątek schematów pinów od zegarów od B3 bo te po niemiecku to nie dla mnie, kiepsko u mnie z niemieckim.jak bys mi mógł pomóc i podać po angielsku to by było spoko. Najlepsze by były po polsku ale to już by było rozpieszczanie heeeee.Pozdro

_________________
Jest Audi A4 B6 1.9 AWX
Było Audi B4 2.6 V6 ABC
Było Audi B3 1.8 SF


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: