.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 05:01:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nie wchodzi powyzej 4tys obrotow w 2.8
PostNapisane: 15.sty.2006 13:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
no i stalo sie cos w koncu bo sie zebrac nie moglem zeby sprawdzic dlaczego troche mułowate mi się auto zrobilo. a teraz jezdzi juz tylko do 4 tys. obrotów i jak wcisne gaz powyzej to wychamowuje. jakies pomysly co to ?? kto z was w wawie mnie jak najszybciej może podlaczyc pod vag-a?? umawialem sie z Markiem ale zgubiłem nr :(

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2006 13:42:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A jakieś dodatkowe objawy? Napisz do Marka (mq) priva skoro się z nim umawiałeś...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 17:35:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 01:13:42
Posty: 64
Lokalizacja: wawa
jak ja mialem cos takiego to dolalem oleju i po sprawie

moze u Ciebie jest go za malo, moze czujnik cisnienia wariuje, a moze filtr oleju sie zatkal

_________________
B4 bylo
S3 jest
RS4 bedzie jak tylko sprzedam S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2006 21:57:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
TT ale mam B4 napisał(a):
jak ja mialem cos takiego to dolalem oleju i po sprawie

moze u Ciebie jest go za malo, moze czujnik cisnienia wariuje, a moze filtr oleju sie zatkal
z olejem to nie ma raczej nic wspólnego :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 11:31:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2004 01:13:42
Posty: 64
Lokalizacja: wawa
jezeli jestes pewien ze to nie olej- bo liftery od zaworow w oooo po 170000
nie zawsze dzialaja dobrze to moze

masz przebicie na sterowaniu wtryskiem albo na wysokim napieciu

ale ja bym szukal czegos prostego np po stronie zasilania Pb
moze pompa albo zapchany filtr paliwa + powietrza
moze pompa nie zwiera do masy zobacz wszystkie miedziane warkoczyki
w zime i na wiosne sol z drogi zre wszystkie mostki masy

masz K&N'a?

zobacz czy masz czysty filtr powietrza jak nie to sprawdz przeplywomierz

tak czy inaczej jezeli dawno nie wymieniales to i tak masz wydatek

filtry powietrza i paliwa i oleju + swiece

_________________
B4 bylo
S3 jest
RS4 bedzie jak tylko sprzedam S3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2006 12:26:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprawdź działanie skracania kolektora dolotowego i posłuchj czy coś nie dzwoni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2006 23:12:56 
Witam mam taki sam problem jak wkrecam na maxa to przy 4000 obroty przestaja wzrastac tylko powoli sie podnosza sprawdzalem skracanie kolektora i jest ok mozliwe zeby to byly swiece bo juz mam do wymiany


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 07:48:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Jeśli do 4tys obr ciągnie dobrze a powyżej sie muli to bankowo masz rąbnięte skracanie kolektora (mowa oczywiście o zasilaniu PB bo na gazie to możeć być wilw innych przyczyn) jak to by były świece/przewody to niemiałby mocy dużo wcześniej i przerywałby.
Te że cięgno od skracania chodzi, nie znaczy że w środku wszystko śmiga jak należy.
Ewentualnie droga paliwowa do sprawdzenia. Najprościej analiza spalin na wysokich obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 08:21:09 
ok ale jak dodam gazu na lince i patrze na mechanizm od skracania to przy wysokich obrotach przestawia sie odrazu


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 08:22:49 
dodam ze mam tak samo na gazie jak i na benzynie do 4000 nawet ok a pozniej lipa a przecierz ten silnik ma pelna moc przy 5000


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 09:25:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Pełna moc przy 5500obr/min.
To że mechanizm "działa" nie znaczy że w środku kolektor się zkraca. Zrób tak. Niech jedna osoba trzyma około 3500 obr/min. ty stań przy silniku przy otwartej masce i słuchaj jak pracuje silnik. Następnie kilka razy przygazówka do około 5tys/obr w szybkim tempie i kilka razy wolniuej. Powinieneś usłysześ różnice przy około 4200 obr/min. Dzwięk silnika przechodzi w ryk. Ogólnie bardzo słyszalna róznica w pracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 18:26:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Z tym kolektorem masz racje wowo bo przy ok 4,2 tys obrotow skraca sie dolot i zaczyna zapier...., jakby turbo sie wlaczylo. A moze masz katalizator zapchany jezeli wczesniej bylo ok a teraz lipa to bylbym pewien ze w drugiej kolejnosci po kolektorze to jest to. A jakby od poczatku tak chodzil to jest jeszcze opcja z przestawionym rozrzadem( sam tego doswiadczylem). U ojca jak mial b4 to takie objawy byly, okazalo sie ze kat ;-)

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 21:51:20 
no wlasnie ten rozrzad tez mozliwe ze u mnie bo jak kupowalem auto w niemczech to gosciu mi mowil ze wymienil pasek napinacze i pompe wodna moze zle ustawil bo ten kolektor mi sie skraca jak albo gdzie sprawdzic rozrzad i ile to kosztuje?? z gury dziekuje:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 22:04:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 04:54:16
Posty: 26
Lokalizacja: poznan
ja mialem podobne obiawy w moim poprzednim audi 2,3 benzynka i co sie okazalo- pompa paliwa +zapchany filtr paliwa
teraz w moim 2,8 mialem tak ze jak mu wciskalem powoli gaz, to tak jakby go ktos lapal na sznurek, a potem puszczal... dlawil sie tak jakos dziwnie, jak dalem gaz do dechy, to nic nie bylo czuc. padla mi pompa paliwa.... na nowej jest wszystko ok!!!! polecam sprawdzenie wpierw tego ;)

_________________
Kuba- audi coupe b4 2,8 v6 176 km... :D:D w pelnej wersji :D:D:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2006 22:16:44 
pompa paliwa odpada moja ma tydzien i jest dokladnie tak samo jak na starej tak ze nie to pozatym na gazie mam podobne objawy chyba ze to kwestia regulacji


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2006 23:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 19:43:06
Posty: 54
Lokalizacja: North Yorkshire
Masz zapchane katalizatory. Mozna to sprawdzic manometrem na króccach pomiarowych spalin po jednej rurce na glowice z niebieskim gumowym kapturkiem. Jezeli wytwarza sie tam jakiekolwiek cisnienie katalizatory do wyzucenia !
Mialem taki wlasnie objaw jak ty i szukalem w d.... mózgu. W koncu podczas jazdy kawałek katalizatora odłamał się i zapchał całkowicie wydech. Mało zabawne przy 140.

_________________
W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radzę :o)
A6 C5 AJM 145KM
Sharan AFN cirka 160KM
A6 C4 2.5 TDI AUT.
A4 1.9TDI 1Z
B4 1.9TDI 1Z Było...
A4 2.6 ABC quatrro 95r. było...
A4 TDI 1Z było...
B4 TD AAZ było..
C4 2,8 +G AVANT było...
B4 ABK 2.0 było....
BMW,OPEL,FORD,VW...itp w sumie ponad 200szt. :o)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 09:39:32 
ok zaraz zabieram sie do sprawdzania dam znac co i jak;]


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: