.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.cze.2025 23:14:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: SŁABE Audi 90 2,3E + LPG POMOCY! JESTEM ZDESPEROWANY!
PostNapisane: 27.cze.2005 23:46:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2005 23:10:37
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
Witam jestem nowy i zapisalem sie do forum gdyz rozpaczliwie i desperacko potrzebuje pomocy! Jak w temacie mam Audi 90 z 90r z silnikiem 2,3E i instalacją gazowa LOVATO SKŁADAK (silnik w dól to wszystko)... moj problem jest nastepujacy: JEST DO BANI!
Autko ma sprawny silnik ze strony technicznej tzn cisnienie wynosi srednio ok 12,5 - 13 admosfer (??? chyba admosfer :) ) Osiagi sa mierne przyspieszenie na LPG I PB jest prawie takie samo (roznica naprawde znikoma) i wynosi ok 13 sek ! Vmax na LPG i PIEKNEJ trasie polotniskowej :) wynosi 180km/h przy 5.500 obrotow i wiecej za cholewcie nie chce! Co podobno (tak twierdza znawcy :) ) jest dziwne to to ze V na poszczegolnych biegach wynosi : 1bieg 0-55km/h 2bieg 55-80 (SZOK ZE TAK MALO PRZY 6000tys obrotow Znajomy przy mnie Audica 1.8 80tka na gazniku na 2ce wycigna 120km/h przy prawie zamknietych obrotach) 3bieg 80-125(6000 o) 4bieg 125-155 (6000) 5bieg 155-180 5.500 zarowno na lpg i pb !!! Co mnie rowniez dziwi to to ze NIE MA ZADNEJ roznicy miedzy PB95 (BP) a VPOWER 99+ znanego producenta :))) Pozatym spalanie... na baku LPG 39 litrow robie ok 270 km przy mocno delikatnej jezdzie! Jesli podane przeze mnie osiagi sa OK tzn jak u Was to sorki ale ten samochod bylby do bani a wiem ze wszyscy go chwala! Najgorsze jest to ze stoje na swiatlach z przerdzewialym eskortem 1.6 i papatki a o bmw cabrio typu "rekin" 1.8 nie wspomne bo szedlem z nim rowno leb w leb bylem dumny z auta a tamten sobie ze mnie jaja robil (teraz jest moim znajomym) i wcisnal pedal gazu przy 3 biegu i mnie zostawil ze az lzy w oczach staja ;( Szukalem juz wszedzie jak wspominalem silnik OK skrzynia oryginalna tez ok krokowy ok swiece ok zaplon ok wszystko jest podobno ok! tylko jakos osiagi baniasto :( NIE WIERZE ze to chwalone i podziwiane autko tak slabo smiga! Co sie kogos pytam to jego Audica jest rakieta i leci ok 220km/h! Co zmienilem (tzw pseudo tuning :) ) brak katalizatora (bo zamontowalem FLAMERA :) => POLECAM ) tlumiki przelotowe sportwe, magnetyzery i tyle bo nie wiem czy sie oplaca dalej cos wkladac w moja Audi a baaardzo bym chcial zebyscie mi pomogli rozwiazac ten problem i zebym smigal nia 220 na godzinke i zebym mogl tej bmw piernac flamerem itp. Jak mi powiecie ze jak dopompuje opony to bedzie smigala to je dopompuje tak jestem zdesperowny bo wydaje mi sie ze zrobilem juz wszystko... jedynym rozwiazaniem jakie mi zostalo to rozrzad ktory sprawdze na dniach (chodzi mi o przesuniecie bo byc moze jest rozregulawany) ale jak to nic nie da to klapa... najbardziej wierzylem w skrzynie i prawie ja juz kupilem (tzn nowa w sensie inna niz moja :) oczywiscie od 90tki 2.3 :) ) ale okazalo sie ze na 4biegu na jeden obrot kola moja skrznia ma 3obroty silnika i 50 minut (zegarowych) czyli stosunek (w skrzyni) ataku do drugiego trybu (?) jest ok bo prawidlowa ilosc wynosi 37:10 zebow (zabkow) czyli na upartego rzeczywiscie ok 3,50 min... silnik wchodzi na wysokie orboty tzn nawet do 7000tys chodz wydaje mi sie ze nie przychodzi mu to tak latwo jak powinno i na LPG i PB. Blagam Was pomozcie mi czekam na propozycje co moge jeszcze sprawdzic pozdrawiam zdesperowany Breacker PS tylko blagam nie robcie sobie ze mnie zartow bo mam juz naprawde coraz bardziej dosc tego auta (kupilem je za 7500tys zl ze 3 lata temu a wladowalem w nie nie liczac audio za 3500zl dokladnie 14,549zl WSZYSTKO MAM ZANOTOWANE!!!)

_________________
Audi 90 90r 2.3E + LPG I MAM PROBLEM SZUKAJCIE TEMATU SŁABE 2.3 :) TATA MA AUDI A4 TDI + chip 98r FULL WYPAS CHODZI JAK BURZA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 00:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Cóż, jako posiadacz identycznego autka z tym samym motorkiem moge odnieść się jedynie do przyspieszeń i v-maxów które podałeś, oraz pewnych rzeczy, które opisałes. Byc morze moje doswiadczenia pomoga Ci w rozwiazaniu kłopotów.
Otóż v-max na PB wynosi 215 km/h a na Amice (II gen, prymityw ma maxa) 205 km/h.
Skrzynia automatyczna.
Niemniej ostatnio zauwazylem również spadek mocy/momentu. Winie za to bezpośrednio kiepskiej jakości instalkę gazową, byc moze źródłem kłopotów w twoim przypadku jest równiez miernej klasy instalacja gazowa.
Byc może zweżki na dolocie , lub tzw klapki antywybuchowe podowuja że w dolocie powstają nieszczelności , albo autko już zanotowało kilka strzałów gazu i przeopływomierz nadaje się do wymiany.
Tak czy inaczej oddaj autko do znawcy tematu, i na poczatek zestroj je do prawidłowej pracy na benzynie, a później dobierz prawidłowa instalkę gazową (albo się z nią pożegnaj).
Co do tego silnika, to potwierdzam dobre opinie o nim, gdy pierwszy raz nim jechałem a miał przebieg 150 kkm, wżyciu nie widział gazu, 180 km/h to był moment, przyspieszenia b.dobre o elastyczności nie wspomnę.
Zycze powodzenia przy naprawach,nie wiem co dopiszą koledzy, ja obstawiam źle założona instalke gazową i zaczałbym iśc tym tropem. Miejmy nadzieje że zniszczenia są odwracalne... :|

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 00:38:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2005 23:10:37
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
moze i masz racje ale jak wspomnialem osiagi na lpg sa niemal identyczne z tymi na PB pozatym instalacja LOVATO jest calkiem wporzatku... ale tak czy owak jak znajde przyczyne to gaz tez doreguluje dzieki

_________________
Audi 90 90r 2.3E + LPG I MAM PROBLEM SZUKAJCIE TEMATU SŁABE 2.3 :) TATA MA AUDI A4 TDI + chip 98r FULL WYPAS CHODZI JAK BURZA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 01:16:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Witam, do skrzyni nie ma sie co czepiać bo ona jest najzwyczajniej krótka i tyle ale weż pod uwage fakt ze jest to zabieg celowy; nie licz na to ze będziesz latał po 220km/h bo jej przełożenia na to nie pozwolą.
Drugą sprawą jest fakt ze zakładając instalację gazową dużo zabrałeś...motorkowi, tym bardziej ze trudno jest taką instalkę odpowiednio zgrać.
Podstawową sprawą w tym silniku jest sonda lambda bo powinna być sprawna, zapłon ustawiony na 15stopni (przy ustawianiu wpinamy bezpiecznik w przekaznik pompy !) i inne czujniki typu temperatury; przewody zapołonowe powinny być pełnoprzewodnikowe, brak nieszczelności w dolocie.
rozrząd możesz sobie sam sprawdzić od zaraz: masz znak na kole wałka rozrządu (patrząc od strony komory silnika) który powinien sie zgrywać z pokrywą dekla, drugi zaś na kole zamachowym (patrząc od strony rozdzielacza zapłonu w otwór (skrzyni), powinno być widoczne 0 przy krawędzi.
Jeżeli chodzi o paliwo to raczej cięzko odczuć rożnicę bo zapłon jest automatycznie korygowany (wyprzedzany bądz cofany) w zależności od paliwa (nie mówie o jakości:))

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 07:53:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Na początek wywal wszystkie wynalazki: magnetyzery, tłumiki przelotowe itd. Poprawa gwarantowana. Silnik jest opracowany do określonego układu dolotowego i wylotowego, wszelki pseudotuning może tylko spowodować spadek mocy i większe użycie paliwa. Jeśli ktoś mówił co innego jak ci to zakładał, to dałeś się zrobić w jajo. Dla porównania moje C3 (jak w podpisie) też z instalką Lovato (II gen + wężyk podciśnieniowy, jak poszukasz to znajdziesz na forum opis) bez większego kłopotu dochodzi do licznikowego 210 km/h. O-100 na LPG ok 12 sek, ale to wina tej przeklętej zwężki w mikserze. Spalanie (LPG) od 9,5 do 12,5 litra/100 km (zależy od stylu jazdy i pory roku).

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 11:02:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 17:23:22
Posty: 72
Lokalizacja: Olsztyn
Cytuj:
... 2bieg 55-80 (SZOK ZE TAK MALO PRZY 6000tys obrotow ...


A może sprzęgło ci się ślizga ?

U mnie było coś podobnego, ale ujawniało sie tylko przy mocno obciążonym aucie, przyczyną była zaolejona jedna strona tarczy (przepuszczał uszczelniacz od strony skrzyni).

_________________
100 C3 quattro Avant (R5 - NF) było
100 C4 quattro Avant (R4 - ACE) było
S6 C4 quattro Avant (V8 - AEC) było
A6 C5 quattro Avant (V8 - ARS) jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 11:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2005 23:10:37
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
Sprzeglo jest nowe z calym osprzetem i oryginalne kosztowalo mnie to 1000zl
Napiszcie (najpierw sprawdzcie) jesli laska jakie macie predkosci przy 6000 obrotow na kazdym z biegow

_________________
Audi 90 90r 2.3E + LPG I MAM PROBLEM SZUKAJCIE TEMATU SŁABE 2.3 :) TATA MA AUDI A4 TDI + chip 98r FULL WYPAS CHODZI JAK BURZA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 12:32:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Breacker napisał(a):
Napiszcie (najpierw sprawdzcie) jesli laska jakie macie predkosci przy 6000 obrotow na kazdym z biegow

Bardzo podobne, ta skrzynia tak ma. Jeśli wolisz dłuższe biegi, to wstaw skrzynkę od 2.2 turbo, tylko pytanie czy to poprawi czy pogorszy osiągi. Opisywana przez Ciebie Audiczka 1,8 ma zupełnie inne przełożenia, np. na 5 biegu 200 km/h przy 4800 rpm (tak miała moja b3 1,8S). Skrzynka w 2.3 jest dobrana do charakterystyki silnika i przeciętnych warunków ruchu. Jeśli na codzień nie jeździsz 200 km/h to ją zostaw i poszukaj przyczyn słabych osiągów gdzie indziej (silnik, zasilanie, wydech, opory toczenia itd.).

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 14:45:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no dobra , to sie nam pochwaliles ozdobkami i swiecidelkami a teraz powiedz co robiles przy silniku ?

- swiece , kable WN , kopulka, palec rozdzielacza ?
- fitlr paliwa , filtr powietrza ?
- olej w silniku , filtr oleju ?
- pasek rozrzadu , paski klinowe ?
co z tych rzeczy wymieniles lub sprawdziles ich stan ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 15:35:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.maja.2005 11:42:26
Posty: 147
Lokalizacja: Kraków
u mnie na gazie tez szedl ledwo 180 w sumie to 170 ale na autostradzie to go dobujalem do tych 180 pojechalem do gazownikow i kazalem zwiekszyc dawke gazu i odrazu inne auto wypadlem na kawaleczek prostej i bylo 190 poszedl by wiecej ale musialem niestety hamowac bo zakret troche nie na taka predkosc na seryjnym zawiasie :D

_________________
Audi 80 2.3 NG '92 bez quattro ale daje rade:)
BMW 535i '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 16:09:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2005 23:10:37
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
hans napisał(a):
no dobra , to sie nam pochwaliles ozdobkami i swiecidelkami a teraz powiedz co robiles przy silniku ?

- swiece , kable WN , kopulka, palec rozdzielacza ?
- fitlr paliwa , filtr powietrza ?
- olej w silniku , filtr oleju ?
- pasek rozrzadu , paski klinowe ?
co z tych rzeczy wymieniles lub sprawdziles ich stan ?

Wiekszosc sprawdzilem ale powiedzcie jak by to wygladalo gdybym mial gdzies przeciek na przewodach powietrza tzn auto by mialo "lewe" powietrze? A jak z Waszym przyspieszeniem? nie chce mi sie wierzyc ze to autko na pierwszym biegu robi 55km a na drugim 25km (80max na 2jce - 55 na 1ynce = 25 km)

_________________
Audi 90 90r 2.3E + LPG I MAM PROBLEM SZUKAJCIE TEMATU SŁABE 2.3 :) TATA MA AUDI A4 TDI + chip 98r FULL WYPAS CHODZI JAK BURZA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 16:14:28 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wiekszosc sprawdziles ... aha :P .... i co z tego ze sprawdziles ? ... napisz jak wyglada , co sprzwdziles , ile jest kilometrow na czm [przejechane ... tego typu zaniedbania to podstawowa przyczyna braku osiagow

poki co to to wszystko o czym piszesz to marginalne pierdoly ktorymi zamiast sie zajmowac , powiniens zajac sie szukaniem przyczny niegdomagania :<

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 18:56:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
wywal mikser i sprawdz jak jeżdzi .ja obstawiam winę żle dobranego miksera

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 20:52:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
dokładnie

wywal mikser od gazu i załóż gumniaka jak był oryginalnie bezpośrednio na przepustnice.


Przejedź sie na benzynce i jak auto odżyje to jedz do gazowników, skop im dupe za zle dobrany mikser. niech wymienią.


Jak nie będą chceli to wykuj z miksera środek ( taki grzybek co niby lepiej gaz rozprowadza a w rzeczywistości strasznie ogranicza zasysanie powietrza) potwornie zamulając motor.

Normalnie autu brak jest odpowiedniej ilości powietrza.

Miałem to samo w 100-cie 2,2 zero różnicy po przełaczeniu z gazu na paliwko. Brali mnie goście audikami 1.8.

po zabiegu wywalenia dinksa jak z LPG na trujce przełącze na benzyne podczas ciągu to jakby turbo sie włączało.



Nara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2005 21:29:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2005 23:10:37
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
Mikser wydaje sie dosc dobrym pomyslem tylko powiedzcie mi ile to jest roboty i czy normalny podworkowy mechanik da rade to zrobic? Zalatwie to jutro badz pojutrze ale czy po jego wywaleniu auto przetestowac na gazie czy na benzynie i czy wogole bedzie gaz chodzil bez tego miksera acha i czy mam rozumiec ze w miejsce miksera mam wstawic zwykla rurke gumowa?

_________________
Audi 90 90r 2.3E + LPG I MAM PROBLEM SZUKAJCIE TEMATU SŁABE 2.3 :) TATA MA AUDI A4 TDI + chip 98r FULL WYPAS CHODZI JAK BURZA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 14:59:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
:peace: ...czlowieku ... oddaj auto do mechanika bo sobie krzywde jeszcze zrobisz ... wejdz do tematu o polecanych warsztatach i poszukaj warsztatu w swoim rejonie ... bo poki co odnosze wrazenie ze wogole nie dotarlo do Ciebie to co bylo istotne

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2005 21:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
proponuję nadać tej wypowiedzi tytuł : POST MIESIĄCA weż wydrukuj nasze porady i jedz do kogoś kto wie jak wygląda mikser i do czego służy

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2005 06:55:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
MarbiT napisał(a):
[b]d
Jak nie będą chceli to wykuj z miksera środek ( taki grzybek co niby lepiej gaz rozprowadza a w rzeczywistości strasznie ogranicza zasysanie powietrza) potwornie zamulając motor..


Wywaliłeś tę zwężkę? Rozumiem że obudowa miksera została. Jak to chodzi na gazie, nie ma problemu z płynnością i wolnymi obrotami?

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Po remoncie
PostNapisane: 20.mar.2006 00:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2005 23:10:37
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
UPDATE :)
WITAM ZNOWU! Wiec od mojego ostatniego posta troche czasu minelo i sporo sie zmienilo tzn wladowalem jeszcze wiecej kasy i jest jeszcze gorzej!!! :(
Co zrobilem:
- pojechalem do Marszalka (salon i serwis Audi) na regulacje komputerowa benzynki. uregulowal silnik pracuje ok dawka paliwa ok+ wzmocniona ale nie zalewa. Ustawilem zaplon z 34 na 17 !!!! (LPG) Uszczelnilem ta gumowa kopule po lewej stronie i ogolnie przewody powietrzne
- pojechalem do pana Muchy (serwis Boscha) sprawdzilem przepustnice i przeplywomierz choc przepustnicy nie rozbieral bo byl do niej przymocowany mikser od gazu ale poruszal dzwignia i powiedzial ze chodzi ok ale ja mam watpliwosci (o tym potem!)
- nowe swiece, sonda Lambda, przewody wysokiego napiecia, palec.
- filtr powietrza nowy (ze sportowego przeszedlem na normalny) i filtr paliwa
- sprawdzielem cisnienie (ogolnie wszedzie 12 a na dopalaczu 12,5)
- spawrdzilem czy chodza wszystkie gary - tak chodza
- przeczyscilem wtryski srodkiem "ze stacji" a potem jeszcze mechanik przeczyscil czyms tam swoim :)
Wyniki:
jak mowilem (albo i nie mowilem :) ) mam swoj odcinek na trasie od punktu A do wiaduktu i przed remontem bylo na PB 150km/h a na LPG 140km/h OBECNIE jest na PB 135km/h a na LPG 130km/h !!!!!!!!! JESTEM WKURZONY NA MAXA! CZemu jest coraz gorzej?! Dokladniej co sie dzieje:
- ogolnie samochod jest slabszy niz ten slaby przed remontem!
- na obrotach rzedu 4000 do 6000 i na LPG i na PB czuje ze jest jakies rytmiczne hamowani silnika tzn trzyma sekund i puszcza na sekunde. czuje sie to zwlaszcza na 3 biegu. Stad moje przypuszczenie ze albo przepustnica jest uszkodzona (mialem cofniecie gazu raz stad podejrzenie o przepustnice tzn urzadzenie http://allegro.pl/item90940055_przepust ... 6_v_6.html takie jak to choc to jest od 2,6 ale o to mi chodzi) albo pompa paliwowa jest juz na wykonczeniu. Oba przypadki nie sa drogie w naprawie (pomapa na allegro 200zl +50 wymiana a przepustnica 100zl) wiec pewnie jeszcze to zrobie. Wszyscy wyzej wymienieni specjalisci Audi (bo takimi z cala pewnoscia sa) rozkladaja juz rece. Dzisiaj czytalem temat na tym forum o slabej "niuni" Audi 100 2.3 AAC i ludzie przy okazji wypowiadali sie o 80tkach 2.3 jak chodza i mialy miec 9 sek i 235 km/h. Moja sprawdzalem po remocnie V max na PB 170km/h przy 5500 obrotow wyzej nie szla co jest oczywiste. Bardzo prosze powiedzcie co jeszcze moge zrobic i co ogolnie myslicie o mojej 90tce. Nie mowcie tylko textow typu: jedz do specjalisty bo juz bylem u dwoch i troche kasy poszlo... mojej. BARDZO PROSZE rowniez posiadaczy 80tek i 90tek z silnikiem NG 2.3 o sprawdzenie osiagow na poszczegolnych biegach przy 6000 obrotow lub powiedzcie przy jakich obrotach ile ma km/h. co jeszcze opony mam 185 r14 podobno to wazne ale na wchodzenie na obroty wplywu nie ma :). Ze starych rzeczy ktore wymienilem duuuzo wczesniej a o ktorych jeszcze nie mowilem dochodza nowe szkalnki oryginalne. Dzieki z gory pozdrawiam Breacker

_________________
Audi 90 90r 2.3E + LPG I MAM PROBLEM SZUKAJCIE TEMATU SŁABE 2.3 :) TATA MA AUDI A4 TDI + chip 98r FULL WYPAS CHODZI JAK BURZA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 06:18:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
Jeśli wszystko jest OK i dalej zamula to zostaje MIKSER, czyli zwężka-zamulacz. Spróbuj zmierzyć jaką masz średnicę tej zwężki i daj znać. Może coś poradzimy...

Edit:
Np. to co tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... tor+lovato

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: