.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 11:48:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy w wahaczach w A4 tuleje są wymienne?
PostNapisane: 16.lut.2006 09:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2004 19:54:43
Posty: 426
Lokalizacja: Siedlce
napotkałem taką aukcję http://www.allegro.pl/show_item.php?item=86411289 . Jak to jest bo myślałem że trzeba wymieniać cały wahacz jak pierdyknie jakaś tuleja. mam do miany dolny przedni wahacz - a może da się wymienić samą tuleję?

_________________
Audi A4 1.8 20V bez turbo LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 10:04:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 18:43:15
Posty: 16
Lokalizacja: łosice
Tuleje w wahaczach są wymienne ale co jeśli po wymianie tulei za jakiś czas wyrobi się sworzeń.Trzeba będzie wymienić wtedy cały wahacz z tulejami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 11:23:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
Najczęściej zanim padnie tuleja juz słychać sworzeń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2006 13:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Przecież to jest górna tuleja a nie dolna.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2006 07:28:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Z wachaczami - tymi oryginalnymi - to jest tak, że jak już siada tuleja (zmniejszona sztywność) to lada moment padnie sworzeń.
Wymiana tulei może to nawet przyspieszyć.

Co warto zrobić?
Jeśli dużo jeździsz to warto robić komplet,
jeśli mało (powiedzmy 15kkm/rok) ja bym sztukował.
Jeśli robisz sam (niektórzy lubią) :D mozna próbować po jednym wachaczu.
W warsztacie zdecydowanie taniej wyjdzie komplet.
Pytałem - tzw. karosaż za komplet - 200-240zł plus cześci.

Jest jeszcze jeden problem:
wymiana pojedyńczych tulei może - nie musi spowodować
niepewne zachowanie się auta na drodze.
Najlepiej parami (jak wszystko w zawieszeniu).

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: