.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 09:21:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2005 11:56:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
Taka jest zaleta paliwa sprzedawanego w Polsce.
Bo o dziwo na niemieckiej benzynie nic mi nie trzęsie :) i silnik sie lepiej zbiera.

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 21:43:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2006 17:22:47
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź
Ciekawe czy ten problem juz ktos rozwiazal. Ja wlasnie wrocilem od mechanika i zachodzimy w glowe co to moze byc. Ktos mi powiedzial, zo trzeba zdjac oslony metalowe z kabli bo tam moze sie dziac cos dziwnego ,ale dla mnie to bullshit. Wymienilem kable na nowki, swiece na nowki i nadal trzesie. chodzi plynniej ,ale trzesie... juz nie mam pomyslu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 22:01:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.mar.2006 19:26:05
Posty: 36
Lokalizacja: Suwałki
U mnie też trzęsło, ale dzisiaj wymyłem gaźnik (preparatem do obwodów drukowanych PCC) i pomogło. Jak filtr założyłem to troszeczkę się pogorszyło, bo mam do wymiany, ale jest lepiej niż wcześniej. Podejrzewam, że "bynajmniej u mnie" konieczne jest porządne wyczyszczenie gaźnika i wymiana świec, oleju itp. Na razie to wleje do paliwa jakiś środek typu "xeramic" czyszczący układ paliwowy może to troszkę pomoże, w poprzednim samochodzie pomogło.

_________________
AUDI A4 96r 1.8T AEB 150km 250000km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 22:43:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Dużo żeczy wpływa na nierówną prace, od całego WN po wyrobiony rozdzielacz, walnięte uszczelki pod gaźnikiem, luzy na przepustnicy, kiepska kompresja na którymś garze, uwalona sprężyna na zaworze, walnięta uszczelka pod głowicą itp.....

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 16:02:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2006 17:22:47
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź
Prezyny sprawdzilem sa ok... Teraz ilekroc szukam czegos na necie dowiaduje sie coraz to nowych rozwiazan. Najnowszym jest czujnik temp. Prosze... zaraz sie okaze ,ze nierowna praca zwiazana jest ze spalona zarowka pod regulacja pozycji swiatel... (ktrora faktycznie nie swieci)

Nie wiem czy juz pisalem, ze mechanik kazal mi zdjec osolony z kabli zaplonowych... tez nonsens. A moze musze jezdzic z uchylona szyba !
PLEASE dajci mi jakas sensowna wskazowke.
A co jeszcze zauwzylem to , ze paliwo w gazniku nie jest rownomiernie wstrzykiwane tylko skapuje sobie od tak.. nie wiem czy to prawidlowe. I teraz wtedy gdy silnik spada z obrotow slyszalne jest z gaznika dzwiek... dziwny taki... cmok... nie strzal... moze jakby cos ssalo paliwo, ktore gwaltownie sie skonczylo. cos w tym stylu... ale takie ledwo slyszalne... Moze to komus cos podpowie...
Please szukajmy a znajdziemy. Bo wiem ,ze nie jestem jedyny,ktory ma taki problem.
Pozdrawiam AudiFanow.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: