Niekoniecznie pętla ci się kończy. Te typy w tych rocznikach tak mają.
Pewnie trzeba wszystkie styki przeczyścić i polutować kabelki na złączkach na stałe.
Mechanik może do ciebie przyjechać, nie musisz ty jechac do mechanika.
Jeśli masz przywieszkę przy kluczykach z kodem do immo, to jest możliwość awaryjnego odpalenia auta przy użyciu licznika lub VAG-a na okres 45 minut. Nie wolno go wtedy gasić, bo się blokuje na kilka godzin.
Jeśli masz dostęp do VAG-a to nie musisz mieć mechanika. Możesz sam spróbować usunąć kody błędu zapisane.
U mnie pomogło w takim przypadku ponowne dopasowanie immo do sterownika silnika. Jeśli nie to można ewentualnie spróbować ponownie dopasować kluczyki.
Oczywiście do tego wszystkiego musisz mieć ten kod z przywieszki, jeśli go nie posiadasz to musisz zdobyć w inny sposób np. salon lub elektronik, który go odczyta.