.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 16:42:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MOOG czy LEMFORDER
PostNapisane: 06.mar.2006 14:27:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Witam, chodzi oczywiście o końcówki drążka, Moog za 32zł Lemforder za 50zł.
Co polecacie ??

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MOOG czy LEMFORDER
PostNapisane: 06.mar.2006 14:37:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
co drogie to tanie te tansze na 10.000 km

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MOOG czy LEMFORDER
PostNapisane: 06.mar.2006 14:48:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
kuki23 napisał(a):
co drogie to tanie te tansze na 10.000 km


Nie prawda.Moog to oryginał i polecam bo dobre.Lemorder to ta sama jakość tylko że dużo drożej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MOOG czy LEMFORDER
PostNapisane: 06.mar.2006 14:54:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
ADAM 12 napisał(a):
kuki23 napisał(a):
co drogie to tanie te tansze na 10.000 km


Nie prawda.Moog to oryginał i polecam bo dobre.Lemorder to ta sama jakość tylko że dużo drożej.

No właśnie w jednym ze starszych postów znalazłem info że Moog jest oryginalnie montowany np. w Mercedesie (nie wiem co jest w Audi)

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: MOOG czy LEMFORDER
PostNapisane: 06.mar.2006 15:08:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
mac79 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
kuki23 napisał(a):
co drogie to tanie te tansze na 10.000 km


Nie prawda.Moog to oryginał i polecam bo dobre.Lemorder to ta sama jakość tylko że dużo drożej.

No właśnie w jednym ze starszych postów znalazłem info że Moog jest oryginalnie montowany np. w Mercedesie (nie wiem co jest w Audi)

Zdarzał się Moog.Np ostatnio widziałem z sygnaturą VW w Pasku po 97r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:18:27 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
napewno w audi siedzi na orginale Lemforder, moga nie polecam.
Wymienialem wszyskie gumy, drzaki itp na nowe z lemfordera, mam 17" fele i nie ma zadnego problemu, jak zalozysz jakies tanie na duze felgi to dlugo nie pojezdzisz. Polecam Lemfordera. ;-)
napisz co potrzebujesz moze Ci pomoge. ;)

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:19:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
MOOGa nigdy bym nie kupił! Wahacz MOOGa żyje 20tkm podczas gdy regenerowany leci już 30tkm i dalej fruwa nie wydając oznak zmęczenia... LEMFORDER jest według mojego doświadczenia lepszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:24:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
Kliku napisał(a):
Wymienialem wszyskie gumy, drzaki itp
a febi???? Ja właśnie robiłem całą zawieszke (przed lodem) i wszystko mam z FEBI ,jak to sie ma do tamtych dwóch firm?

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:38:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
Mooga miałem zamontowane końcówki i swożnie w poprzednim autku, zrobiłem jakieś 30kkm i autko poszło do sprzedaży, nei było żadnych specjalnie objawów zużycia czuć...

Teraz też założyłem końcówki mooga i zobaczymy co będzie...

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 16:50:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2005 20:40:36
Posty: 252
Lokalizacja: WROCŁAW
Polecam lemfordera zdecydowanie lepsze,ale cena robi swoje i przy wymianie zawieszonka wymieszalem lemfordera i febi-bilstein. Jesli nie roznica w cenie mialbym samego lemfordera.

Pozdrawiam :peace:

_________________
c3 avant 2,5tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 20:55:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2005 21:06:27
Posty: 113
Lokalizacja: pruszkow
gdyby nie kasa tez bym jezdzil tylko na lem... ale moog-trw wcale nie jest gorszy
spotkalem dzis goscia ktory do nowych koncowek i nie tylko, ogolnie do przegubow kulistych przez strzykawke wlewa plastik czy cos takiego...
podobno koncowka jest nie do zajechania przez dluuuuugie tysiace km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 10:57:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2004 15:52:09
Posty: 167
Lokalizacja: Święte Miasto
Co to za cuda z tym plastikiem???

paulkendzi napisał:
gdyby nie kasa tez bym jezdzil tylko na lem... ale moog-trw wcale nie jest gorszy
spotkalem dzis goscia ktory do nowych koncowek i nie tylko, ogolnie do przegubow kulistych przez strzykawke wlewa plastik czy cos takiego...
podobno koncowka jest nie do zajechania przez dluuuuugie tysiace km.

