.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 13:30:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zwiększanie mocy 2.3 w Audi 100 '90
PostNapisane: 28.lut.2006 08:15:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 08:05:36
Posty: 4
Lokalizacja: Łuków woj.lubelskie
Witam.czy wiecie cos moze o tuningu silnika setki 2.3 motor???jakies chipy czy cos takiego?chcialbym zwiekszyc jej moc ale nie mam pojecia co i jak moze ktos juz kiedys to robil...?jakie osiagi uzyskal itp...bardzo prosze o pomoc tych ktorzy cos o tym wiedza.pozdrawiam

_________________
audi 100 2.3...1990r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 08:32:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
co zrobic?????.... nazwac temat po imieniu, uzupelnic profil i uzyc szukaczki :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 08:57:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Oczywiście kolega powyżej ma dużo racji - zmień nazwę miasta na taką, w której wszysycy będą wiedzieli o co chodzi, później użyj forumowej szukajki - napewno wiele Ci pomoże. Temat posta w gratisie już Ci zmieniłem.

Masz gaz? Wywal go na zbity pysk, do tego wyreguluj co się da, lej dobre paliwko i w drogę - lepszej opcji nie masz z tym silnikiem...


...tzn. jest -> sprzedać i kupić jakieś 4,2 V8 :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 09:01:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
...tzn. jest -> sprzedać i kupić jakieś 4,2 V8 :diabel:[/quote]
I tu sie z toba zgodze 4.2 V8 to jest to a z 2.3 to daj spokoj napewno jeszcze masz gaz to juz calkiem po rozmowie :diabel:

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 09:21:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
sprzedac i kupic eSke ale z jedynym slusznym i rozwojowym motorem 2.2T 20V :diabel: :D

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 09:36:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Jedno tylko ale - chyba że jesteś audiofilem brzmienia silnika - rzędowa piątka AAR/NF rządzi ;-)

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 12:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 08:05:36
Posty: 4
Lokalizacja: Łuków woj.lubelskie
no no s4 2.2 turbo jest luxik :D taka mial moj ojciec ale ostatnio jak jechal wylecial z za zakretu i wiecie co przed soba zobaczyl???jak zapier..... na niego kolo od tira tir przejechal a za nim kolo....i centralnie w niego doje...... od strony kierowcy ,przod lewa strona cala skasowana....dobrze ze zawsze zapina pasy i poducha sie otworzyla....jemu sie nic nie stalo tylko ma reke troche popazona jak poducha sie otwiera to musi tam byc taka temp...ze pali plastik na kierownicy i taki roztopiony mu na reke spadl...nic wiecej sie nie stalo...tylko go leb 2 dni bolal :) no i jest po esce....ma wziac odszkodowanie ale juz nie kupuje s4 teraz ma zamiar kupic s6 2.2 turbo,albo 4.2....a ja bede smigal na razie setka :) pozrdawiam.

_________________
audi 100 2.3...1990r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 12:52:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak masz kasiorki to w granicach 1500-2000zł mozesz troche podciagnac.
0.) wywalic gazownie, zeby dolot byl maxymalnie drozny
1.) doprowadzić samochód do stanu seryjnego!!! czyli najwazniejsze rzeczy sprawdzic, szczelność całego dolotu, ustawienia dawki paliwa, uklad zapłonowy itp.
2.) zamowic np u świątka wałek sportowy, chyba kolo 900-1000zł
3.) dac glowice do jakiegos zakladu, zeby udroznili kanaly dolotowe, przypolerowali co nieco, ew. dodatkowo delikatnie splanowali glowice.
4.) wtedy tylko lac paliwo 98okt i zaplon delikatnie przyspieszyc w stosunku do seryjnych ustawien, to juz doswiadczalnie.

ale to juz sam sie musisz zastanowic, bo mozna tez sprzedac ten i kupic A200 z silnikiem 2.2turbo.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2006 15:25:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
wiesz jeśli chcesz żeby autko naprawde smigało to nie przesiadaj się na zwykłe 2.2 Turbo 10v. jeżeli już to po chipie lub 2.2 T 20V albo 4.2 V8
co prawda 2.3 LPG z mieszalnikiem ma około 12- 13 sek do setki a 2.2 T w seri na pb ma 8.0 więc na początku będzei fajnie tylko potem będziesz chciał jeszce więcej :) wiem to z doświadczenia i bedziesz albo chipował 2.2 T albo szukał 20V czy 4.2 -> co jest słusznym rozwiazaniem :diabel:

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 07:06:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dred napisał:
2.2 T w seri na pb ma 8.0

Oj koleszko pomyliłeś się i to sporo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 07:25:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
to wg Ciebie ile ma??
mi chodzi o 10v tak dla wyjaśnienia

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 09:36:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
2.2T 10V w Coupe ma 6,1 do setki, 2.2T 20V w Coupe 5,9 więc w setce maks o jedna sekundę więcej chyba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 09:44:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Combi napisał(a):
2.2T 10V w Coupe ma 6,1 do setki, 2.2T 20V w Coupe 5,9 więc w setce maks o jedna sekundę więcej chyba.


chyba Ci się coś pomieszało bo zarówno 6.1 i 5.9 to w coupe miały silniki 2.2 T 20V tylko 6.1 miało 5 biegową skrzynię i silnik 3b a 5.9 to było z 6 biegową skrzynią i silnikiem ABY

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: