.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 06:28:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1Z zmniejszona dawka paliwa
PostNapisane: 06.mar.2006 09:31:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Witam serdecznie wszystkich 1.9T(raktorzystów)

Przy okazji naprawy nastawnika zażyczyłem sobie zmniejszenie dawki paliwa (w przekonaniu, że uzyskam rewelacyjnie niskie spalanie nietaniego bądź co bądź paliwa). Zrobiłem pomiary i:

miasto: 6,7l +/-0,2l
trasa (delikatnie) 4,6l +/-0,2l


Auto jest lekko zmulone ale nie wiem czy tak ma być (14,5s do 100) bo z zepsutym nastawnikiem jeździł wyraźnie szybciej. V max niestety nie sprawdzona ze względów bezpieczeństwa, ale 160km/h osiągnął bez problemu przyspieszał jednostajnie.

Moje pytanie: czy warto się męczyć na tej dawce czy go "odetkać:?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 09:34:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
jak widze roznce w spalaniu zadne............. a przy zmniejszonej dawce paliwka autko jest slabsze z dolu ........
gra nie warta swieczki .......... ustaw dawke taka jak powinna byc i ciesz sie pelną moca TDI ........... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 09:36:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Zgadza się, jest wyraźnie słabsze z dołu: nic, nic, nic i TURBOO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 09:50:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Zgadza się, jest wyraźnie słabsze z dołu: nic, nic, nic i TURBOO

wiec nie widze innego rozwiazania jak powrot do fabrycznych (katalogowych) ustawien ...................... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 10:13:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
takie spalanie to mialem na wtryskach AFNa i chipie :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 10:20:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Bilu, jako Wrocławianin i przyjaciel TDI - co radzisz?
Dodam, że w Legnicy nie ma NIKOGO komu pozwoliłbym się dotknąć do silnika, do Warszawy (tam gdzie była regulacja) jechać nie ma sensu. Jako świeży ojciec spalanie stawiam na pierwszym miejscu ale bez przesady!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 10:32:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
BBart napisał(a):
Bilu, jako Wrocławianin i przyjaciel TDI - co radzisz?
Dodam, że w Legnicy nie ma NIKOGO komu pozwoliłbym się dotknąć do silnika, do Warszawy (tam gdzie była regulacja) jechać nie ma sensu. Jako świeży ojciec spalanie stawiam na pierwszym miejscu ale bez przesady!

zrob jak fabryka kazala - jesli masz serducho w niuni sprawne to nadal spalanie powinienes miec na podobnym poziomie.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 10:43:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Kurcze Bilu, szczerze mówiąc spodziewałem się odpowiedzi typu:

"BBart spoko, przyjażdżaj do Wrocka. Mamy VAG'a, trójkątny klucz do nastawnika i porezamy! Zapraszamy Cię serdecznie Brachu!" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 10:51:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Ja mam podobne spalanie na ASV+chip .
Lecz ustaw fabryczną dawke to bedziesz miał lapszy dół a wcale nie musi więcej wziągac . To zalezne jest od twojej prawej nogi .

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:20:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Piotrus, a jak masz z mocą?
Tzn. 0-100 i Vmax?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 12:43:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
BBart napisał(a):
Piotrus, a jak masz z mocą?
Tzn. 0-100 i Vmax?


0-100 nie mierzyłem (ale na letnim zlocie AKP OL bedzie Gtech wtedy napisze)
Vmax jak wyżej .

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 13:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Po co komu ślimaczący się 1Z ... ;-)
Klucz do łapki i rezaj tak zebyc czuł radość w kręgosłupie ... zeby dobrze jeździł musi w trasie wypić 6/100 a w mieście 8 ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 08:17:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Dobra, jeszcze jedno pytanie:

vmax: licznikowe 185km/h (160 bez problemu a na resztę trzeba było czekać)

czy to jest:
a) b. dobrze - fabryka daje 175
b) normalnie
c) słabo
d) do dupy! 1Z'y bujają się do 250!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 08:21:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
vmax ok

przyspieszenie z pierwszego posta tez

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 08:45:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2005 10:37:29
Posty: 229
Lokalizacja: Legnica
Jeszcze jedno:
ile "uszczknę" wywalając kata?
ile "zyskam" zaślepiając EGR?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 09:14:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BBart napisał(a):
Dobra, jeszcze jedno pytanie:

vmax: licznikowe 185km/h (160 bez problemu a na resztę trzeba było czekać)

czy to jest:
a) b. dobrze - fabryka daje 175
b) normalnie
c) słabo
d) do dupy! 1Z'y bujają się do 250!

b)

:P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 09:45:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
BBart napisał(a):
Jeszcze jedno:
ile "uszczknę" wywalając kata?
ile "zyskam" zaślepiając EGR?


prawie nic o ile nie masz zawalonego kata

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 11:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
BBart napisał(a):
Jeszcze jedno:
ile "uszczknę" wywalając kata?
ile "zyskam" zaślepiając EGR?

nie kombinuj.............
zmieniaj wtryski,zaladuj delikatny sofcik i juz ..........
a nie tam jakies katy i EGR'y :P :diabel:

a wracajac do tematu Vmax w normie,przyspieszenie tez......

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 08:33:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Ojciec byl niedawno wymieniac rozrzad w Czernicy i przy okazji podpieli pod Vag'a i wykazalo na podstawie jakis tam cyfer nie chce mi sie pisac ktora dokladnie pozycja bo nie am wydruku przed soba ze zawor EGR jest zapchany=nie spelnia swojej funkcji w 100%. Zbye zawirusowac autko musi~powinien byc strawny ( ekologia etc ). Dodali ze z zapchanym EGR auto ma 8 koni wiecej:) ze to dosc powsechna usterka jesli mozna to tak nazwac.pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2006 21:25:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
a ja swoim cadilakiem Zetorem prułem do Karkowa przez dobe pare minut 185km/h, potem przypomniało mi sie jednak że to nie jest najzdrowsze dla silnika diesla i zwolnile troche. Tak mysle że ze 195 mógłby pójść. Od 165 jednak zaczyna być mułowaty a od 145 jest już za głośno jak dla mnie. Auto obniżone na amorach i sprężynach ultimate więc na prostej idzie jak strzała ... w zakrętach nie jest już tak ślicznie niestety ... za duże przeciążenia i trzymanie boczne foteli jest troche za słabe

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: