Ja tam na pierwszym miejscu postawiłbym na zbyt uboga mieszanke wiec moze jakas nieszczelnośc w dolocie lub sonda lambda, duze prawdopodobieństwo.Ja kupiłem samochodzik ktory tak sie zachowywał tyle ze 2,3ng i na pierwszy rzut poszła lambda jako, ze wtrysk mam mechaniczny wiec nie dotykałem do przeplowymierza. Pomogło ale to nie było jeszcze to, drógi rzut to był katalizator który niby wygladał dobrze ale po 230tyś to nawet taki który wyglada dobrze nadaje sie do wymiany. Katalizator pomógł dużo moge powiedzieć, że bardzo dużo, ale na sam koniec okazało sie ze zapłonik był sporo za pózno i troche popierdywał po zdjeciu nogi z gazu. Jak te trzy rzeczy zrobiłem to całkowicie inny samochód a i mniej pali. A z tym grzaniem sie to powiem ze moze być róznie, moze termostat, ale u siebie co zauważyłem, że żadziej sie wentylator włańcza nisz dotychczas. Jeśli masz problem z obrotkami dodatkowo to sprawdź sonde, bo ona ma pośrednio wpływ na wolne obrotki. Napiecie na sondzie na wolnych obrotkach powinno wynosić jakieś 0,8V a przy 1500-2000 jakieś 1,5 czy cuś takiego ale poszukaj na forum bo nie jest do końca pewien. Pozdro
