.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 18:34:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik od wycieraczek.Swiruje
PostNapisane: 21.lut.2006 14:27:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Witam
Ciekawa rzecz.Wycieraczki pracuja pieknie,wykonuja swoje zadanie a zaraz po tym slychac glosne stukanie.Stuka i stuka,wiec wlaczylem znowu wycieraczki i stukanie ustalo.Ale zaraz po wylaczeniu wycieraczek znowu stuka.Stuk jest szybki okolo 3 razy na sekunde.Podnosze maske slucham,przykladam reke a to stuka silnik od wycieraczek.Dlaczego stuka gdy wycieraczki nie pracuja?Wszystko trwa roznie od kilku sekund do nawet 2 minut.Wylacza sie dopiero gdy slysze metaliczny stuk(chyba przekaznik).Co jest zepsute?Czywycieraczki sa sterowane przekaznikiem?Jesli tak to gdzie on jest?

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 20:41:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
wg mnie to albo przekaznik albo przelacznik, zacznij eliminacje od przekaznika bo jest tanszy. znajduje sie on pod kierownica, musisz odkrecic ta puleczke z pod kiery.
\pozdro!

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 11:18:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Okazalo sie ze silnik,przekaznik i przelaczniki byly dobre.Zatarly sie te mechanizmy poruszajace wycieraczka.Silnik krecil ledwo co bo wiadomo,jak zatarte to trzyma na maksa.Pisze to ku przestrodze dla innych.Przesmarujcie sobie to czasem bo mozna sie niezle potem naglowkowac ze o kosztach nie wspomne.

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 11:37:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
a ciekawe moze wiecieczy sam mechanizm wycieraczek jest rozbieralny i jag go wymontować (łatwo czy trzeba coś jeszcze rozkręcać) bo ja mam małe luzy na tych oskach co się ramiona przykreca narazie nie ma to wpływu na prace (no moze troszkę głośniej pracują) pozatym jest wszystko ok jakby dało sie rozebrać wcisnąbym jakieś tulejki i po sprawie

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 12:23:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Z tego co zauwazylem u siebie jest rozbieralny.Choc ja musialem kupic nowy (uzywany)

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 13:06:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2005 14:34:34
Posty: 278
Lokalizacja: Warszawa
znaczy da sie odkrecić i wyjać ta oske na którą nakreca sie nakretke zeby przykrecić ramie wycieraczki ??

_________________
AUDI C4 2.8 aut.klim.abs AAH wersja USA ins.gaz. PRINS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 14:50:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 09:09:06
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Tak.Z jednej strony mi sie udalo.Natomiast z tamtej co bylo zatarte niestety sie nie udalo.Peklo i koniec.Musialem kupowac nowe.

_________________
AUDI V8 1988 3.6
AUDI 100 1992 V6 2,8 klimatronik,ABS
a teraz budowlanka :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 17:46:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 14:11:05
Posty: 25
Lokalizacja: Lublin
Cześć da sie to zrobić (miałem to samo) musisz wyjąć cały mechanizm wycieraczek, a żeby się do niego dostać demontujesz ramiona wycieraczek, są na stożku,ściągasz plastiki z podszybia,odkręcasz ramię od silnika elektrycznego napędzającego(klucz 10)ramie też na stożku zapamiętaj położenie przyda się przy montaży odkręcasz silnik od mechanizmu bo razem nie wyjdzie (nie musisz odpinać kostki) odkręcasz mechanizm od paki (3 punkty) pare manewrów i jest na wierzchu.Zdejujesz zabezpieczenia trzpieni i uszczelnienia(powinny być oringi)Teraz ważne jeśli jest mocno zatarte nie wybijaj na siłe lepiej namocz zastosuj Rost-off lub coś co luzuje zapieczenia.Zwracam uwagę na to!! te końcówki są z alu i możesz zniszczyć i będzie ból.Czyścisz i smarujesz ja zastosowałem KERNITE suchy środek smarujący. Montaż w odwrotnej kolejności.
Powodzenia!!! :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: