konradviper napisał(a):
No dobra, wolnossący.
Ale ma spływ oleju z turbiny i wyjście wody z bloku na chłodzenie turbo.
Ma z tyłu miejsce na czujniki prędkości wału i położenia koła zamachowego, znaczy pracował z elektroniką (ECU)
Tłok jest na pewno od 20VT 81mm jw pisałem. Z wyglądu do złudzenia przypomina ten z wizytówki kolegi Lukasika

jest brzydszy i ma płytsze te wszystkie frezy na denku ale ten sam układ.
Korbowody są na 100% od turbo i takiej długości, że tłok równa się z powierzchnią bloku w swoim górnym położeniu.
Wał ma skok 86,4 jak np silnik 3B i ABY
Biorąc pod uwagę to wszystko.
Czy będzie z tego dół od 3B?
tak na dobrą sprawę, to czym sie roznią między sobą bloki 5cylindorwych audi poza tym ze zmieniala sie delikatnie pojemnosc.
mi sie wydaje ze to jest to samo, tylko np blok od turbo ma te dodatkowe króćce i ma wtedy inny numer audi/vw.
mogą się wały korbowe róznić, korbowody, tłoki i moze same panewki.
Jesli pasuje głowica i kanały olejowe/wodne podpasują to powinna całość śmigać
...wez jak mozesz strzel fotke bloku silnika od góry zeby było widać rozmieszczenie kanałów. I to samo z głowicą 20V.
Ja pstrykne blok i glowice od 10V turbo MC.