_________________
ubogi krewny OOOO - Passat Variant 2003 tdi/AVB
było A4/TDI=1Z+?/1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 12:23:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
paulkendzi napisał(a):
gdyby nie kasa tez bym jezdzil tylko na lem... ale moog-trw wcale nie jest gorszy
spotkalem dzis goscia ktory do nowych koncowek i nie tylko, ogolnie do przegubow kulistych przez strzykawke wlewa plastik czy cos takiego...
podobno koncowka jest nie do zajechania przez dluuuuugie tysiace km.


Nie plastik tylko smar molibdenowy z molekułami.Coś takiego produkuje np.Motor Life.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 12:26:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
ADAM 12 napisał(a):
paulkendzi napisał(a):
gdyby nie kasa tez bym jezdzil tylko na lem... ale moog-trw wcale nie jest gorszy
spotkalem dzis goscia ktory do nowych koncowek i nie tylko, ogolnie do przegubow kulistych przez strzykawke wlewa plastik czy cos takiego...
podobno koncowka jest nie do zajechania przez dluuuuugie tysiace km.


Nie plastik tylko smar molibdenowy z molekułami.Coś takiego produkuje np.Motor Life.


I co to ma dac?

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 12:47:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
martab99 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
paulkendzi napisał(a):
gdyby nie kasa tez bym jezdzil tylko na lem... ale moog-trw wcale nie jest gorszy
spotkalem dzis goscia ktory do nowych koncowek i nie tylko, ogolnie do przegubow kulistych przez strzykawke wlewa plastik czy cos takiego...
podobno koncowka jest nie do zajechania przez dluuuuugie tysiace km.


Nie plastik tylko smar molibdenowy z molekułami.Coś takiego produkuje np.Motor Life.


I co to ma dac?


powlewa sie wszędzie, wyprze wodę i nasmaruje... cóz innego?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 13:05:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
martab99 napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
paulkendzi napisał(a):
gdyby nie kasa tez bym jezdzil tylko na lem... ale moog-trw wcale nie jest gorszy
spotkalem dzis goscia ktory do nowych koncowek i nie tylko, ogolnie do przegubow kulistych przez strzykawke wlewa plastik czy cos takiego...
podobno koncowka jest nie do zajechania przez dluuuuugie tysiace km.


Nie plastik tylko smar molibdenowy z molekułami.Coś takiego produkuje np.Motor Life.


I co to ma dac?


Ooooooo tu wszystko pisze :peace: http://www.motorlife.pl/pages/products. ... 75&lang=pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 13:09:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
maciu napisał(a):
martab99 napisał(a):

I co to ma dac?


powlewa sie wszędzie, wyprze wodę i nasmaruje... cóz innego?


Ale skad ta wode wyprze, z wnetrza koncowek?

Swietny srodek, ale dalej nie widze jego zastosowania w temacie koncowek

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 13:12:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
martab99 napisał(a):
maciu napisał(a):
martab99 napisał(a):

I co to ma dac?


powlewa sie wszędzie, wyprze wodę i nasmaruje... cóz innego?


Ale skad ta wode wyprze, z wnetrza koncowek?

Swietny srodek, ale dalej nie widze jego zastosowania w temacie koncowek


Końcówka jest połączeniem kulistym.Smar motorlifa opiera swoje właściwości na molekułach czyli cząsteczkach.Inaczej to nazwę.Kiedyś koleś z Plastmalu mi tłumaczył że to jest tak jak byś razem ze smarem w miejsce smarowane wpychał miliony maluteńkich kuleczek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 13:27:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
luzów nie pokasuje ale na skrzypienie powinien pomóc
wybieram się na ten zabieg w piatek rano - dam znać co i jak

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2006 13:33:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
maciu napisał(a):
luzów nie pokasuje ale na skrzypienie powinien pomóc
wybieram się na ten zabieg w piatek rano - dam znać co i jak


No wlasnie.
Ja taki zabieg zastosowalem jeszcze w Favorit'ce (zwykly smar Cr-Mo) i skrzypienia sie skonczyly. Natomiast jak pisze Maciu, to tylko chwilowo zalatwia objawy a nie przyczyny.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: